Hekel aan zomer en hooggevoelig contact via app of telefoon

14-05-2024 15:38 32 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Graag zou ik in contact willen komen met vrouwen ben zelf boven de 50, per app of telefoon.
Ben heel blij met het zomerhaat forum hier.

Voel mezelf hier echt alleen in en zit maar thuis met dit vieze weer, wil graag iemand spreken het liefst per telefoon omdat ik met dit vieze warme weer niet naar buiten ga. Voel mezelf echt alleen. Mijn partner (man ) begrijpt me wel.

Weet iemand een telefoonhulplijn of lotgenotencontact HSP ( Hooggevoelig ) ?
Of wie wil ( vrouw ) met mij appen of eventueel bellen ?

Hoor het graag.
Alvast bedankt.

Hartelijke groet,
Kippetje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik raad je aan eerst eens mee te schrijven op het topic van de winterliefhebbers. Daar zul je ook al een hoop herkenning vinden. Misschien voel je je dan al meer gesteund en minder alleen.
Mensen zullen niet snel hun telefoonnr. geven via een anoniem forum.
Je wordt pas nat als het regent
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar wil je over bellen dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Selene schreef:
14-05-2024 15:45
Waar wil je over bellen dan?
Gewoon een praatje maken, iemand spreken gelijkgestemden zomerhaters !
Alle reacties Link kopieren Quote
Milestone schreef:
14-05-2024 15:43
Ik raad je aan eerst eens mee te schrijven op het topic van de winterliefhebbers. Daar zul je ook al een hoop herkenning vinden. Misschien voel je je dan al meer gesteund en minder alleen.
Mensen zullen niet snel hun telefoonnr. geven via een anoniem forum.
Snap ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap je maar telefoonnummer geven gaat mij net iets te ver.
Ook ik zou het liefst nooit meer buiten komen vanaf april tot en met oktober.
Lees gewoon mee en schrijf van je af op dit forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tip: Je hebt een eu paspoort, je kunt naar kouder gebied verhuizen. Ik kom in de winter amper buiten want dat vind ik echt te oncomfortabel, maar feitelijk is het volgens mij tegenwoordig vaker en langer dit weer dan andersom.
Ik hou van dit land maar anders was ik allang verhuisd hierom.
Dus waarom jezelf zolang opsluiten? Gewoon een tip, succes met zoeken verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wil je klagen over hoe warm het is buiten en in de winter wil je dan geen contact?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pekka123 schreef:
14-05-2024 16:31
Wil je klagen over hoe warm het is buiten en in de winter wil je dan geen contact?
Nee ik wil en klaag niet, ik ben op zoek naar gelijkgestemden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
14-05-2024 16:13
Tip: Je hebt een eu paspoort, je kunt naar kouder gebied verhuizen. Ik kom in de winter amper buiten want dat vind ik echt te oncomfortabel, maar feitelijk is het volgens mij tegenwoordig vaker en langer dit weer dan andersom.
Ik hou van dit land maar anders was ik allang verhuisd hierom.
Dus waarom jezelf zolang opsluiten? Gewoon een tip, succes met zoeken verder.
Dankjewel. :bye:
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
14-05-2024 16:13
Tip: Je hebt een eu paspoort, je kunt naar kouder gebied verhuizen. Ik kom in de winter amper buiten want dat vind ik echt te oncomfortabel, maar feitelijk is het volgens mij tegenwoordig vaker en langer dit weer dan andersom.
Ik hou van dit land maar anders was ik allang verhuisd hierom.
Dus waarom jezelf zolang opsluiten? Gewoon een tip, succes met zoeken verder.

Ja, want emigreren doe je zomaar even.
Je wordt pas nat als het regent
Alle reacties Link kopieren Quote
Milestone schreef:
14-05-2024 17:03
Ja, want emigreren doe je zomaar even.

Ja joh. Koffertje pakken, keertje zwaaien naar je man en gaan met die banaan :devil:
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Milestone schreef:
14-05-2024 17:03
Ja, want emigreren doe je zomaar even.
Sorry maar van april tot oktober binnen zitten is toch ook niks, dat is meer dan de helft van het jaar. Plus dat ik in oktober nog heel vaak buiten feestjes geef, dan is er een kind jarig. Zit je dus 8 maanden binnen als je to bent en er is ook nog een warme nazomer.
Dan ben je dus niet gebouwd op dit klimaat. Met een eu paspoort kun je kouder gaan wonen.

En wat ik van veel mensen uit landen met een tropisch klimaat hoor, is dat zij het hier ook te warm vinden.
Blijkbaar als je een bepaald welvaartsniveau hebt daar ga je van airco naar airco, dat is daar overal, plus betere bouw op warm weer.
Misschien is deze soort hitte niks voor sommige mensen. Zonde van je leven om dan te blijven zitten.
Zat mensen die om omgekeerde redenen verhuizen. Een andere provincie kan al schelen.
Maarre i'm intruding volgens to met dr :bye: dusse plakze.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vraag me oprecht af wat er mis is met dit weer. Ik snap dat je met 30 graden niet buiten komt, maar zo rond kamertemperatuur is het toch heerlijk buiten? Die twee dagen tot nu toe dat het iets warmer is.....

Ben je jezelf niet heel erg een slachtoffer aan het maken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zijn telefonische hulplijnen en chat diensten voor mensen met psychische problemen of die last hebben van eenzaamheid. Wellicht is dat iets. Maanden in eenzaamheid binnen gaan zitten lijkt mij voor niemand goed.

Wellicht kan je met of zonder je man besluiten om te overzomeren op plekken waar het koud en donker is (net zoals talloze mensen overwinteren aan de costa's).
Alle reacties Link kopieren Quote
Schrijf lekker mee in het topic van de winterliefhebbers! Ik pas binnen je beschrijving, maar geef inderdaad niet zomaar mijn nummer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Because schreef:
14-05-2024 17:38
Ik vraag me oprecht af wat er mis is met dit weer. Ik snap dat je met 30 graden niet buiten komt, maar zo rond kamertemperatuur is het toch heerlijk buiten? Die twee dagen tot nu toe dat het iets warmer is.....

Ben je jezelf niet heel erg een slachtoffer aan het maken?
Ja, los van TO haar andere problematiek ben ik wel verbaasd over de timing van dit (en andere) topics.
Het is toch nog helemaal niet echt heet? Hier was het 25 graden ofzo, windje en nu regent het zelfs.

Ik weet dat veel mensen echte hitte onverdraaglijk vinden en dat vind ik wel zielig. Want inderdaad, onze zomers zullen steeds langer en heter worden (en het gaat in een rap tempo). Dus dat is dan echt wel een probleem... een groot deel van je leven binnen bij de airco slijten is wel heel triest, maar ja wat kun je er aan doen?

Hopelijk is het toch een kwestie van gewenning.
Ik hou heel erg van warmte, het mag ook wel 35 graden zijn. Maar aan het begin van een warme periode moet ik ook wel even wennen, je gaat nog te snel, je drinkt nog niet zoveel, etc.
Na een tijdje ben ik helemaal in die warmte modus, want je weet weer even hoe het zit, ofzo.

Net als hardlopen :)

Misschien moet je jezelf toch blootstellen aan de hitte TO. Eerst uurtje naar buiten, en langzaam en uitbouwen tot een dagje. Mensen kunnen aan bijna alles wennen.
En het klimaat ga je niet meer veranderen.

Op een mooi terras in de schaduw beginnen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag 28 graden, dat is wel echt warm. Voor mij is 25/26 wel de max, maar liever nog iets minder. Wel jas uit, geen zweet als je even een wandeling maakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miafiglia schreef:
14-05-2024 18:28
Ja, los van TO haar andere problematiek ben ik wel verbaasd over de timing van dit (en andere) topics.
Het is toch nog helemaal niet echt heet? Hier was het 25 graden ofzo, windje en nu regent het zelfs.

Ga toch weg. Het is hartstikke heet, zowel gisteren als vandaag als morgen. Het is zelfs stilzittend in de schaduw niet te doen. Ja, vast voor jou wel, maar voor veel mensen dus niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het ook heet buiten. Echt vreselijk onaangenaam. Maar ja bij mij binnen is het ook al een paar dagen 30 graden, dus niet echt beter.

Maar hee, het valt allemaal best mee, lees ik hier 🥱
Alle reacties Link kopieren Quote
Liv8 schreef:
14-05-2024 18:58
Ik vind het ook heet buiten. Echt vreselijk onaangenaam. Maar ja bij mij binnen is het ook al een paar dagen 30 graden, dus niet echt beter.

Maar hee, het valt allemaal best mee, lees ik hier 🥱
Jeetje binnen 30 graden ongelooflijk.

Nee hoor, ik wil het niet bagatelliseren, ik zeg juist dat ik het zielig vind, deze zomers voor hittehaters.
En bij jullie is het vandaag en gister veel heter kennelijk dan bij mij (woon aan de kust) hier is het echt ok.

Maar probeerde voor TO ook in oplossingen te denken. Want je moet nog zoveel hete dagen, daar verander je niks aan. Al zijn er weinig oplossingen..
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Groot schreef:
14-05-2024 18:51
Ga toch weg. Het is hartstikke heet, zowel gisteren als vandaag als morgen. Het is zelfs stilzittend in de schaduw niet te doen. Ja, vast voor jou wel, maar voor veel mensen dus niet.
Ik denk ik echt andere provincie en dat die verschillen groter zijn dan ik vermoedde. Het is hier werkelijk niet heet (kust).
Alle reacties Link kopieren Quote
Binnen 30 graden...hoe dan? Geen verduistering, niets tegen elkaar open?
Alle reacties Link kopieren Quote
Liv8 schreef:
14-05-2024 18:58
Ik vind het ook heet buiten. Echt vreselijk onaangenaam. Maar ja bij mij binnen is het ook al een paar dagen 30 graden, dus niet echt beter.
Hoe dan? ‘s nachts is het hooguit een graad of 15 en overdag ook geen 30.
Heb je dan 24/7 de boel potdicht zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pekka123 schreef:
14-05-2024 19:20
Binnen 30 graden...hoe dan? Geen verduistering, niets tegen elkaar open?
Zon, enkel glas en plat dak. Ik heb al veel geprobeerd wat binnen de mogelijkheden past (huur appartement dus niet alles is mogelijk).
Als het echt zomer is, kan het zo oplopen tot 35.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven