Entertainment alle pijlers

Voor Hetzelfde Geld, seizoen 4

20-05-2024 16:32 20 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er weer?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het een leuk programma. Wel jammer dat Leonie ter Braak (doet dit seizoen de presentatie) Astri steeds zo voor de gek houdt met haar smaak qua inrichting.
Wel grappig dat hond Sjefke even niet weet waar hij moet zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh leuk dat dit weer begonnen is, ik ga zeker kijken
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer dat de zussen zo negatief zijn. Maar misschien is dat ook wat in scène gezet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk dat dit weer komt. Ik vond het met Natasja altijd leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu en vind het allemaal erg langdradig. Dit programma gaat er toch om dat mensen een week in een ander huis verblijven om te ervaren hoe het is om heel ergens anders te wonen om uiteindelijk te beslissen of ze het huis gaan kopen?
Alle reacties Link kopieren Quote
pampalate schreef:
20-05-2024 21:32
Ik kijk nu en vind het allemaal erg langdradig. Dit programma gaat er toch om dat mensen een week in een ander huis verblijven om te ervaren hoe het is om heel ergens anders te wonen om uiteindelijk te beslissen of ze het huis gaan kopen?
Het gaat erom dat ze zien wat er voor hun budget en wensen te koop is in een andere omgeving.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu de eerste aflevering en ik begrijp het niet helemaal. Voorheen wilden ze toch de ogen openen door deelnemers te laten zien wat er buiten hun zoekgebied mogelijk was? Maar deze mensen geven al aan dat ze de stad uit willen. Dan is het toch gewoon een duidelijke zoekopdracht?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk bij huis 2 nabij bloembollen dus gif dus parkinson. No way dat ik ooit naast een bloementeler ga wonen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ahhh wat een lieve mensen in de aflevering van vandaag op videoland!
Alle reacties Link kopieren Quote
JandeVries schreef:
22-05-2024 20:49
Ik kijk nu de eerste aflevering en ik begrijp het niet helemaal. Voorheen wilden ze toch de ogen openen door deelnemers te laten zien wat er buiten hun zoekgebied mogelijk was? Maar deze mensen geven al aan dat ze de stad uit willen. Dan is het toch gewoon een duidelijke zoekopdracht?
Ja vorig seizoen was idd anders, dan lieten ze huizen zien bijv. aan de andere kant van NL om te laten zien hoeveel huis je daar kreeg voor hetzelfde geld.
Nu is het meer een zoekopdracht voor de makelaars met een wensenlijstje en waar ze willen wonen.
Alle reacties Link kopieren Quote
JandeVries schreef:
22-05-2024 20:49
Ik kijk nu de eerste aflevering en ik begrijp het niet helemaal. Voorheen wilden ze toch de ogen openen door deelnemers te laten zien wat er buiten hun zoekgebied mogelijk was? Maar deze mensen geven al aan dat ze de stad uit willen. Dan is het toch gewoon een duidelijke zoekopdracht?

Ze mogen gewoon aangeven waar ze ongeveer willen wonen hoor, of welke afstand tot de stad.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het wel goed dat ze mogen aangeven welke reistijd acceptabel is. Daarmee wordt de kans op een geslaagde zoektocht wel veel groter. Kan me idd herinneren vd seizoenen met Natasja dat ze dan echt 130km verderop gingen kijken in van die gehuchten. Dan is het huis natuurlijk tof, maar haak je waarschijnlijk toch af op de locatie. Ik denk dat er maar weinig zijn die vrijwillig 1,5u willen rijden naar werk/familie/vrienden. Onder een uur is realistischer dan denk ik. Ik vind het een leuk seizoen en vind dat Leonie het ook leuk doet!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nooit gedacht dat ik Natasja Froger ging missen... maar ik vind die Leonie echt vreselijk. Ze komt ongeïnteresseerd en snibbig over. Ik vind het dit seizoen tot nu toe ook meer de zoektocht naar bijzondere woningen. Zo'n generatiewoning en nu weer met vage bedrijfsmogelijkheden.
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsDuck schreef:
27-05-2024 23:27
Ik heb nooit gedacht dat ik Natasja Froger ging missen... maar ik vind die Leonie echt vreselijk. Ze komt ongeïnteresseerd en snibbig over. Ik vind het dit seizoen tot nu toe ook meer de zoektocht naar bijzondere woningen. Zo'n generatiewoning en nu weer met vage bedrijfsmogelijkheden.
En vooral nogal hautain.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Leonie leuk.
Ze is niet zo zoetsappig. Daar hou ik wel van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de jurken van Debbie altijd zo mooi. Vooral de kleurrijke van de laatste aflevering. Zou ik zo aandoen
apiejapie wijzigde dit bericht op 29-05-2024 13:25
0.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabine schreef:
28-05-2024 15:46
Ik vind Leonie leuk.
Ze is niet zo zoetsappig. Daar hou ik wel van.
Er is nog wel verschil tussen zoetsappig en arrogant... Ik mag humor en een spiegel voorhouden wel waarderen. Maar het moet wel feelgood-tv blijven. Dat heeft een Martijn Krabbé bij Kopen zonder Kijken toch beter voor elkaar, wat toch een beetje een vergelijkbaar programma is. En ik snap dat je niet overal Ruben Nicolai en John Williams op wil zetten. Maar Leonie vind ik nou echt niets sympathieks hebben richting de deelnemers, maar ook niet naar de makelaars en dat heeft het programma wel nodig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eerder mochten ze ook wel de reistijd aangeven maar waren ze daar nogal flexibel in, ook qua files.
Maar nu krijgen ze voor het kiezen voor het proefwonen te horen waar de huizen liggen, wel beter voor de slagingskans.

Ik vind het wel jammer dat ze nu echt al vrijwel zeker weten dat ze de stad uit willen, ik vond het juist leuke tv als het echt stadse mensen waren die zich konden verbazen over dat je kon pinnen in een dorp enz :proud:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven