Zoete Popcorn - de lekkerste?

01-03-2011 11:20 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon is vrijdag jarig en gaat aan de klas popcorn uitdelen.

Zoet moet het zijn.

Maar, zegt hij, je moet wel lekkere popcorn kopen want soms is het geen lekkere.??? Er trakteren weleens vaker kinderen op popcorn en daar blijkt dus verschil in te zitten.

Ik eet het niet en ik koop het nooit.

Wie weet waar ik de lekkerste popcorn kan kopen?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Lekker zelf maken. Zo makkelijk en veel lekkerder.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ga het niet zelf maken, het moet gewoon kant en klaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Misschien bedoelt hij dat zoute popcorn niet lekker is en zoete wel? Ik weet niet hoe oud hij is, maar misschien kent hij het onderscheid nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Xenos en de AH kun je van die magnetron popcorn kopen, zoet en zout. In 2,5 minuut klaar en prima te eten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
In het verleden had je caramelpopcorn van Duyvis. Geen idee of dat nog bestaat en echt goedkoop zal het niet zijn, maar zoet dat het is! Dat moeten ze wel lekker vinden...
Alle reacties Link kopieren
Maar wat ik lekker vind, hoeft jouw zoontje weer niet lekker te vinden. Dus aangeven waar de lekkerste popcorn te koop is, is ook niet echt representatief.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltje84 schreef op 01 maart 2011 @ 11:24:

In het verleden had je caramelpopcorn van Duyvis. Geen idee of dat nog bestaat en echt goedkoop zal het niet zijn, maar zoet dat het is! Dat moeten ze wel lekker vinden...Die was idd erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Voorproeven natuurlijk. Vanmiddag dus popcorn halen en vragen of het de goede is.
Alle reacties Link kopieren
De goedkoopste van de jumbo, kost 52 cent per zak. Lekker!! Koop ik voor wanneer we dvdzondag houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nooit kant-en-klare popcorn vinden. Ik koop de magnetron popcorn van AH (zowel zout als zoet) en die is lekker. Maar die eten we binnen een halfuur op. Ik betwijfel of de popcorn lang lekker blijft. Ik zou idd gaan voorproeven en je zoontje laten beslissen, welke hij het lekkerst vindt.
Magnetron popcorn zoet!!
Alle reacties Link kopieren
Ja maar voorproeven betekent alle winkels aflopen en daar heb ik nou net geen tijd voor. Magnetron popcorn ooit weleens gedaan maar dat lukt nooit goed. De ene keer zijn ze bijna zwart en de andere keer nog te hard. Pfff dat is niet iets wat ik kan blijkbaar. Maar ik dacht als er meerdere mensen zeggen dat ze een merk lekker vinden dan zit ik vast goed.

Helaas geen Jumbo hier in de omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Dan koop je het bij de bioscoop, bij die van ons zijn vers te verkrijgen en ook verpakt. Videotheek Videoland verkoopt het bij ons ook verpakt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Deze is ook lekker, iets duurder want alleen bij ons bij de videotheek te halen. kost 1,50 per zak

Alle reacties Link kopieren
Tja, als niks een optie is dan ga je lekker af op de mening van een ander . Met het risico dat je de verjaardag van je kind verziekt qua trakteren.



Ik zou dus gewoon even tijd maken. Ik woon in een dorp van niks en hier hebben ze al 2 verschillende supermarkten.
Alle reacties Link kopieren
Ja, en in mijn dorp geen één!

Ik zeg helemaal niet dat niks een optie is. Ik zeg dat zelf maken geen optie is.
Alle reacties Link kopieren
En naar 2 supermarkten is ook geen optie. Dan houdt het wel een beetje op hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 01 maart 2011 @ 11:39:

Magnetron popcorn ooit weleens gedaan maar dat lukt nooit goed. De ene keer zijn ze bijna zwart en de andere keer nog te hard. Pfff dat is niet iets wat ik kan blijkbaar.







Zak een beetje schudden om de suiker te verdelen. De gebruiksaanwijzing aanhouden (juiste tijd bij het juiste vermogen) en de zak uit de magnetron halen als het ploppen bijna is gestopt. En ja, dan hou je wel eens een paar onontplofte maiskorrels over, of er zit een popcorntje vastgeplakt. Maar dan heb je altijd nog 2 zakjes over. Kost iets meer dan een euro volgens mij.

Zou het gewoon nog eens proberen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2hier schreef op 01 maart 2011 @ 12:16:

En naar 2 supermarkten is ook geen optie. Dan houdt het wel een beetje op hè?Wat is jouw probleem nou? Reageer dan niet, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2hier schreef op 01 maart 2011 @ 11:42:

Tja, als niks een optie is dan ga je lekker af op de mening van een ander . Met het risico dat je de verjaardag van je kind verziekt qua trakteren. Verziekt als de smaak popcorn niet optimaal omdat er geen proefsessie is gehouden? Zolang het niet oud, zwart, niet gepoft of zout is zijn de verschillen tussen verschillende soorten kant en klare zoete popcorn ook niet dusdanig groot dat TO daarmee iets kan verzieken.
Alle reacties Link kopieren
Ik gok dat jouw zoontje de ouderwetse popcorn bedoelt, dat is de popcorn met het plakkerige suikerlaagje (zonder botersaus) en die is bij elke supermarkt te koop. De zelfmaakmagnetronpopcorn (drie keer dubbele woordwaarde!) is anders, die heeft een laagje van poedersuiker of zout, dat schudt je inderdaad door de zak heen...
Alle reacties Link kopieren
Vraag aan je kind welk klasgenootje nu de aller- allerlekkerste popcorn heeft getrakteerd. Bel moeder van desbetreffende klasgenootje op, vraag waar ze die popcorn heeft gekochten haal een paar van die zakken op.
quote:beautyfly schreef op 01 maart 2011 @ 12:23:

[...]





Wat is jouw probleem nou? Reageer dan niet, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nog tot vrijdag dus óf zelf proberen óf kant-en-klare kopen waarvan zoontje misschien wel vindt dat het niet lekker is óf aan je zoon uitleggen dat popcorn het dit jaar niet gaat worden en hij iets anders moet verzinnen, wat hij wél kant-en-klaar lekker vindt.



Volgens mij was er laatst nog een site gespamd met bijzondere uitdeelcadeautjes en een leuk gastenboek
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven