Relaties
alle pijlers
Badwater delen gezin? Geen OP
woensdag 15 mei 2024 12:19
Je kan er wat van vinden maar ik vind dat je behoorlijk heftig reageert.
Hygiëne is ook maar relatief. Niemand gaat hier dood van en waarschijnlijk worden ze er ook niet ziek van, tenzij 1 van hen cholera heeft. Ik zou het ook vies vinden daar niet van, maarja, wie ben ik.
Waarom reageer je zo heftig tegen je vriend, dat vind ik niet respectvol eigenlijk. Laat een ander in z'n waarde.
Hygiëne is ook maar relatief. Niemand gaat hier dood van en waarschijnlijk worden ze er ook niet ziek van, tenzij 1 van hen cholera heeft. Ik zou het ook vies vinden daar niet van, maarja, wie ben ik.
Waarom reageer je zo heftig tegen je vriend, dat vind ik niet respectvol eigenlijk. Laat een ander in z'n waarde.
woensdag 15 mei 2024 12:21
Nou precies, ik zou zeggen ga alledrie even snel douchen. Waarom in bad? Ik vind het zelf ook niet echt hygiënisch.
woensdag 15 mei 2024 12:22
Ja dat klopt op. Dat heeft hij ook eerlijk aangegeven dat hij het niet meer doet omdat ik het zo erg vindt. Echter denk ik toch dat mijn mening toch ook redelijk een feit is? Hoe schoon is het om als 3e in een bad te gaan vol zweetresten, huidschilfers, poepresten? Spermaresten? Haren? Dat kan toch nooit hygiënisch zijn en zelfs bijna gevaarlijk voor de gezondheid? En schoon wordt je daar toch niet van?
woensdag 15 mei 2024 12:22
Vroeger gingen wel 10 kinderen in de tobbe met hetzelfde water. Kinderen gaan ook wel eens samen in bad. Het zwembad zit vol met mensen, daar helpt dat even afspoelen voor/na de duik (wat niet iedereen doet) ook niets aan. Nog even los van het gepies in het water...
Ik vind badwater delen niet meer van deze tijd en oogt wat krenterig maar zo fel als jij bent, is ook niet nodig. Je gaat er normaal gesproken niet dood aan.
Ik vind badwater delen niet meer van deze tijd en oogt wat krenterig maar zo fel als jij bent, is ook niet nodig. Je gaat er normaal gesproken niet dood aan.
mrsduck wijzigde dit bericht op 15-05-2024 12:24
5.68% gewijzigd
woensdag 15 mei 2024 12:23
Imo… twijfel maar hard aan jezelf of je niet een tikkeltje hysterisch doet.
Iedereen mag dingen op zijn eigen manier doen. Zolang je vriend gewoon fris is wanneer jullie samen zijn, laat gaan. Hij / zij / jij gaan hier echt niet dood aan.
ravintola wijzigde dit bericht op 15-05-2024 12:25
0.27% gewijzigd
Jawel, maar vinden bad fijner.
tja, maakt het uit, wat wij er van vinden?Vraagje123 schreef: ↑15-05-2024 12:22Ja dat klopt op. Dat heeft hij ook eerlijk aangegeven dat hij het niet meer doet omdat ik het zo erg vindt. Echter denk ik toch dat mijn mening toch ook redelijk een feit is? Hoe schoon is het om als 3e in een bad te gaan vol zweetresten, huidschilfers, poepresten? Spermaresten? Haren? Dat kan toch nooit hygiënisch zijn en zelfs bijna gevaarlijk voor de gezondheid? En schoon wordt je daar toch niet van?
het is jouw verkering, die strijdt kun je alleen met hem voeren
gevaarlijk voor de gezondheid? ach nee
woensdag 15 mei 2024 12:24
dan zeg je: joh schat, als jij niet even doucht voor het slapen-gaan, stap ik niet bij je in bed
Waarom ik zo heftig reageer is omdat wij daarna wel tegen elkaar aankruipen in bed en ook intiem zijn…. Ik vind hygiëne wel belangrijk en vind het voor mezelf een heel vies idee als ik intiem met hem ben terwijl hij net in vies water heeft gebadderd…bijtie schreef: ↑15-05-2024 12:19Je kan er wat van vinden maar ik vind dat je behoorlijk heftig reageert.
MrsDuck schreef: ↑15-05-2024 12:22Vroeger gingen wel 10 kinderen in de tobbe met hetzelfde water. Kinderen gaan ook wel eens samen in bad. Het zwembad zit vol met mensen, daar helpt dat even afspoelen voor/na de duik (wat niet iedereen doet) ook niets aan. Nogveven los van het gepies in het water...
Vroeger.
Na het zwemmen in een openbaar zwembad of zee, douche je thuis toch ook mag ik hopen?
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
woensdag 15 mei 2024 12:26
Ik wil wel tegen hem aanliggen en intiem met hem zijn…. Dan mag ik toch verwachten dat hij schoon is…
woensdag 15 mei 2024 12:26
Ik wil wel tegen hem aanliggen en intiem met hem zijn…. Dan mag ik toch verwachten dat hij schoon is…
woensdag 15 mei 2024 12:27
Verbaasd me dat die de 1e reactie is die zo reageert… had alleen maar dit soort reacties verwacht, maar blijkbaar denkt met merendeel er blijkbaar toch anders over….
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in