Kinderen
alle pijlers
Mommyvloggers - deel 8
maandag 25 maart 2024 12:56
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.
Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily
We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily
We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
maandag 25 maart 2024 13:29
Ik hoop echt dat iemand Debbie duidelijk kan maken dat ze patronen dient te doorbreken. Ik begrijp echt wel dat ze in een neerwaartse spiraal zich bevind.
Vreemd vind ik ook dat ze eigenlijk niet heeft uitgelegd wat er met de bakfiets was, en ook niet of piercing werkte, denk het niet anders was het nu wel beter gegaan.
Met Liam gaat het denk ik ook veel beter, hoor je weinig tot niks meer over.
Vreemd vind ik ook dat ze eigenlijk niet heeft uitgelegd wat er met de bakfiets was, en ook niet of piercing werkte, denk het niet anders was het nu wel beter gegaan.
Met Liam gaat het denk ik ook veel beter, hoor je weinig tot niks meer over.
maandag 25 maart 2024 14:12
Fbi insta postte dit. Ja dat snap ik helemaal, ik heb zelf ook ernstige migraine. Dat haar man (veel) in huis doet is ook alleen maar mooi en normaal in die zin.. maar dat je er dan naast 3 kinderen ook nog zoveel paarden bij neemt terwijl je al amper zelf voor je kids kan zorgen snap ik dan niet.
maandag 25 maart 2024 15:01
Wat sneu… en ook zo gauw alweer een ander.
Vreemd dat ze dan de schijn ophouden op social media en gewoon nog dingen samen posten over hun huwelijk alsof er niks aan de hand is. Waarom zou je dat doen?
maandag 25 maart 2024 15:20
maandag 25 maart 2024 15:50
maandag 25 maart 2024 15:58
Vind het ook wel weer typerend dat iemand klaagt over te veel lezen en dat er tv/film gekeken moet worden iets waarvan ik dus 100% zeker weet dat hier thuis nooit gezegd zal worden
Als iemand hier weer eens vast zit in een serie genieten we daar allemaal van
maandag 25 maart 2024 17:29
onder welke naam kan ik dat vinden