Boodschappen laten bezorgen, ervaringen

21-05-2024 10:33 87 berichten
Ik overweeg om een bezorgbundel van ah aan te schaffen. Heb dat jaren geleden gehad en vond het toen ok. Maar ik hoor hier en daar dat het echt slecht is geworden, heel vaak artikelen niet leverbaar, slechte communicatie. Etc. Als dat zo is wil ik er mijn geld niet aan besteden.

Een alernatief is Jumbo, daar heb ik geen ervaring mee.

Wat zijn jullie ervaringen met de bezorgdiensten van AH en Jumbo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jumbo beviel mij prima maar Picnic nog beter.
Je kunt even googlen of die ook in jouw woonplaats bezorgd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Picnic!

Altijd goed en lang houdbaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik bestel bij beide af en toe. Ik kijk wie er kan leveren op de voor mij beste en voordeligste tijd en dan wisselen Jumbo en AH nog wel eens af.

Bij Jumbo (bij ons) is er écht altijd wel iets niet leverbaar. Heel irritant.

AH gaat 9 van de 10 keer goed.

Het zegt dus niet zoveel, jij hebt net met AH andere ervaring blijkbaar. Ligt aan welk distributiecentrum en welke artikelen.
poesmetlaarzen wijzigde dit bericht op 21-05-2024 10:38
0.13% gewijzigd
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik bestel nu sinds augustus bij de ah, werkt voor mij prima. Soms zijn de aanbiedingen niet meer beschikbaar dat is wel vervelend. Als ik er aan denk vul ik op vrijdag mijn online mandje met de aanbiedingen (en bevestig het ook) en wanneer ik het zondag definitief maak gooi ik sommige spullen er weer uit. Maar dan heb ik meestal wel de aanbiedingen die anders op dat moment op zouden zijn.
..
Alle reacties Link kopieren Quote
Iedere week samen met de buurvrouw Jumbo.
Heerlijk, geen gesjouw en geen gedoe met statiegeld.
Het gebeurd zelden dat iets niet leverbaar is en meestal geven ze dan een alternatief, die je niet perse af hoeft te nemen.
Dank jullie. Picnic kan ik ook even naar kijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
AH bezorgt iedere zaterdag mijn boodschappen, ik heb geen bezorgbundel. Ik kies/reserveer van tevoren een buurtmoment dat 1,70 euro kost. Hier nooit tot zelden problemen met artikelen die niet leverbaar zijn maar volgens mij hangt dat erg van de regio af. Je kan heel makkelijk via de site laten weten dat een artikel niet geleverd is, dat wordt dan bij de volgende bezorging verrekend.
De houdbaarheidsdatum is altijd prima. Enige wat ik minder vind is dat bonusartikelen soms snel uitverkocht zijn.

Als ik bestel met een bezorgmoment bijv. zaterdag tussen 16.00-20.00 kan ik tot vrijdagavond 00.00 mijn lijstje nog aanvullen/wijzigen. En de volgende ochtend zie ik op de site bij benadering hoe laat ze er zijn en hoe dichter bij het bezorgmoment, hoe nauwkeuriger het wordt. Ik ben dus tevreden.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb sinds covid tijd AH bezorgbundel. Waar vroeger wel eens iets niet op voorraad was bij moment van leveren, heb ik dat al denk een jaar niet gehad. Ben er dus erg tevreden mee. Misschien dat het per regio kan verschillen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Picnic! De app is veel fijner vind ik en bezorgen gratis en op korte termijn.

Daar bestel ik ook heel veel dezelfde dingen, vooral de basics, dat is prima.

Voor echt lekker eten laat ik soms Crisp aanrukken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al 2 jaar de AH bezorgbundel en ben zeer tevreden mee.
Natuurlijk gaat er wel eens wat mis maar dat gebeurt ook als je zelf boodschappen doet. En op deze manier wordt het ALTIJD voor je opgelost, ik ben juist heel tevreden met de communicatie (online).
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Alle reacties Link kopieren Quote
Al jaren AH, nooit problemen gehad. Met bezorg bundel en AH plus..
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier tevreden met AH.
Dank jullie.

Ik ga de komende weken AH nog eens uitproberen en daarna kan ik altijd nog kijken of ik een bundel wil. Afwisselen tussen verschillende aanbieders spreekt me ook wel aan, dan kun je meer rekening houden met aanbiedingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook picnic en ben heel tevreden! Enkele keer gehad dat er iets niet klopte en dat wordt eigenlijk meteen goed opgelost door de klantenservice. Je kan ze makkelijk appen en ze reageren snel. Ze waren ooit al mijn houdbare spullen vergeten. Gingen het uitzoeken, snel bericht terug en overleg wanneer het alsnog geleverd kon worden die zelfde dag. Daarna een kortingsbon erbij voor de volgende bestelling. Ze zijn ook altijd netjes binnen het tijdslot, personeel is vriendelijk. Heel soms is er iets niet op voorraad, maar dat is overal wel. Ik ben ook erg te spreken over de kwaliteit van de versproducten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaren geleden gestopt met het laten bezorgen door AH. Artikelen soms niet leverbaar maar wat ik vervelender vond waren de houdbaarheidsdata van vers waren of de kwaliteit van het vlees en de vleeswaren.

Ik kreeg soms het idee dat vlees dat in de winkel niet verkoopt bij de bezorgservice terecht komt. Bijvoorbeeld twee varkenshaas in een verpakking waarvan één groot en de ander zeer klein. Of ham met een mega vetrand. Precies de dingen die ik in de winkel links laat liggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook Picnic. Fijn dat je vandaag kunt bestellen en ze het morgen komen brengen en maar een enkele keer meegemaakt dat iets niet leverbaar was. Ik bestel er elke week.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds covid AH bundel.
Soms is er iets niet leverbaar en dat blijft vervelend. Maar over het algemeen bevalt het nog steeds goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik mij dan afvraag, hebben jullie nou nooit dat je iets vergeet? Of ze hebben het product niet etc. Dan kun je alsnog naar de winkel :P
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Team AH is en Picnic combineren hier. Gaat prima 9 van de 10x . Bij ondeugdelijk product gewoon even aangeven in de app en dan krijg je volgende bestellen geld terug of bij picnic het product gratis in je mandje. Prima geregeld!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook picnic zeer tevreden en in de app kan je zien wanneer de bezorger bij je is.

https://www.foodclicks.nl/nieuws/picnic ... te-volgen/

De bezorgers zijn altijd zeer beleefd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
21-05-2024 11:42
Wat ik mij dan afvraag, hebben jullie nou nooit dat je iets vergeet? Of ze hebben het product niet etc. Dan kun je alsnog naar de winkel :P
Ik heb ook niet de illusie dat ik helemaal niet meer naar de winkel hoef.
Maar wij zijn met 4 man, het scheelt een hoop gesjouw.
Alle reacties Link kopieren Quote
Af en toe Picnic. Maar vind het prijzig. Als ik boodschappen haal bij de plaatselijke Lidl of Dirk heb ik voor zo’n zelfde bedrag veel meer producten. Logisch natuurlijk, maar zo is het wel makkelijk om snel van je geld af te komen.
Picnic is daarentegen vriendelijk, snel, overzichtelijk en heel vers met producten.
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
21-05-2024 11:42
Wat ik mij dan afvraag, hebben jullie nou nooit dat je iets vergeet? Of ze hebben het product niet etc. Dan kun je alsnog naar de winkel :P
Ik ga ook gewoon nog steeds naar de winkel. Brood bij de bakker, vis bij de visboer en nog even langs de drogist oid en dan nog even de AH in voor een paar dingen die ze bij Picnic niet hebben ofzo. Maar dat doe ik dan lekker op de fiets na het sporten en dan hoef ik niet al die pakken yoghurt, kattenbakkorrels en ice tea mee te slepen.
Dat een product er niet is heb ik eigenlijk dus nooit bij Picnic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de AH bundel net opgezegd, ik kan nu heel vaak een bezorgtijd vinden voor €1.70, dus dat is prima.

Afgelopen week was er een hele krat niet, dat was wel jammer.

Ik heb voor deze week nu picnic om te proberen.

Het bevalt mij nu om gewoon geen bundel meer te hebben (heb het toen genomen tijdens corona).

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven