Welkom. Je laatste bezoek was vrijdag 30 juli 2010 19:42.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Zoeken
  3. Actieve onderwerpen van Spinster.

Bekijk items waarin is gereageerd door Spinster

[ Resultaten ]

Actieve onderwerpen van Spinster.
StatusForumOnderwerpReactiesAuteurLaatste reactie
StatusForumOnderwerpReactiesAuteurLaatste reactie
  • Er zijn geen nieuwe berichten sinds je laatste bezoek
  • Dit topic is Open
KindeNaam 5e meisje

Hallo iedereen, ik ben zwanger van mijn 5e kind en het wordt weer een meisje! Geweldig. Aangezien ik al 4 dochters heb wil ik een naam vinden die ook goed bij mijn andere dochters past. Ze heten June……

130Marijn031130-07-2010 19:08
door Mazou
  • Dit topic is Open
G&ROuders hebben schuld, wat nu..?

Hallo iedereen, ik zit met een probleem, naja eigenlijk hebben mijn ouders een probleem maar ik geloof dat ik het er moeilijker heb dan zij. het is een heel lang verhaal om uit te leggen.. maar mi……

36Nina_2226-07-2010 19:33
door snaai
  • Dit topic is Open
W&SKinderwens en werkeloos...

Sinds kort ben ik op zoek naar een nieuwe baan. Ik merk in sollicitatiegesprekken dat 'de andere kant van de tafel' even slikt als ze horen dat ik één kindje heb. Het enthousiasme neemt dire……

67olijfje7626-07-2010 08:00
door sheherazade
  • Dit topic is Open
M&BKing Louie, ik ben om! eindelijk iets wat wel past!

Gisteren een mooi pakketje ontvangen, besteld bij King Louie ( online winkel van King Louie zelf) en ik ben bijzonder aangenaam verrast over de kwaliteit en pasvorm van de jurkjes! Normaal pas ik n……

1151dangeensuus30-07-2010 18:45
door Star
  • Dit topic is Open
G&RBoete gekregen in trein maar was ik wel in overtreding!!?

Hallo, Afgelopen week zat ik in de trein richting Zwolle. Ik zelf beschik niet over een OV en heb zelf dus ook geen recht op reductie. Maar je mag wel met iemand die wel een OV heeft mee reizen me……

419Fleurs29-07-2010 12:13
door dangeensuus
  • Dit topic is Open
Enter'John Ewbank ging vreemd met Do'

'John Ewbank ging vreemd met Do' Uitgegeven: 22 juli 2010 17:49 Laatst gewijzigd: 22 juli 2010 17:51 AMSTERDAM - John Ewbank belandde na een gezellige avond in bed met Do. Dat verkla……

122twentythree25-07-2010 20:47
door merle78
  • Dit topic is Open
OveriWat geef je een man van 63 die alles al heeft???

Sorry, maar dit is wéér zo'n topic van iemand die niet weet wat ze kado moet doen. Het gaat om mijn vader. De lieve man heeft echt alles al en is voor de rest vrij simpel (maar wel heul lief)……

61Gebakkie24-07-2010 01:35
door Ouwe
  • Dit topic is Open
ReizePaspoort aanpassen?

Vorig jaar ben ik getrouwd, en heb ik de naam van mijn man aangenomen, maar doordat we na de bruiloft nogal arm waren, heb ik nooit mijn paspoort aan laten passen. Volgende week ga ik naar de Antillen……

11groupie23-07-2010 22:51
door Viva Angel3
  • Dit topic is Open
M&Bkleding themafeest Sjonnie en Anita

Binnenkort hebben wij een Sjonnie en Anita themafeest. Niet echt mijn ding (themafeesten) maar goed, ik heb besloten er toch wat van te maken. Alleen... ik kan dus echt niets vinden in mijn kleding……

71IceRose27-07-2010 00:53
door Iwannalive
  • Dit topic is Open
Relatslippertje met grote gevolgen

2 jaar geleden bekende mijn man dat hij na een avondje stappen bij een ander in bed was beland. Na 3 maanden oorlog zijn we uiteindelijk toch weer samen gekomen en verder gegaan met ons leven. Althans……

310khemam27-07-2010 11:24
door Muis66
  • Dit topic is Open
RelatIs dit wat ik denk?

Beste allemaal Ik heb dus een relatie. Mijn vriend is eindelijk hulp gaan zoeken voor problemen uit zijn verleden die hij niet kan verwerken en waar hij het naar zijn zeggen nog altijd moeilijk me……

66midnight0123-07-2010 00:09
door Madhe
  • Dit topic is Open
M&BHipsters

Wat vinden jullie zelf van de sloggie hipsters (katoen of syntetisch)? Vinden jullie mannen dat ook ok of denken ze dan meteen aan hun oma? Pasvorm is namelijk perfect, maar of ze echt supermooi……

37Anne0221-07-2010 23:07
door Christiana
  • Dit topic is Open
Etenwelke verse pastasaus (AH bonus) van AH lekkerst?

jeuuhh de verse pasta en pastasauzen zijn bij de appie in de aanbieding, 50% korting.. inslaan dus! maar welke saus is nou echt het allerlekkerst??? en waarmee combineer je het vervolgens?…

141ilske7921-07-2010 22:02
door ssara
  • Dit topic is Open
ThuisKat meenemen?

Hoi allemaal, Ik woon in het buitenland en denk erover om een kat aan te schaffen. Toen ik nog in Nederland was dacht ik er al over, maar lukte het niet vanwege omstandigheden en mijn vertrek. Nu g……

68Jett24-07-2010 15:09
door Jett
  • Dit topic is Open
W&SIk schrik van mijn nettoloon!

E1015 netto. Met alle toeters en bellen ervanaf en bij. Voor 120 uur per maand/30 uur per week. Kan dat kloppen? Ik vind dat ik dan wel heel weinig verdien! Ik werk in de kinderopvang. Ik ben er een ……

301Roosh24-07-2010 08:36
door molie
  • Dit topic is Open
M&BWat is er mis met wit.

Werner heeft m'n topic over leggings nog eens dunnetjes over gedaan in een blog. Bij de reacties viel me op, dat vooral de witte legging het moet ontgelden. M'n reactie was deze: "Ik……

185absoluteEinstein28-07-2010 17:49
door Arthemis
  • Dit topic is Open
ThuisHou oud word een konijn?

......…

76RainStorm26-07-2010 16:59
door iones
  • Dit topic is Open
Thuiskleur muur nieuwe huis

He allemaal, Misschien kunnen jullie me helpen, zit een beetje met mijn handen in mijn haar.... ;) Heb een nieuw huis gekocht en nu moet ik voor morgen beslissen welke kleuren muren ik wil, en ik h……

31missUSA20-07-2010 14:06
door Maja82
  • Dit topic is Open
PsychTeleurstelling

Hallo ladies, Ff een vraagje, ik worstel soms zo met mezelf omdat ik me vaak teleurgesteld voel in andere mensen, voorbeeld; Zo was ik vrijdag jarig en het was echt reuzegezellig en mn liefste v……

56stes2720-07-2010 18:30
door noanne
  • Dit topic is Open
W&SStuderen na je 25e (30e)

Lieve forummers, Ik zou graag ervaringen lezen van mensen die na hun 25e een nieuwe studie begonnen zijn (en waarom). En van mensen die na hun 30e nog studeerden of weer zijn gaan studeren. Ik ……

184Moonlight8223-07-2010 09:18
door Spijker
  • Dit topic is Open
OveriNadeel van meelezen: waar is...gebleven?

Ik ben meer een meelezer dan een schrijver. Een hele trouwe meelezer zelfs. sommige topics volg ik al jaren. Voel geen drang om mee te schrijven, maar zo langzamerhand volg je vanaf de zijlijn aardig ……

260RosaP21-07-2010 10:57
door Ka32
  • Dit topic is Open
RelatJij ook? Getrouwd, kinderen, vreemdgegaan, verteld. En nu?

Hoi dames, Veel topics gelezen hier, en overal vind ik wel wat in terug, alleen een stukje mis ik en daarover mijn vraag: Wie heeft het volgende meegemaakt en kan mij daarover vertellen? LET OP: l……

177jeannedarc18-07-2010 21:46
door wuiles
  • Dit topic is Open
ThuisHuis kopen, wat voor eindbod?

Hallo forummers, Al een tijdje zijn we bezig met een woning die we erg leuk vinden. De vraagprijs hiervan bedraagt 219.000 k.k. Allereerst hebben wij een bod gedaan van 190.000, maar zoals verwa……

22jansenniek519-07-2010 12:47
door flatscreen
  • Dit topic is Open
Kinde1cm ontsluiting, zet dat altijd snel door of niet?

Dit is mijn eerste kindje en omdat mijn hele zwangerschap een beetje anders loopt dan volgens 'het boekje' ben ik nieuwsgierig naar de ervaringen van de ervaringsdeskundige! Week 15 ben i……

140Mies8521-07-2010 23:06
door 19juni
  • Dit topic is Open
OveriStel hier je levensvraag!

Als wijze oude Opa Sokkenpop, heb ik geruime tijd in mijn leven al vele dingen meegemaakt. Zeker als je zo'n kleindochter heb als ik, is het niet makkelijk! Maar omdat ik nu 163 jaar ben, wil ……

113Opa_Sokkenpop17-07-2010 10:40
door vicodin