Wat lezen jullie nu deel 2

20-05-2024 06:53 52 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het leuk is hier verder over te kletsen en het oude vol was
Wat lezen jullie nu ?.

Ik lees nu
Hamster in je hersenen over iemand die een beroerte krijgt,erg interessant en mooi beschreven boek over hoe het voelt als je hersenen je in de steek laten .
Alle reacties Link kopieren Quote
Vallen van Jackie van Laren
Alle reacties Link kopieren Quote
Al het blauw van de hemel van Melissa Da Costa.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oorlogskind van Camilla Läckberg
I'm still standing
Alle reacties Link kopieren Quote
Lessons in Chemistry van Bonnie Garmus. Wordt/is nu ook een televisieserie van gemaakt (ga ik niet kijken, trouwens). Heb 'm bijna uit en vind dat zo jammer! Heel mooi boek ❤️
Alle reacties Link kopieren Quote
Pingpong schreef:
20-05-2024 08:11
Lessons in Chemistry van Bonnie Garmus. Wordt/is nu ook een televisieserie van gemaakt (ga ik niet kijken, trouwens). Heb 'm bijna uit en vind dat zo jammer! Heel mooi boek ❤️
Waar gaat het over ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pingpong schreef:
20-05-2024 08:11
Lessons in Chemistry van Bonnie Garmus. Wordt/is nu ook een televisieserie van gemaakt (ga ik niet kijken, trouwens). Heb 'm bijna uit en vind dat zo jammer! Heel mooi boek ❤️
De serie is wel mooi ook hoor! Ik heb het gelezen en gezien.
Alle reacties Link kopieren Quote
De hele Throne of glass serie van Sarah J. Maas.
8 boeken, ben nu halverwege deel 3.

Fantasy met elfen, draken de hele rataplan, daar houd ik wel van. En het leest lekker weg, ook niet verkeerd. Maar ik heb toch een wat "Mwah" gevoel erbij, omdat ik het verhaal niet al te geloofwaardig vind. De hoofdpersoon had al meerdere keren flink door de mand moeten vallen en dood moeten zijn. Dus ik weet nog niet of ik alles ga lezen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees Mr Swipe right over een vrouw in scheiding die op Tinder gaat en voor het eerst in jaren gaat daten. Ben de auteur even kwijt.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
20-05-2024 08:15
De serie is wel mooi ook hoor! Ik heb het gelezen en gezien.
Ik ben daar altijd heel huiverig voor, wellicht in dit geval onterecht hoor :) Maar heb te vaak gehad dat de film/serie het boek tekort doet, vandaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Creachick36 schreef:
20-05-2024 08:12
Waar gaat het over ?
Een vrouwelijk in de jaren 60 die tegen de stroom in wetenschapper wil zijn, maar min of meer gedwongen presentatrice van een kookshow wordt. Die ze dan wel op geheel eigen (wetenschappelijke) manier invult :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees graag mee!
Ik heb sinds een paar weken de hele Ruth Galloway-serie van Elly Griffiths uit - ik heb de boeken zo’n beetje allemaal achter elkaar gelezen. Was misschien niet zo handig, want sindsdien zit ik in een boeken-‘hangover’.
Momenteel lees ik ‘Stille wateren’ van Viveca Stern, maar dat houdt mijn aandacht nog niet echt vast. Ik ben op éénderde van het boek en twijfel erover om het aan de kant te leggen.
claire887 wijzigde dit bericht op 20-05-2024 08:43
Reden: tikfout
0.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Game of thrones. Ik heb de serie nooit gezien, dus het is een spannend verhaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees nu Je bent van mij van Peter Middendorp. Het is een fictief boek maar het zou over de moordenaar van Marianne Vaatstra kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
parbleumondieu schreef:
20-05-2024 08:43
Game of thrones. Ik heb de serie nooit gezien, dus het is een spannend verhaal.
Nou ben ik geneigd te zeggen "sterkte", want die boeken, daar kwam ik niet doorheen. Zo ontzettend veel personages dat ik blij was als er een paar doodgingen, maar dan kwamen er minstens zoveel nieuwe bij. En zo veel verhaallijnen, dat het soms een heel boek (van minstens 800 bladzijden) duurde voor er weer met een verhaal verder werd gegaan. Ik vond het niet te doen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren Quote
tonkje schreef:
20-05-2024 08:58
Nou ben ik geneigd te zeggen "sterkte", want die boeken, daar kwam ik niet doorheen. Zo ontzettend veel personages dat ik blij was als er een paar doodgingen, maar dan kwamen er minstens zoveel nieuwe bij. En zo veel verhaallijnen, dat het soms een heel boek (van minstens 800 bladzijden) duurde voor er weer met een verhaal verder werd gegaan. Ik vond het niet te doen.
Tot nu toe maakt de manier van schrijven het goed, maar het aantal personages is inderdaad wat veel. Het scheelt dat ik heb besloten dat ik me niet teveel meer verdiep in waar alle kastelen liggen :shame:
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb net vanochtend De zaak Templeton uitgelezen, van Javier Castillo.
Ontdekt dat er al een 'vervolg' uit is (Het spel van de ziel), maar die kan ik nog niet lenen.
Het was wel een aardig boek, niet heel bijzonder. Ik heb het snel uitgelezen, omdat ik wilde weten hoe het zou aflopen.

Nu even bedenken aan welk boek ik vandaag ga beginnen.
'Een klein leven' (Hanya Yanagihara) ligt nog op me te wachten. Een enorm dikke pil! Daar was ik in begonnen, maar ik kwam er niet lekker in. Kon de personages nog niet goed uit elkaar houden. Ik denk dat ik die in de zomervakantie weer oppak als ik meer rust heb en het met meer aandacht/concentratie kan lezen.

Ik ga nu Het Pauperparadijs lezen.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben gister begonnen in De schemertuin
Alle reacties Link kopieren Quote
parbleumondieu schreef:
20-05-2024 09:05
Tot nu toe maakt de manier van schrijven het goed, maar het aantal personages is inderdaad wat veel. Het scheelt dat ik heb besloten dat ik me niet teveel meer verdiep in waar alle kastelen liggen :shame:
Same here. Geen doen. Terwijl ik de serie fantastisch vond
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vroeg me af of iemand het autobiografische boek van de moeder van sonja bakker heeft gelezen.
Genaamd: ze noemde mij kruizemunt.

De promo vond ik nl heel heftig. Een (beschadigde) moeder die geen contact heeft met haar kinderen en openlijk uitspreekt dat ook niet meer te willen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pingpong schreef:
20-05-2024 08:33
Een vrouwelijk in de jaren 60 die tegen de stroom in wetenschapper wil zijn, maar min of meer gedwongen presentatrice van een kookshow wordt. Die ze dan wel op geheel eigen (wetenschappelijke) manier invult :)
Dat klinkt leuk
Ga ik opzoeken
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar waar de rivierkreeften zingen, Delia Owens
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hop van boek naar boek, kan me nergens echt in vinden. Daardoor gaan er wel weer een hoop boeken de deur uit, dus dat is ook wel fijn.
Heb gisteren The hobbit van Tolkien gepakt, en die gaat wel uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nann schreef:
20-05-2024 09:45
Daar waar de rivierkreeften zingen, Delia Owens
Die vond ik mooi!
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij lag hier al best een tijd op de plank, trok me niet zo, en nu eenmaal begonnen binnen een dag bijna uit 😄 Heerlijk boek!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven