Welkom. Je laatste bezoek was vrijdag 30 juli 2010 19:37.
Bekijk items waarin is gereageerd door Miss_perfect
[ Resultaten ]
| Status | Forum | Onderwerp | Reacties | Auteur | Laatste reactie |
|---|---|---|---|---|---|
| Status | Forum | Onderwerp | Reacties | Auteur | Laatste reactie |
| Thuis | Poes uit het asiel. Hallo, Na een lange voorbereiding en het aanschaffen van spulletjes staat ons nog een ding te wachten. Het poesje ophalen in het asiel, wat vrijdag gaat gebeuren. Nu hebben we alles al netjes z…… | 188 | CHEVH | |
| Relat | buitenlands en getrouwd Hallo allemaal. Het probleem dat ik hier wil aankaarten is niet van mezelf, maar van een goede vriend. Aangezien ik niet zoveel van dating en datingsites afweet maar hem graag wil helpen stel ik de d…… | 135 | poezekind | |
| Gezon | smettende navel Hallo forumers, Omdat ik een hele diepe navel heb (ongeveer net zo diep als mijn pink) heb ik af en toe last van een smettende navel. Sinds een klein weekje is het wel heel erg rood en pijnlij…… | 60 | Miss_perfect | |
| Actue | Hond doodgehongert (met zéér schokkende foto) http://www.rtvnoord.nl/ftp/fotoevents/100224-dieselgroot.jpg HOOGEZAND - De Landelijke Inspectiedienst onderzoekt de dood van een hond in Hoogezand. Medewerkers van Dierenambulance Stadskanaal trof…… | 182 | Nastik | |
| Overi | Hoe diep is jouw navel Als ik mijn pink in mijn navel stop verdwijnt die er helemaal in... Net mijn pink opgemeten en ik kom op 5.5 cm Ik benieuwd hoe diep jullie navels zijn… | 109 | Miss_perfect | |
| Eten | Weddenschap één maand rondkomen voor 100 Euro Beste forumers... Na een gezellig stapavondje ben ik in nogal aangeschoten toestand een weddenschap aangegaan en heb mijn pinpas bij mijn beste vriendin ingeleverd. Nu kan ik best onder de wedde…… | 158 | Miss_perfect | |
| Thuis | Hoe krijg ik zinkzalf van mijn raam? Mijn lieve zoontjes van bijna drie jaar zijn vanochtend met de zinkzalf aan de slag gegaan. De knuffeltijger van een van de twee had pijn in zijn billen en daar moest wat aan gedaan worden, dus hebben…… | 47 | spitsmuisje | |
| Gezon | Verdrietig nieuws gehad... Ik wil even lekker van me af schrijven, even mn verhaal kwijt zijn.... Mijn neefje (14) heeft AML (Acute Myeloide Leukemie).. dit komt bijna niet voor bij jongeren. AML komt naar schatting jaarli…… | 164 | wolletje | |
| Reize | Goedkoop hotel omgeving Maastricht Wie kan me helpen aan een goedkoop maar schoon hotelletje in de omgeving van Maastricht? Het gaat om één overnachting op 05-04-2010 dus tweede paasdag! Als we in de avond aankomen is het prima w…… | 6 | Miss_perfect | |
| Relat | Sinds een poos nieuwe liefde duikt oude liefde weer op Hallo forumers, Ik ben nu echt even helemaal van slag, zoals het topic titel al aangeeft heeft een oude liefde contact met me opgenomen. Om een goed beeld te krijgen een een korte geschiedenis…… | 36 | Miss_perfect | |
| M&B | welke bodymilk is lekker&voedend Hoi hoi iedereen. Ik ben op zoek naar een bodymilk of butter of creme, maakt me niet uit wat. Die goed intrekt,zacht maakt, voedend is en tegelijkertijd voor een gevoelig huid is. Iemand suggesti…… | 55 | chicatjoe | |
| Overi | Moderator Overig Beste forummers, Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5. Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoe…… | 412 | Viva Angel5 | |
| Overi | Wat is er nog leuk aan het forum? -… | 199 | Miss_perfect | |
| G&R | Spoed: Kun je een auto lease contract ongedaan maken? Hoi Allemaal, Ivm herkenning kan ik niet veel zeggen maar iemand in mijn omgeving heeft gisteren een lease contract getekend voor 6 jaar. ( hij heeft een "bedrijf") Zonder de gevolgen te…… | 35 | Flashy | |
| Gezon | Buikkrampen. Sinds een paar dagen zit ik thuis met enorme buikkrampen, niet echt fijn! vooral na het eten is de pijn niet meer te harden. Tijdens het slapen heb ik geen last want dan zijn mijn darmen in rust vol…… | 15 | Miss_perfect | |
| G&R | samen wonen in huis wat van vriend is. Hallo forumers. Van het weekend heeft mijn vriend met wie ik nu een weekend relatie heb gevraagd of ik bij hem wil komen wonen. Hartstikke leuk natuurlijk, maar dat heeft ook consequentie's…… | 58 | Miss_perfect | |
| Gezon | Bah ik voel me echt even heel erg zielig.. Vanaf gisteravond heb ik al enorme buikpijn, het voelt als enorme krampen. Na een hele poos op het toilet gezeten te hebben leek het over te zijn. Vanmorgen bij het opstaan leek het over te zijn e…… | 15 | Miss_perfect | |
| Reize | vakantie budget 500 euro / Karpathos ?? Hallo forumers, Wij zijn bezig om voor september een vakantie te zoeken. Het budget ligt op 500 euro p.p en daar willen we 2 weken voor weg. Nu ben ik een vliegreis naar Karpathos tegen gekome…… | 4 | Miss_perfect | |
| Relat | Ben ik zo onzeker??? Hallo lieve mensen, Ik heb even een vraagje, Ik heb een hele leuke vriend,echt mijn ware en ik ook voor hem. Het klikt ontzettend goed. Hij is superlief... Nu heb ik een vraagje: zijn buurvrouw…… | 365 | tweety3 |