Entertainment
alle pijlers
Een Huis Vol: Topic ook voor buiten de tv seizoenen
zondag 7 april 2024 18:16
Ik heb maar even een nieuw topic aangemaakt. Hier mag alles besproken worden, over de serie maar ook over wat de gezinnen op de sociale media delen.
Hou het wel netjes.
Mocht RQ reageren hier, AUB negeren, geen reacties geven zodat we dit topic open kunnen houden.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
Hou het wel netjes.
Mocht RQ reageren hier, AUB negeren, geen reacties geven zodat we dit topic open kunnen houden.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
naadje79 wijzigde dit bericht op 11-04-2024 20:33
62.98% gewijzigd
zondag 7 april 2024 19:07
Ik ben in Pinoso geweest. Leuk dorp. Inderdaad ik weet niet meer wie het zei, maar ze wonen in een soort Spaanse vakantie woning. Ik hoop dat Johan zorgt voor koelte deze aankomende zomer. Bergop is het water hier altijd minder qua druk, dus met pomp ben ik toch benieuwd.
Al met al weinig bijzonder voor hier. Geen jelies gezien, maar ook geen grot of supervallei. 1 kleine van vele hier. Voor de fun.
Al met al weinig bijzonder voor hier. Geen jelies gezien, maar ook geen grot of supervallei. 1 kleine van vele hier. Voor de fun.
zondag 7 april 2024 19:32