Kan date maar niet vergeten

04-03-2024 16:22 160 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In december had ik een match met iemand op een dating app, we hadden leuk contact en zouden wat afspreken. Ik verloor mijn telefoon dus ik had mijn profiel verwijderd en de match was ik helaas ook kwijt. Een maand later kwam ik hem weer tegen op een andere app, en diezelfde week gingen we nog op date.

We hadden echt een goede connectie en hadden veel dingen gemeen. We besloten om de nacht samen door te brengen (het was een tijdje terug voor ons allebei dus geen probleem). En ik zei hem dat ik op zoek was naar iets serieus en niet naar een onenightstand. Hij had hetzelfde.

Hij vertelde me dat hij slecht was in appen, maar dat hij me echt leuk vindt en tijd met me wil doorbrengen. Hij reageerde wel laat op appjes, maar ik had het gevoel dat hij wel zijn best deed. We spraken het volgende weekend weer af en brachten de nacht/dag samen door. En we zeiden nog hoe bijzonder het was dat we ons zo op ons gemak voelden bij elkaar.

Daarna hadden we een paar dagen geen contact. Ik stuurde hem bewust niks om te zien of hij het initiatief nam (dat kwam nl altijd van mij af). Ik stuurde hem uiteindelijk een berichtje op woensdagmiddag, met een voorstel om de volgende avond af te spreken. Geen reactie tot laat in de avond, maar geen reactie over het afspreken. Hij stuurde 2 berichten en liet me daarna op gelezen staan. De volgende dag stuurde ik weer een bericht, hij reageerde pas meer dan 15 uur later met een nietszeggend bericht dat hij het druk had met werk (en ik zag dat hij in de tussentijd online was).

Ik begon me onzeker te voelen. En het voelde alsof hij niet meer geïnteresseerd was. Ik hou er niet van om me zo te voelen en aan mezelf te twijfelen. Als je iemand net kent moet het leuk zijn toch?

Dus appte ik hem dat het te eenzijdig was, dat het niet goed voelde en dat ik verder ging. Dat het te casual voelde. Het enige wat hij zei was: Ik begrijp het.
En dat was het dan...

Het voelde op dat moment goed om mijn eigen grenzen te respecteren. Als ik 20nogwat was geweest, was ik achter hem aan blijven jagen. Maar toch blijf ik twijfelen of ik wel het juiste heb gedaan door meteen de deur dicht te gooien en of ik niet eerst het gesprek aan had moeten gaan hoe hij er in stond. En ik blijf maar aan hem denken, ik word gek van mezelf.

Zal ik weer contact met hem opnemen? Of tijd de wonden laten helen..
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hoefde hem niet te vragen hoe hij er in stond, hij heeft het namelijk al aan je laten zien en die conclusie heb je zelf ook getrokken. Je hebt het goed gedaan, hier gaat echt niks meer uit komen, hoe leuk het ook was.
Alle reacties Link kopieren Quote
He's just not that into you.

Ik zou het laten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee joh, geen contact meer opnemen. Zijn reactie was veelzeggend toch? Dit was precies zijn bedoeling, anders had hij wel verbaasd gereageerd en gezegd dat je hem verkeerd begrepen hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
C3PO schreef:
04-03-2024 16:22
En ik zei hem dat ik op zoek was naar iets serieus en niet naar een onenightstand. Hij had hetzelfde.
Hij was okay met een ons, zocht iets vasters maar niet met jou, was uitgekeken of een combinatie van de drie.

Het wordt niet beter dan hij gaf
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hebt er goed aan gedaan en hou het zo.
Ga weer daten, deze man was overduidelijk niet zo enthousiast.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je weet dat je ook had kunnen bellen?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren Quote
C3PO schreef:
04-03-2024 16:22
Hij vertelde me dat hij slecht was in appen
Niemand is slecht in appen. Hij is ontwijkend en niet geïnteresseerd genoeg. Anders appt hij wel snel of is in ieder geval duidelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pioen00 schreef:
04-03-2024 16:31
Niemand is slecht in appen. Hij is ontwijkend en niet geïnteresseerd genoeg. Anders appt hij wel snel of is in ieder geval duidelijk.
Ik ben extreem chaotisch en vergeet altijd wel iemand terug te appen. Dat is geen onwil.

Maar als ik iemand leuk vind, zit diegene in mijn hoofd en is de kans dat ik vergeet te reageren en pas na 15 uur terug app wel echt minimaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
En ik zei hem dat ik op zoek was naar iets serieus en niet naar een onenightstand. Hij had hetzelfde.

Tuurlijk zegt hij dat ook, anders is zijn kans op sex verkeken.

En weer door.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hebt het goed gedaan, chapeau. Dat het aan je blijft knagen vind ik niet raar want je vond hem echt leuk en jullie hadden het fijn samen.
Ik heb daar ook moeite mee, ik heb zelden echt een klik met iemand, en dan is het eens wederzijds en alles voelt goed, je merkt dat hij je ziet zitten en dan toch haakt hij gewoon af. Vind ik moeilijk te accepteren. Maar ik zal het altijd respecteren en er nooit achteraan gaan lopen, daar komt nooit iets goeds van. Als het echt zo moet zijn kom je elkaar wel weer tegen ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn man is een hele slechte apper, die belt
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren Quote
Aargh jullie hebben natuurlijk allemaal gelijk. En ik weet dat ik er goed aan gedaan heb en naar mijn instinct heb geluisterd.
Maar toch voelt het alsof er nog een open eindje is. Maar die zit waarschijnlijk vooral in mijn hoofd :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorrelies schreef:
04-03-2024 16:30
Je weet dat je ook had kunnen bellen?
Ik denk dat ik achteraf het face to face had willen doen, want dan was er nog iets van een gesprek geweest en had ik zijn reactie kunnen zien. Maarja, waar hebben we het over. 2 dates.. Zucht
Alle reacties Link kopieren Quote
Net als je niet meer aan hem denkt krijg je een appje "hey hoe is het?"
Alle reacties Link kopieren Quote
bijtie schreef:
04-03-2024 16:35
Je hebt het goed gedaan, chapeau. Dat het aan je blijft knagen vind ik niet raar want je vond hem echt leuk en jullie hadden het fijn samen.
Ik heb daar ook moeite mee, ik heb zelden echt een klik met iemand, en dan is het eens wederzijds en alles voelt goed, je merkt dat hij je ziet zitten en dan toch haakt hij gewoon af. Vind ik moeilijk te accepteren. Maar ik zal het altijd respecteren en er nooit achteraan gaan lopen, daar komt nooit iets goeds van. Als het echt zo moet zijn kom je elkaar wel weer tegen ofzo.
Thanks, ik vond/vind hem inderdaad echt heel erg leuk en ik kan het gewoon niet rijmen met hoe hij was hoe we samen waren.
Hij woont ook praktisch naast mijn vriendin waar ik vaak ben, dus nu hoop ik steeds dat ik hem per ongeluk tegenkom :nut:
Alle reacties Link kopieren Quote
bijtie schreef:
04-03-2024 16:38
Net als je niet meer aan hem denkt krijg je een appje "hey hoe is het?"
Nu ben ik nog in de fase dat ik hoop dat dat gaat gebeuren haha
Alle reacties Link kopieren Quote
C3PO schreef:
04-03-2024 16:42
Nu ben ik nog in de fase dat ik hoop dat dat gaat gebeuren haha
Kan best nog wel komen hoor maar dan is die gewon geil en ben jij een van de zovelen die hij dan appt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Snap het idd, maar vraag je dan wel af is dit de man waarmee je samen oud gaat worden? Je kan veel tijd verliezen aan zo eentje en dat is pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Belde hij je wel op? Ken ook mannen die zeggen geen appers te zijn maar die bellen dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
C3PO schreef:
04-03-2024 16:40
Thanks, ik vond/vind hem inderdaad echt heel erg leuk en ik kan het gewoon niet rijmen met hoe hij was hoe we samen waren.
Hij woont ook praktisch naast mijn vriendin waar ik vaak ben, dus nu hoop ik steeds dat ik hem per ongeluk tegenkom :nut:
Het is ook gewoon niet leuk! Ik heb het ook weleens gehad hoor, dat een man wat lauwtjes reageerde en ik dacht dat ik gewoon duidelijker moest communiceren. Ik heb mezelf best wel voor gek gezet haha, krijg nog rode wangen als ik eraan terugdenk. :shame:
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee ik wil helemaal niet al mijn tijd er aan verspillen. Daarom ben ik er ook mee gestopt (niet omdat ik wilde maar ik voelde dat ik geen keuze had)
Ik wil er ook eigenlijk niet meer aan denken maar waarom kan ik het dan niet loslaten?

Ik was eerder ook een paar weken aan het daten met een andere man. En die was super leuk en we belden en we appten en ik werd er echt happy van. Geen een moment onzeker geweest of me rot gevoeld als we elkaar niet zagen. Uiteindelijk werd het gevoel bij hem niet meer en hij stopte er toen mee. Was ik wel ff 2 dagen verdrietig van maar daar was ik vrij snel overheen.

Waarom blijf ik dan wel denken aan zo'n gast die me eigenlijk helemaal geen goed gevoel gaf als we elkaar niet zagen.
Alle reacties Link kopieren Quote
C3PO schreef:
04-03-2024 17:25
Nee ik wil helemaal niet al mijn tijd er aan verspillen. Daarom ben ik er ook mee gestopt (niet omdat ik wilde maar ik voelde dat ik geen keuze had)
Ik wil er ook eigenlijk niet meer aan denken maar waarom kan ik het dan niet loslaten?

Ik was eerder ook een paar weken aan het daten met een andere man. En die was super leuk en we belden en we appten en ik werd er echt happy van. Geen een moment onzeker geweest of me rot gevoeld als we elkaar niet zagen. Uiteindelijk werd het gevoel bij hem niet meer en hij stopte er toen mee. Was ik wel ff 2 dagen verdrietig van maar daar was ik vrij snel overheen.

Waarom blijf ik dan wel denken aan zo'n gast die me eigenlijk helemaal geen goed gevoel gaf als we elkaar niet zagen.

Verwarrend is dat he, heb dat vroeger ook gehad met iemand. Veel tijd aan verspild achteraf gezien. Is deze man in kwestie nog erg jong?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yakuzakiko schreef:
04-03-2024 17:20
Het is ook gewoon niet leuk! Ik heb het ook weleens gehad hoor, dat een man wat lauwtjes reageerde en ik dacht dat ik gewoon duidelijker moest communiceren. Ik heb mezelf best wel voor gek gezet haha, krijg nog rode wangen als ik eraan terugdenk. :shame:
Ja echt zo naar! Dat wilde ik dus voorkomen en daarom stekker eruit. Maar nu blijf ik die gedachtes alsnog houden (ook al doe ik er niks mee richting hem)
Alle reacties Link kopieren Quote
Tulp2009 schreef:
04-03-2024 17:27
Verwarrend is dat he, heb dat vroeger ook gehad met iemand. Veel tijd aan verspild achteraf gezien. Is deze man in kwestie nog erg jong?
Nou toevallig wel 9 jaar jonger. Hij halverwege de 30, ik begin 40.
Goh hoe raad je het haha?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven