Ex zoekt weer contact

09-05-2024 02:45 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn ex vriendin (28 jaar) heeft het een half jaar geleden op een nogal nare manier uitgemaakt (via whatsapp) zonder een duidelijke aanwijzing. Dit na een relatie van een jaar. Na twee maanden heeft ze mij nog een whatsapp gestuurd met de mededeling dat omdat ik niets meer heb laten horen ze ervan uitging dat er geen contact meer tussen ons zou plaatsvinden. Nu is er een vriendin en oud collega van haar overleden ( overleden collega is ook mijn oud collega) en zij weet dat ik dit via verschillende kanalen gehoord zou kunnen hebben. Nu heeft mijn ex vriendin mij gisteren geapt of ik het al gehoord had met X erachter. Is dit nou aandacht trekken of wil ze wellicht weer iets met mij? Mist ze mij? Ik ben benieuwd wat jullie mening is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou er niks meer achter zoeken dan dat ze het je voor de zekerheid wilde laten weten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat maakt het uit wat zij wil? Wat wil jij? Het lijkt er op dat je haar weer terug wil, ondanks dit:

'op een nogal nare manier uitgemaakt (via whatsapp) zonder een duidelijke aanwijzing'

Ik zou zeggen dat haar telefoonnummer blokkeren en doorgaan met je leven het best zou zijn voor je mentale welbevinden.
If you need a hug, give it to someone else.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee of ze je mist . Vraag je eens af of jij nog wat met haar wilt. Ik zou er zelf geen zin meer in hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Niks achter zoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, zou ik niks achter zoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat wil jij?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze is al een keer onbetrouwbaar gebleken door het uit te maken via text, als ze nu een berichtje stuurt vanwege de overleden collega zou ik het nemen als info en verder niet.
Een enkele 'x' onderaan de text is overigens geen liefdesbetuiging.
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat tweede appje of smsjes komt een beetje over alsof zij het heeft uitgemaakt en dat zij had verwacht dat jij contact zou hebben om
A. er achter te komen waarom
B. omdat zij verwacht dat jij moeite zij doen.

Je hebt blijkbaar voor jezelf gekozen met goede reden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zij heeft het op een achterlijke manier uitgemaakt dus ik had haar allang geblokt. Maar blijkbaar hoop je nu door die ene X dat het weer goed komt? Sorry, maar why? Heb je enig zelfrespect?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vraag
Het
Haar!!

Zij is de enige die het antwoord weet.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Zaramorad schreef:
09-05-2024 13:32
Wat maakt het uit wat zij wil? Wat wil jij?
Ja dat
Alle reacties Link kopieren Quote
Zij deelt je gewoon iets mee en jij hebt weer hoop…
Sterkte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is niks zo afstandelijk dan een app afsluiten met een X. Het spijt me voor je, ik denk dat het echt puur een appje ter informatie is. Maar vraag het haar, niet is natuurlijk onmogelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap die X ook niet.
Maar de kans dat ze je terug wil lijkt me klein. Zo te horen wil je haar wel terug?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven