Werk & Studie alle pijlers

Afscheidscadeau collega

24-04-2024 10:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een dierbare collega van mij van wie ik veel heb geleerd heeft een nieuwe baan. Ik wil graag een afscheidscadeautje kopen voor haar, maar ik weet nog niet goed wat. Hebben jullie tips en ideeen? Budget is max 50 euro.
Wat zijn haar hobbies of interesses? Altijd goed om daar bij aan te sluiten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk dat je dat wil doen.
Ik haak graag aan op een hobby of interesse, of misschien wat je van diegene hebt geleerd en daarop voortborduren.
Ik vind zelf een tas van Suzanne bijl voor veel mensen wel een leuk kado, net te duur om voor jezelf te kopen.
Een andere collega die graag erop gaat met de motor heb ik een boek met tochten op de motor in de benelux gegeven en een lunch bon.
Weer een andere een boek binnen diegene's vakgebied.
Wat ik verder vaak erbij doe is iets met foto's. Dus foto's van gezamenlijke activiteiten uitprinten en daar iets leuks mee doen (wat ook niet erg is als het weggegooid wordt zeg maar, want niet iedereen bewaard dat soort dingen 40 jaar net als ik).
Alle reacties Link kopieren Quote
Is er iets wat typisch voor haar is (eventueel) op het werk?

Drinkt ze veel thee, dan een mooie thermosfles. Gaat ze graag naar het theater, dan kaartjes voor een voorstelling (eventueel samen, als dat passend is voor jullie band). Loopt ze er altijd op haar paasbest bij, dan misschien een leuke armband ofzo...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou met de collega gaan lunchen en bedanken voor alles, gewoon live. Vind ze echt wel fijn.

En geen cadeau verder gaan kopen als je zelf niets weet wat te kopen.

Echt zonde van geld om dan 50 euro te gaan besteden aan iets waarvan je helemaal niet weet of de ander er echt blij van wordt. Zeker bij collega's.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
24-04-2024 10:57
Ik zou met de collega gaan lunchen en bedanken voor alles, gewoon live. Vind ze echt wel fijn.

En geen cadeau verder gaan kopen als je zelf niets weet wat te kopen.

Echt zonde van geld om dan 50 euro te gaan besteden aan iets waarvan je helemaal niet weet of de ander er echt blij van wordt. Zeker bij collega's.
Ja dit, veel leuker.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een leuk idee. 50.00 zou ik persoonlijk over de top vinden, en het ongemakkelijk vinden om te krijgen.

Een mooi bos bloemen en een handgeschreven kaart met persoonlijk verhaaltje zou ik leuk vinden om te krijgen. Maar misschien krijgt ze meerdere bossen bloemen, dan wordt het weer wat te veel van het goede.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
24-04-2024 10:57
Ik zou met de collega gaan lunchen en bedanken voor alles, gewoon live. Vind ze echt wel fijn.

En geen cadeau verder gaan kopen als je zelf niets weet wat te kopen.

Echt zonde van geld om dan 50 euro te gaan besteden aan iets waarvan je helemaal niet weet of de ander er echt blij van wordt. Zeker bij collega's.

Hier ben ik het mee eens. Als ze open staat om te lunchen zou ik dat doen. Mooie kaart erbij en klaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kreeg laatst iets wat ik echt kon waarderen. Niet omdat het zo origineel of duur was, maar omdat mijn collega's duidelijk goed hadden opgelet wat ik leuk/lekker vond.
Een flesje drank (limoncello) waarvan ze wisten dat ik het lekker vind, een pak italiaanse koekjes die ik lekker vind, een klein olijfboompje en een kaartje. Mooi ingepakt met cellofaan.
Heel basic eigenlijk, maar goed over nagedacht, heel persoonlijk en daarom hartstikke lief!
My illness is chronic but my tits are iconic
Alle reacties Link kopieren Quote
Een cadeaubon voor een leuke lunchplek in de buurt van haar nieuwe werkplek.
Alle reacties Link kopieren Quote
plof

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven