Hier mag alles zijn en ook weer verdwijnen - 3

01-03-2024 21:50 536 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een gedeelde plek om verder te kunnen schrijven en ook weer te kunnen wissen. Voel je welkom in dit topic: Hier delen we zielenroerselen die je IRL niet op tafel gooit. Originele TO schrijft nog mee. In afgelopen edities werd duidelijk dat de zwaarste thema's respectvol en hulpvaardig besproken kunnen worden. Oproep aan iedere schrijver om daar aan mee te werken.
Wissen mag altijd en daarom liefst niet quooten.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-03-2024 23:19
Reden: Titel aangepast
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Meld zich. :jump:

Eefje, die voorwaarden zou ik ook niet mee kunnen leven. WTF. Kan jij even je leven en hobby's op gaan geven omdat zij je niet wil zien prive. Dikke doei, voor jezelf kiezen!
Wat maakt dat je denkt dat ze je niet tijdens een overbrugging zou willen steunen?

Olle, fijn en niet fijn, die oplossing. Weg privacy, maar jeej fijne buren.

Misschien moet er nog een deel 2 in de titel? ;)
In de overzichtslijst is het net of ik dubbel zie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cadeautje: dit is deel 3 :lol:
Ik vraag het de mods!
Alle reacties Link kopieren Quote
:$ Dat tellen blijft een ding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van de partij!
Dank Olle, voor het openen :)

Avo, tot nu toe vind ik haar erg inflexibel. Dat wrong er eerder dus al. Kijk, ik snap grenzen, zeker als therapeut, maar dit stoot mij tegen de borst. Ik merk trouwens ook dat ik het haar niet eens durf te vragen, dat klopt misschien ook niet helemaal. Maar goed, ter overbrugging vind ik zelf ook geen goed idee want ik wil mijn ziel en zaligheid niet (meer) bloot leggen aan haar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat klinkt dan alsof je de knoop allang doorgehakt hebt Eefje.
Een therapeut waar je geen vertrouwen in hebt heeft niet veel zin.
(besef ik nu pas. heb jaren gevonden dat ik dankbaar moest zijn, en met het idee dat dit gewoon was hoe het hoorde en dat ik het verkeerd deed)
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog steeds fan van yoga Avo :P ?
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
01-03-2024 22:11
Nog steeds fan van yoga Avo :P ?
:HA:
Fijn dat je er weer bij bent Hanke.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geloof idd dat ik de knoop heb door gehakt. Dank voor het luisteren. Het opschrijven geeft me duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeker, alleen niet van mezelf Hanke. :rofl:
Yoga kon er niets aan doen, juffie was heel duidelijk in navoelen en aanpassen enzo.
Ik vond alleen dat ik enorm goed bezig was. O_o
Was ik ook, alleen met de verkeerde doelen. :nut:
Alle reacties Link kopieren Quote
Eefje, voelt ook niet zuiver als je niet kan oefenen in je eigen leven omdat je peut erdoorheen fietst.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn Eefje. :redrose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat goed Eefje dat je je grens zo voelt. Ik hoop dat je snel alternatieven vindt :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk iets anders over yoga, dat was inmiddels duidelijk.

Al vind ik van die seniorenbewegingen als tai chi/qigong best fijn. Zet mij in een saunacomplex in een goed stoombad en ik begin er spontaan mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voordeel is dat geen hond me dan kan zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
.
avocadeau wijzigde dit bericht op 16-04-2024 18:24
99.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, en bij mijn yogaklasje ziet ook niemand je. Het licht is erg gedimd, en de gehele bende heeft een uur lang de oogjes dicht.
*behalve ondergetekende, die probeert niet alles in de gaten te houden *
Alle reacties Link kopieren Quote
Bloemenvaasje: hoe gaat het?
Alle reacties Link kopieren Quote
Een puber workshop make up 🤣

Echt mijn puber heeft zo veel.you tube tutorials gekeken die is echt al 1000x beter in het aanbrengen van make up als dat ik ben. Die workshop zou ze echt nooit niet 63 euro voor betalen.
Gratis op.you tube


Sorry verkeerde topic
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind 't dapper. Van jou.
En van juffie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje Eefje, ik kan me heel goed voorstellen dat het met deze therapeut niet veilig voelt. En de eisen lijke me ook onredelijk. Uit wel (dan niet meer bestaand) ga je dan je steun halen in de periode van therapie? Heel goed dat je voor jezelf kies, ookal is dat een stap terug en opnieuw op de wachtlijst. Heeft ze geen collega naar wie ze je kan verwijzen?

Avo, wat mooi dat de yoga meestal zo goed bevalt. Ik denk dat het niet zo gek is dat er nu even niks is. Misschien ga je soms even voorbij aan wat voor mentale topsport het verzenden van zo'n email is, en dan nog wachten op antwoord, meer delen dan je gewend bent, en dan als toetje nog een sessie samen de volgende dag waarmee je met dingen aan de slag gaat die je natuurlijk niet meteen kan afronden. Ik snap wel dat er even geen ruimte meer is in je hoofd en dat het voelen van je lijf even uitstaat
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal. Alweer een nieuw deel. Goed hoor.

Olle, ik kom even langs voor jou. Wat fijn dat je goed nieuws uit het ziekenhuis kreeg. En nu meteen een verbouwing er achteraan, da’s minder. Ik ken het, zelf aan de hand gehad. Doorbijten, doorbijten, puin ruimen en enorm blij zijn als het klaar is.
Mijn beste tip is: koop rollen schildertape in meerdere breedten. Plak alles af, wat maar mogelijk is. Wij hebben deuren afgeplakt, kasten, kortom alles wat maar kon. Soms voor enkele weken, maar ook voor 1 of enkele dagen. Het plakband laat zich goed verwijderen, en het scheelt je zoveel schoonmaakwerk. Mijn schoonzus had het fijne bouwpuin op haar handdoeken liggen. Bij ons bleef dat allemaal schoon èn stofvrij.
Ik heb vele kilo’s in de aanbieding. Doe maar van de taille naar beneden. Dan kan ik als het nodig is, en als ze wil, Avo nog een zachte schouder bieden. Ik zit nu aan de wijn en kaas. Dus ben een nieuw pondje voor je aan het maken :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ontzettend lief Sacura! Hoop dat jij nu in een goede flow zit?
Man en ik zijn neuroten die alles al met plan 2,3 En 4 in de mouw hebben zitten. Moet wel goed komen. Volgende maand is bleh. Voor het goede doel: een klaar af huis.
En we hebben een projectmanager en er worden maandag 'stofsluisen' geplaatst. Waardoor de werken aan een kant van het het huis zijn en wij en de katten aan de andere kant. En wij hebben intussen onze keuken/woonkamer voor ons en de katten ingericht. Moet goed komen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat klinkt als goede voorbereidingen Olle. Geen idee wat stofsluizen zijn. Onze aannemer ragde gewoon zonder overleg. Na een ernstig gesprek met man werd-ie wat tammer. Het is al 25 jaar geleden, maar nog lang niet vergeten.
Ik zit inderdaad deels in een goede flow. Ik tel de goede dagen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn werkplezier is laatste tijd ver te zoeken door een collega. Het erge is hij probeert oprecht zijn best te doen.
Hij vraagt zo ontzettend veel en makkelijk dingen!! Onthoud ook veel niet door dat chaotische brein van hem.
Meerdere keren gesprekken gehad en suggesties gedaan en het kwartje wil maar niet vallen.

Hij erkent het zelf ook, maar voelt als trekken aan een dood paard.
Ondertussen irriteer ik me dat ik om de haverklap onderbroken wordt van mijn werk, omdat hij weer een vraag heeft.
Ben ik dan zo onredelijk?
Ik mis het om ongestoord offline te kunnen werken al is het maar voor een dagdeel of 2 uurtjes.
Ik merk dat ik steeds vaker denk... ik wil gewoon mijn werk doen laat me met rust... Ben ook maar gewoon in loondienst.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven