Welkom. Je laatste bezoek was vrijdag 30 juli 2010 19:41.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Zoeken
  3. Actieve onderwerpen van dropje.

Bekijk items waarin is gereageerd door dropje

[ Resultaten ]

Actieve onderwerpen van dropje.
StatusForumOnderwerpReactiesAuteurLaatste reactie
StatusForumOnderwerpReactiesAuteurLaatste reactie
  • Er zijn geen nieuwe berichten sinds je laatste bezoek
  • Dit topic is Open
GezonUitstrijkje na uitstrijkje na uitstrijkje...

Hallo allemaal, Vorig jaar maart begon het met het bevolkingsonderzoek. Toen bleek dat ik Pap2 had. Ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog en die zei ook dat ik Pap2 had en blijkbaar ook HPV. Hij ……

27Krashi17-07-2010 15:43
door choc_11
  • Dit topic is Open
KindeVrolijke Doorstart

Zo, vers nieuw topic :-] Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de hoogste tijd voor wat Vrolijks!…

1477vrolijk14-07-2010 23:57
door dropje
  • Dit topic is Open
RelatHij vraagt er geld voor (een klusje)

Binnenkort ga ik verhuizen. Nu moet er zo'n 24m2 laminaat worden gelegd (alleen in woonkamer en hal) en omdat mijn broer dat 6 jaar geleden ook heeft gelegd (hij is daar heel handig in) wilde ik ……

153Sam3217-07-2010 21:30
door Aster
  • Dit topic is Open
RelatJij ook? Getrouwd, kinderen, vreemdgegaan, verteld. En nu?

Hoi dames, Veel topics gelezen hier, en overal vind ik wel wat in terug, alleen een stukje mis ik en daarover mijn vraag: Wie heeft het volgende meegemaakt en kan mij daarover vertellen? LET OP: l……

177jeannedarc18-07-2010 21:46
door wuiles
  • Dit topic is Open
M&Bsuffe uitstraling en geen mooie glimlach

Ik heb ( vind ik zelf ) een heel suffe uitstraling en geen mooie glimlach. Zelfs op momenten dat ik goed in mijn vel zit en blij ben zie ik er nog steeds suffig/truttig uit qua uitstraling. gisteren……

77nieuweauto25-07-2010 20:01
door nieuweauto
  • Dit topic is Open
RelatSTEL IK ME AAN OF HEB IK GELIJK?!

hallo allemaal, ik ga meteen beginnen met me verhaal. een tijd geleden heb ik een jongen ontmoet 28 via een datingsite. hoe fout we het allebij ook vinden het was wel meteen goed tussen ons. we he……

60vforvendetta12-07-2010 19:16
door scully1981
  • Dit topic is Open
KindeOngepland alleenstaand zwanger - ouders bieden geen steun

Vorige week ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben van een ex-collega, waar ik geen relatie mee heb. Hij wil het liefst dat ik het weg laat halen en wil geen deel uitmaken van het leven van het k……

76Lilian198016-07-2010 14:51
door meissie80
  • Dit topic is Open
KindeTuigje of armbandje? Handig? Of belachelijk idee?

Hallo, Mijn ondernemende dochtertje van net 1 rent nu al alle kanten op als ze even de kans krijgt. Ik zit er aan te denken een polsbandje of een tuigje te kopen. Wat is jullie ervaring hiermee? ……

163tiaraatje14-07-2010 10:45
door leveke
  • Dit topic is Open
EnterVrouwen die je wél mooi vindt

Vanwege de discussie over Yolanthe laaien de opmerkingen over jaloerse dames weer op. 1. Niet iedere vrouw heeft last van jaloezie en als je kritisch bent over een andere dame, is het toch een clic……

397Arthemis24-07-2010 13:20
door Arthemis
  • Dit topic is Open
RelatHij is weggegaan,,,.heb zo veel verdriet

Hoi, Ik ben zo verdrietig. Mijn vriend heeft me na 3 jaar verlaten. Aan enne kant kan ik zijn beslissing ook begrijpen, want laatste paar maanden gebeurde veel nare dingen in mijn leven: ik bleef z……

46Chatarina29-06-2010 09:50
door dropje
  • Dit topic is Open
RelatBreken met mijn moeder

Hallo, Dit topic gaat over de relatie met mijn moeder. Het is een onwijs manipulerende vrouw en wil alles naar dr hand hebben. Mijn vader is "bang" voor mijn moeder en is best wel een me……

52Student8808-07-2010 14:08
door Lory
  • Dit topic is Open
M&BWonderbadpak gezocht

Dames, Ik ga bijna op vakantie en zie erg op tegen de onvermijdelijke zwembadscenes. Ik heb een beetje te dikke benen en net iets te grote borsten, maar daar kan ik mee leven. Maar die blubberb……

204Broedkippetje02-07-2010 09:17
door dutchsuzanne
  • Dit topic is Open
M&BLegging onder jurk, waarom?

Het is prachtig weer en je ziet vrouwen in de leukste jurkjes. Maar in veel gevallen met een legging er onder. Waarom? Voor de temperatuur kan het niet zijn. Het is warm. Maar waarom dan? Iedere j……

512absoluteEinstein28-07-2010 12:22
door Mazou
  • Dit topic is Open
G&RKrijg ik te weinig allimentatie??

Ik ben sinds 6 jaar gescheiden. Inmiddels bijna een jaar gelukkig getrouwd. Ik heb een zoon van 19 en een dochter van 17. Mijn ex verdiend rond de ¤ 4000 netto per maand. Ik krijg ¤ 300 per maand aan……

93Moessie6305-07-2010 09:25
door traincha2
  • Dit topic is Open
RelatDefinitie sex relatie?

sexrelatie…

35norma197415-06-2010 20:36
door Reiger100
  • Dit topic is Open
KindeZeg me dat het beter wordt *positieve verhalen graag*

Hallo beste mede-forummers, Vandaag is weer zo'n dag dat ik met enorme wallen zit en er (te) weinig uit m'n handen komt ivm vermoeidheid. Mijn dochter van ruim 1 heeft nog nooit een na……

77Dipper15-06-2010 09:42
door JOJO1
  • Dit topic is Open
RelatMag ik ooit gelukkig zijn?

Mijn relatie is net uit. Hij was ziek...stress spanningen. Ik mocht daar niet meer zijn, wonen, logeren enzo. Hij wilde wel verder. Maar ik onder die voorwaarden niet meer....logisch... Maar ……

17CN2518-06-2010 19:53
door magnolia81
  • Dit topic is Open
G&RNHG vs BKR registratie

Hallo, Ik ben even benieuwd of er mensen zijn die onderstaand verhaal bekend voorkomt... Na scheiding is het huis met verlies verkocht. Dankzij de NHG (Nationale Hypotheek Garantie) werd het res……

23Marizka14-06-2010 23:40
door dropje
  • Dit topic is Open
G&RZiekmelden na zwangerschapsverlof

Mijn zwangerschapsverlof zit er bijna op maar ik voel me nog niet in staat om te werken. De gynecoloog adviseerde een aantal weken langer te rekenen op herstellen. nu mijn vraag, als ik me straks zie……

324Roze wolk15-06-2010 23:02
door Mamasu
  • Dit topic is Open
W&SMag werkgever mij verplichten op vrije dag te werken?

Hoi Forummers, Even een vraag die mij nu erg bezighoudt. De moeder van mijn werkgever is overleden en ik werk in een klein familiebedrijf. Nu hebben zowel mijn collega als ik beiden een vrije dag ……

139Tientje8413-06-2010 23:08
door hanZie
  • Dit topic is Open
DigiBereken je sterfdatum: ik schrik me rot!

Ik heb ooit, in een lollige en melige bui, samen met een vriendin de site "bereken je sterfdatum" ingevuld. Niks bijzonders... een paar vraagjes moesten worden ingevuld, waaronder je geboort……

107Bergje6512-06-2010 08:02
door hans66
  • Dit topic is Open
M&BEen kapper in Nijmegen ... wie kent een goed adres?

Wie van jullie kent een goede kapper in Nijmegen? Nogal voor de hand liggende wens: ik zoek er een die écht goed knipt. En wel zo, dat ik mijn haar zelf ook nog in model kan krijgen, zonder daar 8 han……

110Panda28-05-2010 12:03
door kevin8
  • Dit topic is Open
G&RHuis kopen met ouders??

Ik heb een ingewikkelde vraag. Ik ga dit binnenkort ook voorleggen aan een paar experts, maar ik weet uit ervaring dat er hier een aantal mensen rondlopen die er ook heel erg veel verstand van hebben.……

21Immaculata20-05-2010 13:46
door zonnetje76
  • Dit topic is Open
G&RAfkopen levensverzekering

Op mijn 18e (lang geleden) heb ik een levensverzekering afgesloten waarin een spaarcomponent is opgenomen. Er zou, na 40 jaar premiebetalen een bedrag van 15.000 gulden uitgekeerd worden als ik in 202……

7Ikbenanoniem05-05-2010 15:04
door Ikbenanoniem
  • Dit topic is Open
Kindegek van regels partnerschap naar huwelijk

wat zo leuk zou moeten zijn wordt niet echt makkelijk gemaakt. Enkele jaren geleden hebben mijn partner en ik een geregistreerd partnerschap afgesloten. Voor het koophuis en omdat ik zwanger was. We ……

17vivabel05-05-2010 14:05
door kikky