Geblokt

15-05-2024 01:04 30 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet het eigenlijk wel, maar voelt toch niet leuk.
Had een leuke vent leren kennen. Hij belde de eerste week elke dag, wat ik al erg veel vond en stond zelfs 2 keer voor mijn deur in die week en wou al gelijk foto's maken om door te sturen naar zijn vrienden, wat ik wel heel raar vond. Ook bij hem van harte uitgenodigd en
stom genoeg te snel in bed beland en wel 2 keer.
En daarna ben ik geblokt.
Voelt niet leuk. Wilde hem gewoon als losse vriend om leuke dingen mee te doen, maar hij heeft me dus geblokt.
Ach ja....
Zijn er nu echt zoveel mannen alleen op zoek naar seks?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat rot voor je. Kan me voorstellen dat het klote voelt.
Die vent wilde alles veel te snel. Konstant bellen, 2x voor je deur staan (onuitgenodigd), gelijk foto’s maken en nog doorsturen ook.

Waar is het respekt?? Integriteit?

Allemaal grote rode vlaggen
Alle reacties Link kopieren Quote
Je bent geblokt? Is dat tegenwoordig een boodschap op zich, of zo? Als iemand je niet meer wil zien kan hij dat toch gewoon zeggen?

Hij belde iedere dag en stond op je stoep.
Dan kun je hem ook gewoon bellen of bij hem aanbellen.

Dan zou ik hem even vragen wat er aan de hand is.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Foto's maken voor zijn vrienden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mannen: oh ik ben zo eenzaam
Ook mannen: dit.

Dit klinkt als een mafkees en ik vind bij blokken het nooit een gemis als iemand dan uit mijn leven is. Iemand die zo met mensen omgaat sloopt je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wees blij want toen ik de eerste regels van je post las dacht ik dat dit een jarenlange stalker zou worden
Alle reacties Link kopieren Quote
Tja, schering en inslag… wat je al wist is bevestigd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Raar gedrag met een heel vervelend einde. Ik vind blokken zo ontzettend respectloos. Bah. Een zinnetje via whatsapp is al tien keer beter dan dit.

Maar goed... ik zou het jezelf niet kwalijk nemen, iedereen maakt wel eens een inschattingsfoutje he?
If you need a hug, give it to someone else.
Alle reacties Link kopieren Quote
Theeleutje schreef:
15-05-2024 07:02
Wees blij want toen ik de eerste regels van je post las dacht ik dat dit een jarenlange stalker zou worden
Dit inderdaad. Was je zelf niet al afgeknapt na dat gedrag?

Heeft hij niks meer gezegd? Gewoon na de twee keer seks je geblokkeerd? Erg vreemd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hardlopers zijn doodlopers. Was er trouwens niet zelf allang afgeknapt? Als iemand in deze fase zomaar voor m'n deur staat, zou ik de kriebels krijgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom is dat in bed belanden te snel en stom genoeg? Neem aan dat je het zelf wilde...of is het stom met de kennis van nu?
andnowwedance wijzigde dit bericht op 15-05-2024 10:16
0.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Als hij enkel op seks uit is, is het sowieso geen losse vriend om leuke dingen mee te doen. Of hij krijgt geen seks en blokt je of hij krijgt wel seks en blokt je.
Nee, niet alle mannen zijn zo. Deze dus helaas wel.
Erg onvolwassen actie van hem, dat blokken. Hoe sneu kan je zijn.
Ghosten is al erg, maar blokkeren is next level.
Probeer de volgende keer beter naar zijn daden te kijken, onuitgenodigd op je stoep staan is een rode vlag. Iemand die jou beter wil leren kennen, spreekt ergens af voor een drankje ofzo. Kijk naar de moeite die iemand voor je wil doen.
Maar je hebt dus geen leuke vent leren kennen.
Is 1972 je geboortejaar trouwens?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vrees dar er mannen bestaan die op een vrouw "jagen" om haar te versieren, zeg maar om sex te krijgen, en als ze hun zin gehad hebben is de uitdaging weg en gaan ze weer op jacht naar de volgende "prooi". Heel vervelend en wees maar blij dat je dit exemplaar nu kwijt bent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, er zijn zoveel mannen op zoek naar seks. Een deel is daar ook open over. Deze man vertoont vooral afwijkend gedrag vind ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
15-05-2024 09:21
Waarom is dat in bed belanden te snel en stom genoeg? Neem aan dat je het zelf wilde...of is het stom met de kennis van nu?

Ik denk stom met de kennis van nu. En dat snap ik wel.

Sex moet geen ruilmiddel of gift zijn, sex heb je omdat je dat wilt, op dat moment. Dat is nooit stom.

Maar kan wel begrijpen dat het niet leuk is om na een vrijpartij geblokkeerd te worden. Dat is wel stom.

Ja, mannen doen dit vaker. Met het gedrag van deze man was wel het wel een beetje te voorspellen. Volgende keer daar wat alerter op zijn. Maar garanties zijn er niet.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij is bij alles over jouw grenzen heen gedaverd. Nu achteraf kun je aangeven wat je allemaal niet fijn vond; daar kun je nu lering uit trekken. Doe niets wat to much, raar, of gewoon niet goed voelt. Geef het aan. 1 x bellen om even elkaars stem te horen, prima. Als vaker voor jou te snel gaat: zeg dat. 1 x op je stoep staan zonder uitnodiging van jou is vet opdringerig. Laat hem dan sowieso niet binnen en zeg dat je dat niet fijn vindt.
Het is lastig om grenzen aan te geven, om ze uberhaupt van te voren vast te stellen, maar het kan je o.a. zoveel zelfverzekerder maken. En veiliger voor jezelf. Dat je je veilig bij jezelf voelt. Dan kun je nog van alles doen, maar alles omdat je het zelf echt wil. En niet omdat iemand anders het wil en jij eigenlijk niet. Dat voelt nooit fijn naar jezelf toe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt als een drammerig ventje. Moving on.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
15-05-2024 09:59
Is 1972 je geboortejaar trouwens?
Hoe dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Raver schreef:
15-05-2024 15:34
Hij is bij alles over jouw grenzen heen gedaverd. Nu achteraf kun je aangeven wat je allemaal niet fijn vond; daar kun je nu lering uit trekken. Doe niets wat to much, raar, of gewoon niet goed voelt. Geef het aan. 1 x bellen om even elkaars stem te horen, prima. Als vaker voor jou te snel gaat: zeg dat. 1 x op je stoep staan zonder uitnodiging van jou is vet opdringerig. Laat hem dan sowieso niet binnen en zeg dat je dat niet fijn vindt.
Het is lastig om grenzen aan te geven, om ze uberhaupt van te voren vast te stellen, maar het kan je o.a. zoveel zelfverzekerder maken. En veiliger voor jezelf. Dat je je veilig bij jezelf voelt. Dan kun je nog van alles doen, maar alles omdat je het zelf echt wil. En niet omdat iemand anders het wil en jij eigenlijk niet. Dat voelt nooit fijn naar jezelf toe.
Als je geen grenzen hebt dan kan een ander er ook niet over heen gaan. Je weet niet of zij dat niet fijn vond op dat moment, het was in ieder geval fijn genoeg om seks te hebben. Dit gedrag was voor de seks dus geen probleem.
pekka123 wijzigde dit bericht op 15-05-2024 19:26
7.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Helaas mag je hier de openingspost niet quoten maar hij wilde al snel een foto van jou naar zijn vrienden versturen?
Uiteindelijk na opdringerig gedrag zoals onuitgenodigd op je stoep staan etc. ben je met hem de koffer ingedoken.

Hoe oud is deze man?

Lijkt haast alsof je een 'onderdeel' van een weddenschap bent geweest van hem en zijn vrienden. Ook omdat hij na de seks je heeft geblokkeerd op social media.

*ril* @(
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren Quote
Raver schreef:
15-05-2024 15:34
Hij is bij alles over jouw grenzen heen gedaverd. Nu achteraf kun je aangeven wat je allemaal niet fijn vond; daar kun je nu lering uit trekken. Doe niets wat to much, raar, of gewoon niet goed voelt. Geef het aan. 1 x bellen om even elkaars stem te horen, prima. Als vaker voor jou te snel gaat: zeg dat. 1 x op je stoep staan zonder uitnodiging van jou is vet opdringerig. Laat hem dan sowieso niet binnen en zeg dat je dat niet fijn vindt.
Het is lastig om grenzen aan te geven, om ze uberhaupt van te voren vast te stellen, maar het kan je o.a. zoveel zelfverzekerder maken. En veiliger voor jezelf. Dat je je veilig bij jezelf voelt. Dan kun je nog van alles doen, maar alles omdat je het zelf echt wil. En niet omdat iemand anders het wil en jij eigenlijk niet. Dat voelt nooit fijn naar jezelf toe.
Hoe weet je dat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik mijn schoonzus moet geloven, zijn er alleen maar onbetrouwbare vogels die daten…. :@@: en die wel leuk zijn, zijn of bezet of moeilijk te vinden
Voor iedereen een groene tuin

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven