- Er zijn geen nieuwe berichten sinds uw laatste bezoek
- Dit topic is Open
|
Vintage & modegeschiedenis3080 reacties., 222859 keer bekeken
Bij deze een topic voor vintage liefhebbers. Om te praten over leuke winkels, aankopen en websites... maar ook het delen van leuke inspiratie foto's etc. etc.. Om Wikipedia te quoten, met ……
|
fiftiesdarling |
27 apr door prinsesisback
|
- Dit topic is Open
|
Kattenluik ondergepiest door vreemde katten24 reacties., 1697 keer bekeken
In onze tuin lopen regelmatig vreemde katten. Op zich heb ik daar geen probleem mee. Maar helaas wordt er door die vreemde katten regelmatig op ons eigen kattenluik en de deur/deurpost gepiest. Voorhe……
|
MissBennet |
12 mrt door iris1969
|
- Dit topic is Open
|
Tongzoen niet langer zien als vekrachting123 reacties., 8529 keer bekeken
Las net op Nu.nl: . De Hoge Raad heeft dinsdag geoordeeld dat een tongzoen zonder toestemming van de ontvanger niet langer geldt als verkrachting. Wat denken jullie van dit oordeel? ps. had d……
|
hanss |
13 mrt door Iwannalive
|
- Dit topic is Open
|
Misan31152 reacties., 32411 keer bekeken
U kent de onderwerpen. U kent de spelers. Voor acuut geheugenverlies: hier.…
|
9786756453422 |
18 mrt door Donkeyshot
|
- Dit topic is Open
|
knuffelen8 reacties., 2709 keer bekeken
dit is geen seks vraag maar ik wist niet waar ik hem kwijt moest.. ik hou van knuffelen, mijn vriend zegt 'niet zon knuffeleaar te zijn'. Ik weet dat ik er niet op hoef te wachten tot hij……
|
rva |
11 mrt door rva
|
- Dit topic is Open
|
Peuter en konijn.40 reacties., 2588 keer bekeken
Het lijkt me voor peuter leuk en goed om een huisdier te hebben. Vroeger heb ik altijd konijnen gehad en dat was erg leuk. Het lijkt me voor peuter leuk om het dier te helpen verzorgen, eten geven ……
|
kiwibanaansap |
11 mrt door Titsandwits
|
- Dit topic is Open
|
Wie het weet mag het zeggen35 reacties., 3111 keer bekeken
Beste alle Ik ben sinds een paar weken begonnen met een nieuwe opleiding. Leuke school, leuke mensen en een zware studie, veel stof in een jaar. Dus ik heb mijn gehele focus staat op de studie. ……
|
ivooo |
11 mrt door iris1969
|
- Dit topic is Open
|
Welke stad kies ik?!36 reacties., 2917 keer bekeken
Heb ff jullie hulp nodig! Ik heb nog een bon liggen voor 2 nachtjes weg in één van de volgende steden: Londen, Rome, Parijs, Barcelona, Berlijn, Brussel, Istanbul, Lissabon, Praag of Riga. Ik mo……
|
HopeJoy |
13 mrt door angelique
|
- Dit topic is Open
|
Soa vraag pijpen51 reacties., 5340 keer bekeken
Aantal weken leuk contact met een jongen wat steeds meer en meer serieus aan het worden is. Een jaar geleden heb ik nog een soatest laten doen en was er niks aan het handje (mijn 'vriend' ……
|
kleintje- |
11 mrt door doddie
|
- Dit topic is Open
|
Dochter 4,5 verlegen of is er meer aan de hand,25 reacties., 2813 keer bekeken
Ik ben benieuwd of mijn verhaal herkenbaar is voor andere. Mijn dochter van nu 4,5 lijkt erg verlegen op school. Ze geeft zelf aan dat ze niet met andere kinderen durft te praten. Op het schoolplein ……
|
srk11 |
11 mrt door Beeldig
|
- Dit topic is Open
|
Op vakantie zonder kids....185 reacties., 19812 keer bekeken
Het is zover....vannach ga ik met een vriendin 8 dagen naar de zon. Zonder man, zonder kids (2 en 4). Toen ik boekte twijfelde ik wel even omdat ik nog nooit zo lang van ze weg ben geweest.... En nu.……
|
yeps1 |
28 mrt door ranonkel06
|
- Dit topic is Open
|
iemand die dit herkent?7 reacties., 2235 keer bekeken
hey allemaal. Mijn naam is Eline, 20 jaar oud en doe de opleiding tot verpleegkundige. Ik kamp alleen met een apart gevoel en vroeg me af of er mensen zijn die dit gevoel herkennen. Ik doe momentee……
|
eelieneu |
11 mrt door Fame
|
- Dit topic is Open
|
Waar ben jij dankbaar voor In je leven?27 reacties., 1865 keer bekeken
Nav het inspiratie topic... Waar ben je dankbaar voor in je leven? Ik trap vast af.. Ik ben dankbaar voor: Wie ik ben Familie Vrienden Huis Diploma's Dat ik rond kan komen Alle le……
|
lilyrose2012 |
11 mrt door diaantje1971
|
- Dit topic is Open
|
Ik ben in verwarring, harige poes of kaal?152 reacties., 26374 keer bekeken
Hallo allemaal. Bij het kijken van seksfilmpjes op de welbekende filmpjes sites die er bestaan viel mij opeens iets op. Harige kutjes. Ze komen weer langzaam in. Maar dat is toch helemaal niet fri……
|
willem1959 |
11 mrt door Kanarie123
|
- Dit topic is Open
|
ben ik nu zo ouderwets?109 reacties., 9223 keer bekeken
Hoi allemaal, Sinds een tijdje heb ik het gevoel dat het allemaal weer wat stabieler is. Na een rotscheiding met een zo mogelijke rottige nasleep, heb ik inmiddels alles op orde en kreeg ik weer zi……
|
bresant |
11 mrt door tantejo
|
- Dit topic is Open
|
Co-ouderschap opgelegd gekregen en de gevolgen hiervan948 reacties., 65931 keer bekeken
verwijderd wegens herkenbaarheid…
|
mrspotatohead |
12 mrt door merano
|
- Dit topic is Open
|
Aanloopkatje, en nu?364 reacties., 21632 keer bekeken
Er zit hier net een klein katje enoooooooorm hard te miauwen voor mijn deur.... Deur open gedaan; een klein zwart katje van hooguit een maand of vier. Zo aanhankelijk als de pest. De straat d……
|
Marels |
12 mrt door laure
|
- Dit topic is Open
|
Eurovisie Songfestival Anouk - Birds210 reacties., 21082 keer bekeken
Morgen wordt officieel het nummer van Anouk gepresenteerd. Voorproefjes en radio opnames zijn al op internet te vinden. http://www.youtube.com/watch?v=qIEny8vJ99w Ik heb hoop, jullie? ;-)…
|
Jenn11 |
04 mei door Maleficent
|
- Dit topic is Open
|
Alleen op vakantie38 reacties., 3589 keer bekeken
Ik ben een vrouw van 28 , single en wil op vakantie... heb alleen niemand op mee op reis te gaan. Mijn vriend(inn)en gaan met partners, ga liever niet met ouders mee :-] , alleen gaan lijkt nu de en……
|
annejannink |
12 mrt door anniii
|
- Dit topic is Open
|
Gruwelijk irritante uitspraken748 reacties., 76985 keer bekeken
Gisteren kwamen er ineens een aantal uitspraken in me op waarbij ik dacht 'gatver wie zegt dat nou?' Kan die mensen wel slaan die zich daar dan schuldig aan maken (niet letterlijk natuurlijk……
|
-tinkerbell- |
19 mrt door noreservations
|
- Dit topic is Open
|
Hij wilt niet samenwonen, maar wel elke dag bij elkaar zijn.64 reacties., 6649 keer bekeken
Beste forummers, Ik ben nieuw op dit forum :-). Er zijn al heel veel topic's over dit onderwerp maar ik kan me toch niet helemaal verplaatsen in mijn situatie. Mijn situatie in het kort: Mijn ……
|
rosevb |
11 mrt door Saphira
|
- Dit topic is Open
|
Hem leuk vinden of de aandacht?9 reacties., 1905 keer bekeken
Hallo allemaal, Even iets wat mij momenteel bezig houdt en op zoek naar objectieve meningen of herkenning ook al moet ik er natuurlijk zelf achterkomen. Nu al een paar keer op date geweest met i……
|
posi27 |
10 mrt door posi27
|
- Dit topic is Open
|
Het is voorbij, zo onverwacht.49 reacties., 7299 keer bekeken
Warning: lang verhaal. :sigh: Hallo, Na een relatie van 5 jaar is het vorige week zondag uitgegaan met mijn vriend. Totally out of the blue. Het ging heel goed tussen ons, net nog een weeke……
|
babela |
12 mrt door glitglam
|
- Dit topic is Open
|
Dilemma39 reacties., 2244 keer bekeken
Een vraag want zit dus met een probleem.In December vorig jaar heb via een kennis een kunstenares ontmoet.(we zijn beide trouwens 30 jaar)En heb bij haar eenmalig iets gekocht.Nu koop ik volgende maan……
|
noordholland80 |
10 mrt door Jaja007
|
- Dit topic is Open
|
Problemen met sex.151 reacties., 19198 keer bekeken
Ik ben nog redelijk onervaren op het gebied van sex. Ik heb sinds enige tijd een relatie met een leuke vriendin en we hebben echt een goede klik. Op sexgebied wil het helaas allemaal nog niet zo lukke……
|
paul127 |
31 mrt door Paekzwart
|