Schommelbank tuin

01-05-2024 18:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik overweeg om een schommelbank voor in de tuin te kopen. Zijn er hier forummers die dit ook hebben en zoja bevalt het goed? Ik twijfel of je er ook echt vaak gebruik van maakt of dat dit tegenvalt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jazeker! Ik kreeg voor mijn 50e verjaardag van mijn man een schommelbank. Staat er nu bijna 4 jaar en ik gebruik m in het tuinseizoen echt dagelijks. Vond het een origineel cadeau en ben er nu nog steeds blij mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
:heart: hier geen plek voor helaas, maar anders had ik er wel 1 genomen.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Vriendin van me heeft er 1 en als ik bij haar op bezoek ben zit ik er altijd even, ik vind ze geweldig! Jammer dat ze zo duur zijn anders had ik er zelf ook 1 gekocht
Je richting is belangrijker dan je snelheid
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier gaat ie al een jaar of 11 mee, 3 verhuizingen overleefd en ik zit er nog steeds graag op :heart:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank jullie wel-dan toch eens serieus op zoek naar een fijne schommelbank!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tuingravin schreef:
01-05-2024 18:50
Jazeker! Ik kreeg voor mijn 50e verjaardag van mijn man een schommelbank. Staat er nu bijna 4 jaar en ik gebruik m in het tuinseizoen echt dagelijks. Vond het een origineel cadeau en ben er nu nog steeds blij mee.
Elke dag van het jaar dus?
Het tuinseizoen is klokje rond.
Van een kleine vonk komt vaak een groot vuur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vuur schreef:
02-05-2024 00:59
Elke dag van het jaar dus?
Het tuinseizoen is klokje rond.
Okee, okee, met tuinseizoen bedoel ik de tijd van het jaar dat ik bezig ben in de tuin. Dat is een beetje afhankelijk van het weer, zeg van maart tot november. Dan schommel ik tussen de klusjes door.
Maar ook in de winter met zonnig weer zit ik er regelmatig (in een warme jas). Dus ik gebruik de bank jaarrond, met goed weer. Ga niet in de regen buiten zitten :D

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven