Zoete Popcorn - de lekkerste?

01-03-2011 11:20 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon is vrijdag jarig en gaat aan de klas popcorn uitdelen.

Zoet moet het zijn.

Maar, zegt hij, je moet wel lekkere popcorn kopen want soms is het geen lekkere.??? Er trakteren weleens vaker kinderen op popcorn en daar blijkt dus verschil in te zitten.

Ik eet het niet en ik koop het nooit.

Wie weet waar ik de lekkerste popcorn kan kopen?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Goed, laat je zoon de popcorn beschrijven en stel vragen op basis van de informatie die je hier hebt verkregen. Of neem je zoon mee als je boodschappen gaat doen en laat hem kiezen, leg je de verantwoording lekker bij hem...
Alle reacties Link kopieren
Maar beuatyfly, zie mijn link, makkelijker kan het niet volgens mij!
quote:rococo schreef op 01 maart 2011 @ 13:06:

[...]





Juist lekker. En dan wegspoelen met cola.



Zeg, laten we maar geen 'ruzie' maken over popcorn en genieten he... Is 't niet waard.. te futiel!!Ik vind dat TO begon.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:rococo wrote on 01 March 2011 @ 13:06:

[...]





Juist lekker. En dan wegspoelen met cola.



Zeg, laten we maar geen 'ruzie' maken over popcorn en genieten he... Is 't niet waard.. te futiel!!
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 01 maart 2011 @ 13:06:

Jaha, ik hoef geen chill pill hoor. Ik kan me daar verder niet over opwinden. Bovendien heb ik mijn buik nu al (bijna) vol van de popcorn. Laten we het er maar op houden dat de lekkerste popcorn er niet is.Sorry dat ik je serieus een goede tip gaf, wist niet dat je alleen zeikreacties wilde om je pre-verjaardagsstress op af te reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 01 maart 2011 @ 12:57:

[...]





Nee hoor, aangevallen? Ik zeg helemaal niet dat er iets mis is met de tips, waar zeg ik dat dan?

Zal ik het nog even uitleggen dan? Ik heb donderdag pas tijd om boodschappen te doen, in ons dorp geen winkel dus moet in de auto. Niet handig om allerlei zakken popcorn in te slaan om die te keuren en dan kan ik weer terug om daar 4 zakken van te kopen.

Dus hier al rondgevraagd op het werk, maar die eten weinig popcorn dus daar werd ik niet veel wijzer van.

Hier gevraagd en inderdaad geven mensen tips, hartstikke leuk maar ook niet allemaal bruikbaar. Jumbo niet in de buurt, zelfmaken wil ik niet, en die videozaak zit ook hier vast niet in het dorp, dus ja dan vallen die tips af.

Net wat ik zeg, ik dacht misschien zijn er mensen met kinderen die het weten.

Ik stel gewoon een vraag en dan zijn er mensen die niet aardig reageren, waarom weet ik niet, wat is er zo irritant dan dat ze zo moeten reageren? Dus dan denk ik dat die mensen zelf een probleem hebben en dat zo afreageren. Maar als je dat zegt dan ben je zelf weer onaardig.Misschien heeft het met internet te maken, dat ik je nuance niet hoor. Want een zoals je een aantal dingen hier (in eerdere post, en in bovenstaande) omschrijft, die komen op mij best aanvallend (verdedigend. Hoe zeg je dat nu? ) over.
Alle reacties Link kopieren
Mamalief
quote:mamalief schreef op 01 maart 2011 @ 13:08:

[...]





Sorry dat ik je serieus een goede tip gaf, wist niet dat je alleen zeikreacties wilde om je pre-verjaardagsstress op af te reageren.
En ook een voor Hanneke (Margaaaa!)
Alle reacties Link kopieren
En al die info, die je in je de gequote post schrijft, die staat niet in je OP. Dat kunnen wij van te voren niet weten. (Neemt niet weg, dat ik persoonlijk een kinderverjaardag het "feest der feesten" vind, en i zeker een proefsessie zou houden. Tijd of geen tijd. Dat zijn DE jeugdherinneringen voor later!)
Alle reacties Link kopieren
Vieze zoete popcorn uit de microgolf:





De goeiste:





Maar je hebt ook nog caramelpopcorn:





Nu zijn er drie versies inmiddels en is jouw probleem nog groter! Laat zoonlief zelf kiezen, ben je ervan af...
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 01 maart 2011 @ 13:11:

En ook een voor Hanneke (Margaaaa!)



THOMAAAAAAAAS!! THOMAAAAAAAAAS!! HIER! HIERRRRR!! DAAR IS 'IEEEEEE!! THO-MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!!



quote:hanneke000 schreef op 01 maart 2011 @ 13:12:

en i zeker een proefsessie zou houden. Tijd of geen tijd. Dat zijn DE jeugdherinneringen voor later!)Met zo'n mega-gestreste moeder?? Het arme kind....
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 01 maart 2011 @ 12:43:

[...]





Mijn kinderen vinden alle popcorn lekker want het gaat meer om de naam popcorn dan om de smaak net zoals het kartonnen eten van de Mac.

Zoek gewoon de goedkoopste uit, verpak het lollig (bijv. in een beplakte milkshake beker zodat het op bbioscoop-popcorn lijkt met naam en evt foto van je kind erop) en je kan niet meer stuk.Ja wel hoor, goede tip. Ik heb ook al iets verzonnen om te verpakken enzo. komt allemaal goed. En natuurlijk kan elke smaak popcorn, maar omdat mijn zoontje echt de lekkerste wil en ik bij god niet weet welke dat zou moeten zijn, deze vraag hier gesteld. Maar het is niet zo eenvoudig als ik denk, dus.
quote:beautyfly schreef op 01 maart 2011 @ 12:57:

[...]





Nee hoor, aangevallen? Ik zeg helemaal niet dat er iets mis is met de tips, waar zeg ik dat dan?





Hier gevraagd en inderdaad geven mensen tips, hartstikke leuk maar ook niet allemaal bruikbaar. Jumbo niet in de buurt, zelfmaken wil ik niet, en die videozaak zit ook hier vast niet in het dorp, dus ja dan vallen die tips af.

.







Dus meerdere soorten kopen is lastig, heen en weer rijden na proeven wil je niet, Jumbo is er niet, zelf maken wil je niet en ook geen videotheek.

Wat wil je dan eigenlijk wel? Misschien even in de openingspost zetten zodat we weten wat we precies moeten zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ligeia schreef op 01 maart 2011 @ 13:13:

Vieze zoete popcorn uit de microgolf:

Helegaar niet verkeerd hoor. Maar mijn moeder zei vroeger altijd al 'Hima, jij bent een vieze vreter! ' als ik weer eens chocopasta op mijn broodje kaas smeerde...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
O en volgens mijn kinderen is zoete popcorn gewoon vies. Die eten alleen maar zoute.
quote:himalaya schreef op 01 maart 2011 @ 13:15:

[...]





Helegaar niet verkeerd hoor. Maar mijn moeder zei vroeger altijd al 'Hima, jij bent een vieze vreter! ' als ik weer eens chocopasta op mijn broodje kaas smeerde...
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 01 maart 2011 @ 13:14:

[...]





Met zo'n mega-gestreste moeder?? Het arme kind....Achjaaa, ik ben zo iemand die desnoods als een hinnikend paard door de winkelstraten galoppeer om een kind aan het lachen te krijgen i.p.v kind jankend winkel in winkel uit te moeten slepen.... Dus misschien is de benadering wat anders?
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya wrote on 01 March 2011 @ 13:15:

[...]





Helegaar niet verkeerd hoor. Maar mijn moeder zei vroeger altijd al 'Hima, jij bent een vieze vreter! ' als ik weer eens chocopasta op mijn broodje kaas smeerde... Jawel! Vies! Bah! Niet doen! Paniek!
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 01 maart 2011 @ 13:14:

[...]





Ja wel hoor, goede tip. Ik heb ook al iets verzonnen om te verpakken enzo. komt allemaal goed. En natuurlijk kan elke smaak popcorn, maar omdat mijn zoontje echt de lekkerste wil en ik bij god niet weet welke dat zou moeten zijn, deze vraag hier gesteld. Maar het is niet zo eenvoudig als ik denk, dus.Waarom vráág je het dan niet aan hem? Hij weet het, hij heeft het geproeft. Kindje X had de lekkerste, bel je ouders kindje X op en je hebt je antwoord. Dat Kindjes A, K, W en Z andere popcorn lekkerder vinden, maakt niks uit, je zoekt de lekkerste voor je zoontje. De enige die dus antwoord op je vraag kan geven, is hij.
En wat is er overigens mis met nibbits rijgen aan een dropveter?







+





Daar werd mijn generatie op gefêteerd, en was altijd een succes en een feest als het weer zo ver was!!
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 01 maart 2011 @ 13:14:

[...]





maar omdat mijn zoontje echt de lekkerste wil en ik bij god niet weet welke dat zou moeten zijn.



Als je zoontje hier op viva zou zitten was het een goed idee geweest.



Ik ga iets geks voorstellen:



Vraag het je zóóntje!! Het is zijn feessie.

Tenminste.....of je bent zo'n moeder die de goeiste wil zijn voor andere ouders door supertractaties, dan moet je het helemaal zelf beslissen natuurlijk en niet naar je kind luisteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ligeia schreef op 01 maart 2011 @ 13:16:

[...]





Jawel! Vies! Bah! Niet doen! Paniek! Haske lekkâh! Ook met jam trouwens. Niet te veel overigens.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven