Entertainment alle pijlers

Origineel themafeest

29-04-2024 21:18 81 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij willen een feest geven, waarschijnlijk in de zomer met een heel origineel themafeest. Maar willen de gasten niet op veel kosten jagen.

Iemand een enorm origineel idee?

Wij houden zelf wel van een beetje gekkigheid en doen aan carnaval bijvoorbeeld.

Ideeënof ervaringen zijn zeer welkom!

Dank je wel alvast
Alle reacties Link kopieren Quote
Zwart/wit was hier een succes. Mensen in het zwart of in het wit of in het zwart-wit.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Beroepen

Kan je zo gek maken als je wil.
Alleen een stethoscoop om je nek. Of een compleet stewardessenuniform.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
80's feest. Kun je ook lekker de hele avond Madonna en Michael Jackson draaien.

Alleen niet erg orgineel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Origineel thema:

Geen thema.
Kom als jezelf.
Kom als jezelf 2.0

Het GEEN themafeest maar doe wat je wil, dus extravagant of juist niet. Vrije keus themafeest.

Eindbaasfeest. Incl playlist met mariobliebjesmuziek. Het bestaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Elk thema is sowieso al niet origineel.
Alle reacties Link kopieren Quote
In jullie geval, Tiny en Lau thema.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren Quote
Vinden jullie gasten dit ook lollig?
Als je ditecht wil,zou ik het heel laag drempelig houden. Een kleur ofzo
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou iets doen waarmee je creatief kan zijn. Op school hadden wij ooit het “ballenbal”, iedereen bedacht er totaal wat anders bij. Zo zijn er vast nog dingen te bedenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Poolparty?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het leukste thema waar ik ben geweest was (Anti)Helden :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou gewoon zelf een thema verzinnen qua eten, muziek en aankleding maar hier van je gasten perse verwachten dat ze er aan mee doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hetty, Henry en andere huishoudelijke hulpjes. Kan je ook gewoon een laken geel verven en dan ben je een vaatdoek.

Fruits en Veggies. Eindelijk de mogelijkheid om zelf zo'n leuk jurkje met kersjes te dragen. Heb je geen zin in aanspraak dan draag je een groene jurk met een zooi paarse ballonnen o je heen (tros druiven). Eind van de avond ben je een komkommer.

Jaren 90 talkshowhosts: Alle mannen als Jerry Springer of Steve. Of Geraldo. Oprah, Jenny nogwat, Ricky Lake.... ik vergeet er een hoop.

Am I on Acid? Alles kan. Als het maar van de pot gepleurd is.

Complottheorieën. Flat earth. Virussen. Klimaatverandering. Maar ook Courtney en Kurt, Elvis en 2 Pac die nog leven. Roswell en UFO'S.
Kan je lekker makkelijk pizza serveren.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren Quote
Elfjes en kabouters
Roze
Olympische Spelen
Flintstones



Kies een willekeurige letter waar je gasten op los kunnen gaan, of een film of een boek. Die laatste twee kun je specificeren ( bijvoorbeeld Barbie ) maar misschien is het ook wel grappig ( en makkelijker ) voor je gasten als ze het thema boek/ film zelf in kunnen vullen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Engeland

Tv programma

Midlifecrisis

Kindertijd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn moeder mopperde over een "jaren '20 van de vorige eeuw" themafeest en was blij dat ze in mijn verkleeddozen kon snuffelen.

Ze had echt geen zin om nieuwe spullen te kopen die ze na dat feest nooit meer draagt.
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kom als baby of als bejaarde. Dus dat mensen kunnen kiezen tussen of als baby komen of als bejaarde, dit was jaren geleden hier echt een heel geslaagd feest.

Kom als een Disney figuur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik voel een tarts & vicars party aankomen :mrgreen:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
:HA:
Irregular_Choice schreef:
29-04-2024 23:47
Ik voel een tarts & vicars party aankomen :mrgreen:

Afbeelding
:HA:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ideeen:

90s popcultuur (als boy- en girlbands)
Verkleden met als key item een vuilniszak
Proud to be fout
Als elkaar (lootjes trekken wie wie is)
Als je favo kinderen voor kinderen liedje
Beroepen met letter K/B/T/etc
Toekomst: allemaal als 85-jarige
Mannen als vrouwen en vrouwen als mannen
Bridgerton
Stripboekhelden
Alle reacties Link kopieren Quote
Bruid/bruidegom (gelijk de kans om je trouwjurk weer eens aan te trekken)

Hippie/'60's/summer of love (met bijbehorende muziek)

'90s (makkelijk, oud trainingspak en je haar in een staart... hoppa je bent een gabber)

Great Gatsby / Peaky Blinders (was hier een succes)

Disco (glitters, muziek)

Rock 'n Roll
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij ons wordt iedere keer een andere letter genomen. "Iets met een W" of "iets met een H" geeft mensen meer vrijheid dan een echt thema.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw wat veel ideeen hebben jullie!

En ook veel ervaringen! Hebben jullie allemaal zo vaak themafeesten? En wat is jullie ervaring daarmee?

Ik heb zelf een paar keer een themafeestje gehad en had er stress van maar wellicht ben ik daarin de uitzondering ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Barbie party
Moulin Rouge
Flower Power
Bizarre (iedereen verkleed als de Adams family achtige personen)
Maffia
Glitter & glamour

Ik vind het wel vaak fijn als je het als gast zo gek kan maken als dat je zelf wil: dat je niet op kosten wordt gejaagd als het om een outfit gaat. Voor dat Barbie feestje dat ik een tijd terug had volstond gewoon een roze jurk en een mega grote strik in mijn haar. Job done…
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
S7rin schreef:
30-04-2024 07:13
Bij ons wordt iedere keer een andere letter genomen. "Iets met een W" of "iets met een H" geeft mensen meer vrijheid dan een echt thema.
Ik heb een keer een P feest gehad. Ik hou eigenlijk helemaal niet van dat soort dingen, maar dat was echt leuk. Je hebt dus heel veel vrijheid in hoe gek je het wil maken, en je hebt een leuke ijsbreker. Er waren punkers, prostituees, paradontologen, parachutisten en pauwen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven