Nederlandse kust: welke strandtent met jonge kinderen?

12-05-2024 05:32 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is heel kortdag, maar wij willen straks naar het strand. Omdat het ver rijden is (2 uur enkele reis) komen we er zelden en moet ik het dus doen met Google. Wat is een leuke strandafslag/strandtent met jonge kinderen?

Het internet brengt me bij Noordwijk; Nederzandt of De Zeemeeuw? Tulum ziet er ook gezellig uit. Iets te spelen voor de kinderen, een fijne plek voor ons. Ben niet van plan om lunch mee te nemen dus een fijne lunchkaart (of borrelhapjes) is een pre.

Gestrand in Bloemendaal ken ik, alleen dat ligt niet rechtstreeks op/aan het strand. Zeeland is té ver, dat lukt helaas niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Timboektoe of Aloha in Wijk aan Zee, bij de Noordpier. Gratis parkeren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
In Monster zit ook een leuk tentje, met een speeltoestel voor kinderen. Weet even de naam niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
SandCbar in Katwijk aan zee. Lekkere plek voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nederzandt ligt niet ín Noordwijk, maar bij Noordwijk. Langevelderslag is een strandopgang bestaande uit een parkeerplaats, het restaurant Nederzandt en nog wat kleine winkeltjes. (Een souvenirsshop en een snackbar) Nederzandt ligt niet op het strand maar net achter het duin. Je kunt er de zee en duinen niet echt zien.

Lopend van Langevelderslag naar Noordwijk is ongeveer 7 km over het strand. Kies je voor Nederzandt, wat echt heel leuk is, dan mis je de boulevard van Noordwijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben ze echt entertainment nodig, of is een emmertje water en een schepje genoeg?
Houden jullie van drukte of liever een rustig stuk strand?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lemon_Pledge schreef:
12-05-2024 08:06
Hebben ze echt entertainment nodig, of is een emmertje water en een schepje genoeg?
Houden jullie van drukte of liever een rustig stuk strand?
Ik denk dat ze zich met een emmer en schep ook al wel vermaken, glijbanen zijn helemaal een hit (maar ook vaak bloedheet in de zon..)
Alle reacties Link kopieren Quote
Kaarsjevoordesfeer schreef:
12-05-2024 08:04
Langevelderslag is een strandopgang bestaande uit een parkeerplaats, het restaurant Nederzandt en nog wat kleine winkeltjes.
Je vergeet de superleuke speeltuin! Speeltuin zit aan het terras van de strandtent, dus ouders lekker relaxen met een drankje.

De strandtent is alleen niet op het strand. Strand is paar minuten naar beneden lopen vanaf de speeltuin.

Restaurant, snackbar, schepijs. Voldoende keuze voor een middagje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou, het hoeft voor nu eigenlijk al niet meer maar ik zal de antwoorden meenemen voor een volgende keer.

Ik voelde me mentaal even zo flink kaa-uu-tee vanochtend dat ik heb gezegd dat ze maar samen op pad moesten gaan, dus ik vertoef even een dagje alleen in de achtertuin. En het dan ineens heel stom vinden dat ze weg zijn hè :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Meauve01 schreef:
12-05-2024 08:19
, glijbanen zijn helemaal een hit (maar ook vaak bloedheet in de zon..)
In de speeltuin bij Langevelderslag zijn het tunnel glijbanen, geen verbrandde billen
Alle reacties Link kopieren Quote
Meauve01 schreef:
12-05-2024 09:23
Nou, het hoeft voor nu eigenlijk al niet meer maar ik zal de antwoorden meenemen voor een volgende keer.

Ik voelde me mentaal even zo flink kaa-uu-tee vanochtend dat ik heb gezegd dat ze maar samen op pad moesten gaan, dus ik vertoef even een dagje alleen in de achtertuin. En het dan ineens heel stom vinden dat ze weg zijn hè :facepalm:
Ahh sterkte... Hopelijk kun je zo toch nog even ontspannen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dropdrop schreef:
12-05-2024 09:21
Je vergeet de superleuke speeltuin! Speeltuin zit aan het terras van de strandtent, dus ouders lekker relaxen met een drankje.

De strandtent is alleen niet op het strand. Strand is paar minuten naar beneden lopen vanaf de speeltuin.

Restaurant, snackbar, schepijs. Voldoende keuze voor een middagje.

Oh ja, daar denk ik niet aan. Kinderen hier waren de speeltuinleeftijd al voorbij toen Nederzandt dat allemaal opknapte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Meauve01 schreef:
12-05-2024 09:23
Nou, het hoeft voor nu eigenlijk al niet meer maar ik zal de antwoorden meenemen voor een volgende keer.

Ik voelde me mentaal even zo flink kaa-uu-tee vanochtend dat ik heb gezegd dat ze maar samen op pad moesten gaan, dus ik vertoef even een dagje alleen in de achtertuin. En het dan ineens heel stom vinden dat ze weg zijn hè :facepalm:

Och jeetje, veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
12-05-2024 07:22
Timboektoe of Aloha in Wijk aan Zee, bij de Noordpier. Gratis parkeren.
Die eerste, Timboektoe, daar hebben wij 22 jaar geleden, onze "bruiloft" gevierd.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren Quote
takkentrol schreef:
12-05-2024 09:45
Die eerste, Timboektoe, daar hebben wij 22 jaar geleden, onze "bruiloft" gevierd.

Ze staan naast elkaar, dus ter plekke kijken waar er plek is/je het leuk vindt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Groetjes vanaf het strandje aan een lokaal meertje, eind goed al goed. Alleen geen fancy strandtent, maar voor nu alles wat ik nodig heb. Timboektoe enz heb ik opgeschreven!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven