Zoetermeer, fijne wijken?

12-05-2024 19:57 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie is bekend in Zoetermeer en weet welke wijken prettig zijn?
Of welke straten?
Ik hoor graag van jullie.
Alle reacties Link kopieren Quote
:)
ugli wijzigde dit bericht op 12-05-2024 23:32
99.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga je daar alleen wonen, met een gezin, wat voor huis zoek je?
In een groot deel van Meerzicht wil je echt niet zijn, maar het landenstuk heeft dan wel weer mooie plekjes.
Buytenwegh heeft mindere stukken, maar er is ook een groot stuk nieuwbouw en dat ziet er wel ok uit.
Palenstein wil je gewoon vermijden 😀. En eigenlijk ken ik geen enkele flat (Zoetermeer heeft nogal wat van die gigaflats) waar je graag komt. Die bij het Stadshart waren vroeger wel prima. Een vriendinnetje woonde daar.
Rokkeveen is prima (leuk is een groot woord), Seghwaert is prima, De Leyens is ook wel ok, hoewel ik verwacht dat de strokenbuurt minder is. Dat lijkt op Buytenwegh. En Buytenwegh was 30 jaar geleden ook nog prima.
Dorp is leuk ♡.

Mocht je huizen op het oog hebben stuur gerust een straatnaam.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren Quote
Rokkeveen. Vooral koopwoningen en gewoon netjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
:sun:

Dank je voor je uitgebreide reactie 👍🏻. Hier kan ik wat mee. Ik heb het al opgeslagen :photo: .
seashore wijzigde dit bericht op 12-05-2024 23:07
93.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
NoPepsiPlease schreef:
12-05-2024 20:57
Ga je daar alleen wonen, met een gezin, wat voor huis zoek je?
In een groot deel van Meerzicht wil je echt niet zijn, maar het landenstuk heeft dan wel weer mooie plekjes.
Buytenwegh heeft mindere stukken, maar er is ook een groot stuk nieuwbouw en dat ziet er wel ok uit.
Palenstein wil je gewoon vermijden 😀. En eigenlijk ken ik geen enkele flat (Zoetermeer heeft nogal wat van die gigaflats) waar je graag komt. Die bij het Stadshart waren vroeger wel prima. Een vriendinnetje woonde daar.
Rokkeveen is prima (leuk is een groot woord), Seghwaert is prima, De Leyens is ook wel ok, hoewel ik verwacht dat de strokenbuurt minder is. Dat lijkt op Buytenwegh. En Buytenwegh was 30 jaar geleden ook nog prima.
Dorp is leuk ♡.

Mocht je huizen op het oog hebben stuur gerust een straatnaam.
We willen samenwonen. Geen kinderen.
We zijn ons nu aan het oriënteren. Wanneer we verder zijn zal ik je een bericht sturen :D
Alle reacties Link kopieren Quote
seashore schreef:
12-05-2024 21:38
Dank je voor je uitgebreide reactie 👍🏻. Hier kan ik wat mee. Ik heb het al opgeslagen :photo: .
Misschien de quote even weghalen aangezien ze aangeeft haar post weg te willen halen later....

Overigens ben ik het met Ugli eens! Wij zijn zelf weg uit Zoetermeer, maar veel vrienden zijn onlangs binnen Zoetermeer verhuisd en allemaal naar Oosterheem gegaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik woon er in de buurt maar Zoetermeer zou ik echt niet vrijwillig gaan wonen.
Maar goed van wat ik weet zijn de eerder genoemde prima wijken.
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
Zarah schreef:
12-05-2024 22:37
Misschien de quote even weghalen aangezien ze aangeeft haar post weg te willen halen later....

Overigens ben ik het met Ugli eens! Wij zijn zelf weg uit Zoetermeer, maar veel vrienden zijn onlangs binnen Zoetermeer verhuisd en allemaal naar Oosterheem gegaan.
Oh suf. Ik ga het weghalen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven