- Er zijn geen nieuwe berichten sinds uw laatste bezoek
- Dit topic is Open
|
Bagage sealen10 reacties., 4001 keer bekeken
Hallo, Ik ga over een paar weken op vakantie naar Curacao. En nu zit ik te denken om mijn koffers te sealen voor de zekerheid. Zodat er niks uitgehaald kan worden maar er ook nix ingestopt kan worden……
|
missworld |
15 aug 2007 door jessica21
|
- Dit topic is Open
|
Stel je vragen over baarmoederhalskanker160 reacties., 33560 keer bekeken
Vanaf je dertigste krijg je om de vijf jaar de oproep om mee te doen aan het bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker thuis. Niet prettig zo'n uitstrijkje, maar wel erg belangrijk. In Nederl……
|
Vivamod |
14 apr door melissa-x
|
- Dit topic is Open
|
Wat te doen met dit kattengedrag?57 reacties., 4753 keer bekeken
Hoihoi, Ik weet dat er een kattentopic is, maar ik heb vaker iets gevraagd en dan verdwijnt je vraag zo in het geheel, dus ik probeer het zo als dat niet erg is. Mijn poes heet Gizmo en ik heb haar ……
|
Mariska79 |
27 jun 2007 door luciel
|
- Dit topic is Open
|
Argumenten voor parttime werken6 reacties., 2639 keer bekeken
Hoi Een vriendin van mij wil parttime gaan werken, maar aangezien ze bij een bedrijf werkt dat daar erg moeilijk over kan doen, wil ze graag met goede argumenten komen. De belangrijkste reden om te pa……
|
noa |
01 jul 2007 door dippy
|
- Dit topic is Open
|
Uitkeringen vraagje.. wie kan mij verder helpen?4 reacties., 999 keer bekeken
Heb een dringende vraag, kom er ook dmv google en cao's niet helemaal uit; Ik heb n paar maanden ww ontvangen wegens omstandigh, sinds kort weer aan het werk via een uzb. Uwv vertelt dat mijn ww ……
|
BrownEyedGirl26 |
25 jun 2007 door BrownEyedGirl26
|
- Dit topic is Open
|
Een vast contract maar als er geen werk is moet je vakantie opnemen.13 reacties., 4660 keer bekeken
Graag jullie mening. Ik werk bij een thuiszorginstelling waar ik een vast contract heb van 30 uur per week. Nu loopt de laatste jaren de zorg enorm terug mede door concurrentie. Het komt nogal eens vo……
|
duizendschoon2 |
20 jun 2007 door Silvy
|
- Dit topic is Open
|
oppas oma"s en opa"s109 reacties., 6958 keer bekeken
Er zijn al volgens mij vaker onderwerpen over geweest, de oppas opa's en oma's van tegenwoordig. Aangezien we tegenwoordig allemaal willen/ moeten werken en de kinderopvang zogenaamd te duu……
|
zwarteklapper |
22 jun 2007 door anoniem0207
|
- Dit topic is Open
|
Wie voelt dit ook of heeft tips????5 reacties., 889 keer bekeken
Hoi! Ik vraag me af of er mensen zijn die hetzelfde "probleem" hebben als ik. De laatste tijd heb ik het gevoel dat alles me teveel is. Lichamelijk en geestelijk. Voel me eigenlijk continu ……
|
miss.bride |
18 jun 2007 door danzig
|
- Dit topic is Open
|
mogen ze dit vragen/verwachten5 reacties., 1396 keer bekeken
Ik werk partime en nu moet ik binnenkort een operatie ondergaan waardoor ik een paar dagen niet kan werken. IK heb al gezorgt dat in die paar dagen een weekend valt maar nu vraagt/verwacht mijn chef d……
|
pinolover2 |
15 jun 2007 door kiks76
|
- Dit topic is Open
|
wat mag ik vragen?8 reacties., 1296 keer bekeken
over 2 maanden word ik 24, tot je 23ste stijg je nog in loon. Nu ben ik bij mn baas geweest om te vragen hoe dit nu zit. Volgens hem heb ik in de wet geen recht op verhoging van mn salaris. Nu werk i……
|
XXAN |
23 jun 2007 door Soesa
|
- Dit topic is Open
|
De hele dag niets te doen op het werk!33 reacties., 5548 keer bekeken
Hallo allemaal! Ik zit met een heel stom probleem op het werk. Ik heb de hele dag niets te doen! Een half jaar geleden ben ik in deze functie begonnen en het werd me al snel duidelijk dat het hier (f……
|
Goudappeltje |
26 jun 2007 door kaar
|
- Dit topic is Open
|
Koffiepauze voor rekening werknemer of werkgever?24 reacties., 12742 keer bekeken
Iemand die ik ken werkt als enige persoon parttime in een bedrijf. De full timers krijgen hun koffiepauze doorbetaald,de parttimer niet de koffiepauze word van zijn werktijd afgetrokken. Volgens mij m……
|
ElleMichelle |
28 nov 2011 door Ksenija
|
- Dit topic is Open
|
Pijn bij seks3 reacties., 1990 keer bekeken
Voor zolang ik me kan heugen doet 'iets' in mijn vagina inbrengen pijn, of geeft het op zijn minst een ongemakkelijk gevoel. Ik voel altijd een weerstand en moet dan echt doordrukken. Bij t……
|
aventura_ |
10 jun 2007 door aventura_
|
- Dit topic is Open
|
Pestende collega"s51 reacties., 7843 keer bekeken
Hoe ga je om met pestende collega's? Die van mij doen het zo dat als je er wat van zegt ze doen of ik gek ben. Er werken alleen vrouwen. Dus zo'n typisch vrouwelijke pestwijze. -'Zo bed……
|
hertog |
08 feb 2010 door Vl43inder
|
- Dit topic is Open
|
Pijnlijke tong door antibiotica?8 reacties., 8157 keer bekeken
Hoi, Ik heb in korte tijd redelijk wat antibiotica gehad (vooral amoxicilline). Heb net weer een kuurtje achter de rug en nu heb ik erge last van mijn tong. Achterin ziet hij er raar uit (soort blaas……
|
sneez |
15 jun 2007 door Dushi74
|
- Dit topic is Open
|
Kleine gehoorgang4 reacties., 1300 keer bekeken
Hoi allemaal! Zijn er hier soms ook mensen die bekend zijn met het fenomeen 'kleine gehoorgang'? Ik heb van de week te horen gekregen van de KNO-arts dat ik die heb en dat die de oorontstek……
|
luciel |
08 jul 2007 door jamadi52
|
- Dit topic is Open
|
Malariapillen slikken t.b.v. een vakantie naar Egypte??12 reacties., 1901 keer bekeken
Over ca. 5 weken vertrekken wij naar Egypte voor een duik-en zonvakantie van 15 dagen. Sommige informatiewebsites beweren dat je malariapillen dient te slikken voor reizen naar Egypte en andere site……
|
Jenna333 |
11 jun 2007 door Jenna333
|
- Dit topic is Open
|
ADSL met een ISDN aansluiting24 reacties., 1521 keer bekeken
Ik ga binnenkort verhuizen en krijg dan van mijn werk een ISDN aansluiting. Nu heb ik begrepen dat ik op via ISDN ook ADSL kan aansluiten. Maar dat de snelheid afhankelijk is van de afstand tot het he……
|
magnolia81 |
19 jun 2007 door magnolia81
|
- Dit topic is Open
|
werken op provisiebasis wie ook?7 reacties., 4884 keer bekeken
Ik werk nu in de horeca,al bijna 9 jaar. en ik ben het zat,heb wel een vast inkomen,en een vast contract,maar als je kijkt wat ik er allemaal voor moet doen. nee dan heb ik er geen zin meer zin. nu ka……
|
gerbenlover |
28 mei 2007 door luciel
|
- Dit topic is Open
|
Do en don"t van leidinggevende9 reacties., 1901 keer bekeken
In 't ergste geval staat dit bericht er nu 2 keer op ;) Ik heb een nieuwe baan gekregen :D en ga daarin leidinggeven. Van jullie zou ik graag lezen: Wat moet een goede leidinggevende wel doen, en……
|
kletsbets |
05 jun 2007 door Pien252
|
- Dit topic is Open
|
Kan mijn werkgever mij dit verplichten?7 reacties., 1558 keer bekeken
Ik heb een uitzendcontract voor 36 uur per week, tot en met september. Daarna krijg ik een contract aangeboden van mijn werkgever en kan ik dus als ´eigen medewerker´ aan de slag. Nu is het zo dat een……
|
Emily81 |
23 mei 2007 door luciel
|
- Dit topic is Open
|
wat zijn mijn rechten en plichten omtrent "arts-verzuim"30 reacties., 4372 keer bekeken
1 januari ben ik begonnen met een nieuwe baan, heel leuk en dynamisch bedrijf. Heb een jaarcontract gekregen van 38 uur in de week. Door vervelende samenloop van omstandigheden ben ik veel weg geweest……
|
Yamuna |
02 jun 2007 door Anqua
|
- Dit topic is Open
|
Orgaandonatie; waarom wel/ niet?436 reacties., 11134 keer bekeken
Naar aanleiding van een artikel op nu.nl waarin staat dat een kwart van de Nederlanders geen orgaandonor wil zijn vraag ik me vooral af waarom mensen dat niet willen. Persoonlijk heb ik er nog geen ……
|
duploo |
01 jun 2007 door Nickas
|
- Dit topic is Open
|
Hoe voorkomt ik een burn-out?7 reacties., 1668 keer bekeken
Ja vreemde vraag misschien, maar ik leef op dit moment zo dat als je dat veel langer doet je zeker solliciteerd naar een burn-out. Anders leven is heel makkelijk gezegd en ik heb ook helemaal geen erv……
|
Mariska79 |
12 mei 2007 door dertig06
|
- Dit topic is Open
|
Na mijn ontslag een vervelende mail gestuurd aan directie. Moet ik mezelf schamen?29 reacties., 3252 keer bekeken
Goedemorgen allemaal. Ik zal eerst even wat kort over mezelf vertellen. Ik heb bijna 6 jaar gewerkt bij een semi-overheidsinstelling. De eerste 2 jaar als adm. medewerkster daarna als directiesecretar……
|
Stella37 |
11 mei 2007 door luciel
|