Zomerse (m)eet (meet part IV)

19-08-2012 00:51 91 berichten

Op een zonnige zaterdag kwamen acht poststers van het "En, wat eten we vandaag?"- topic bij elkaar in een mooie groene omgeving. Alweer de vierde keer dat dit topic een (m)eet hield. Wat levert dat op?

Heel veel lekkere hapjes, veel geklets en na afloop gingen acht bomvolle maagjes weer huiswaarts. Voor de foto's en de recepten, zie dit topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:_maris_ schreef op 20 augustus 2012 @ 20:24:

Tanks kv! Smaakt ie net zo lekker als dat de naam doet vermoeden?Zeker!!!
Ik ga m morgen maken KV, ben benieuwd!
De cheesecake is heerlijk
Goed om te horen, Strikje.

En wat vond jij, Maris?
ik zou haast mee gaan schrijven om maar op een meet te mogen komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:koreveen schreef op 21 augustus 2012 @ 22:22:

En wat vond jij, Maris?

Hij staat nu in de oven, ben benieuwd!

Vond het 'beslag' wel erg dun...

Kon het helaas niet proeven ivm rauwe eieren en alcohol.

Ik hou sowieso van taarten waarbij ik geen eiwitten hoef te kloppen (eieren scheiden vind ik een ramp) en waarbij ik geen chocola hoef te smelten (bende!)
Ja, dat klopt. Maar hij wordt wel steviger, zeker als je hem na het afkoelen nog even in de koelkast zet, dan wordt hij ook lekkerder.

En inderdaad, van die taarten hou ik ook

Ros, je bent van harte welkom hoor
Nou, hij was na 75 min op 150c nog heeeel wit en dun... Heb m toen nog een minuut of 20 op 170c gezet, toen was ie beter. Net een klein stukje aangesneden, de bodem was wat flubberig, maar de smaak erg goed! Heb m nu in de koelkast gezet, hopelijk wordt de bodem dan ook wat steviger.
Wat maf, bij mij was hij toen goed bruin. *checkt het recept of ze het wel goed heeft overgetypt*

Ja, klopt wel, kan aan de oven liggen. Soms klopt dat bij mijn oven ook niet. Eet smakelijk!
Elke oven is toch anders?Ik moest die cheesecakebrownies van Kayotic er ook langer in doen dan op de site staat.
Ohhh, de cheesecakebrownies..... Hm, ik krijg de komende 2 avonden bezoek, is misschien wel een reden om cheesecakebrownies te maken. Maar ik weet niet zo goed wanneer

Wat een leuk topic is dit geworden zo Eerste wat ik ns ga proberen is de radijzensalade! Waar haal je ook weer rozenwater, KV? Bij de toko?
Hi Moos, ja, bij de toko. Leuk dat je die salade gaat maken.

Dolf, het blijft raar. Bij het ene recept is het precies zoals er staat en bij het andere moet het heter of langer
Ja die cheesecake brownies moesten bij mij ook veel langer. Maar had ook geen goeie schaal om dat in te doen. Die waren ook lekker zeg!
Teig, leuke openingspost en mooie foto's!!! Dank voor het regelen.

Meiden, ik vond het weer superleuk om jullie te zien en te proeven van ieders heerlijke gerechten. Het lijf wilde de laatste dagen even niet, combi van drukte, warm weer en slecht slapen door hangjongeren hier in de buurt. Begin weer enigszins bij te trekken en heb vanavond de gazpacho van GB gemaakt en er staat ook anderhalve liter lemonade in de koelkast. Had alleen geen groene paprika voor de gazpacho, maar goed, met alleen maar rode paprika zal ie ook prima smaken.

Uiteraard zal ik zo snel mogelijk mijn recepten toevoegen, denk dat ik dat komend weekend even doe. Morgen nog een dagje bikkelen op kantoor en vrijdag heb ik eerst 's ochtends een afspraak bij de bedrijfsarts en 's middags weer revalidatie-therapie.

Heb trouwens ook zo'n flesje rozenwater gescoord bij de aziatische supermarkt afgelopen zondag. Dus binnenkort ook maar eens de heerlijke salade van KV proberen na te maken. Haha de komende weken staan hier denk ik in het teken van alle recepten zelf proberen te maken.
Win, lees nu pas dat je gazpacho en lemonade hebt gemaakt. Leuk!
Up voor Infojunk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven