- Er zijn geen nieuwe berichten sinds uw laatste bezoek
- Dit topic is Open
|
Tips gezocht om kat te laten wennen13 reacties., 1251 keer bekeken
Ik zit met een soort van probleem, mijn stiefouder gaat verhuizen en wil de kat niet meenemen. Twee jaar terug heb ik onze kat thuis gelaten ivm het een buitenkat is en ik hem het leven op een flat ni……
|
littleme2 |
19 mrt door littleme2
|
- Dit topic is Open
|
Mijn vrouw heeft nooit zin56 reacties., 7665 keer bekeken
Hallo allemaal, Ik weet het allemaal niet meer. Mijn vrouw heeft nooit zin in seks. Wij zijn nu 3,5 jr getrouwd. Zij is 29 jr en ik ben 31 jr. Zij heeft alleen nooit zin in seks wat er toe le……
|
anoniem748724 |
09 mrt door fabrik
|
- Dit topic is Closed
|
Misandrie deel 2: bestaat mannenhaat of is het aanstellerij3388 reacties., 66024 keer bekeken
Hier gaan we verder met de bij tijd en wijle interessante discussie (die van sommigen kennelijk niet gevoerd mag worden). Iedereen die een inhoudelijke bijdrage heeft is welkom (en als je vindt dat ……
|
Donkeyshot |
05 mrt door 9786756453422
|
- Dit topic is Open
|
Hij is weer vreemdgegaan60 reacties., 10972 keer bekeken
Hallo, ik heb al eerder topics geplaatst over mijn vriend (had daarvan een gedeelte weggehaald ivm herkenbaarheid achteraf). We hadden pas een jaar, hij 15 jaar jonger dan ik (20), ik gescheiden me……
|
broodroostertje |
07 mrt door 120413anoniem
|
- Dit topic is Open
|
Doorgaan of verbreken? Wat zegt vreemdgaan?66 reacties., 5918 keer bekeken
bericht verwijderd…
|
dezevent |
05 mrt door Mopsie41
|
- Dit topic is Open
|
Wat vragen over seks, maar eerst voorstellen.110 reacties., 14004 keer bekeken
Hallo, Ik ben Verona, 35 jaar en langer dan 10 jaar getrouwd. Ook hebben wij kinderen. Ik heb sinds deze week een ipad, dus nu kan ik privé op internet. Ik heb al langere tijd wat vragen over seks ma……
|
verona77 |
06 mrt door Istar_
|
- Dit topic is Open
|
Volgens mij zijn mijn dames krols34 reacties., 2569 keer bekeken
Ik heb twee jonge poezen in huis rond lopen. De dames zijn nu zo'n 8 maanden oud. En ik vermoed dat de krolsheid (is dat een woord?) heeft toegeslagen. Beide poezen miauwen de hele buurt bij elka……
|
fashioncolor |
04 mrt door iris1969
|
- Dit topic is Open
|
Heel erg afstandelijke vriend40 reacties., 4440 keer bekeken
Mijn vriend en ik zijn nu ruim 1,5 jaar bij elkaar. We hebben een moeilijke periode achter de rug, waarin hij door problemen op zijn werk, met zijn familie etc., depressief was en uiteindelijk hulp in……
|
hanneke3000 |
04 mrt door gypsygirl-1
|
- Dit topic is Open
|
Tips om een parenclub bespreekbaar te maken?54 reacties., 10826 keer bekeken
Ik heb de laatste jaren een steeds hoger libido gekregen, gelukkig heb ik een man die daar heel blij mee is. Hij weigert eigenlijk nooit, ook al vraag ik best veel van hem. Ik hoef hem niet te dwingen……
|
verona77 |
21 apr door harry32
|
- Dit topic is Open
|
Hoe werden deze schoenen genoemd????33 reacties., 5778 keer bekeken
Hoe werd deze schoenen ook al weer genoemd?? het was zo'n 14jaar geleden in, alleen Burberry heeft nu ook zo een soort gelijke schoenen alleen heeft Burberry de bovenkant iets veranderd. Wie……
|
selma888 |
04 mrt door Melpomene
|
- Dit topic is Open
|
zwangerschap niet meteen ontdekt61 reacties., 9579 keer bekeken
Is het mogelijk dat zwangerschapstest van de huisarts (urine) negatief aangeeft en dat later op een echo toch een zwangerschap te zien is?…
|
yogonaise |
12 apr door yogonaise
|
- Dit topic is Open
|
Hoe help ik deze kanjer er weer bovenop?39 reacties., 5394 keer bekeken
In onze zoektocht naar een nieuwe kat kwam er een prachtige kat op ons pad. Hij ligt terwijl ik dit typ languit naast me op de bank te spinnen. Dat is erg bijzonder voor hem, want in zijn vorige huis……
|
tante.Klaas |
07 mrt door tante.Klaas
|
- Dit topic is Open
|
Maxima: ookk een beetje dom ?177 reacties., 13528 keer bekeken
Het is alweer even geleden en ik heb er eigenlijk niemand over gehoord. Toch is het apart: Maxima verklaarde dat ze "het een grote eer vond om haar schoonmoeder op te volgen" (journaal, c……
|
Donkeyshot |
05 mrt door Merelin
|
- Dit topic is Open
|
Kat met hartruis ;-(32 reacties., 1896 keer bekeken
Vanmorgen bij de dierenarts bleek dat ons katertje (8 maanden) een hartruis heeft. Grote schrik, want ik heb daar helaas slechte ervaringen mee. Ik heb eens een poes gehad die 2 dagen na haar 1e verja……
|
betjebig |
24 apr door chirpy
|
- Dit topic is Open
|
poes met fibrosarcoom151 reacties., 15134 keer bekeken
2 weken geleden naar dierenarts geweest voor de jaarlijkse inenting. Er bleek een bultje in de nek te zitten en de DA adviseerde ons om dit weg te laten halen en te laten onderzoeken of dit goed- of ……
|
silke1969 |
01 mrt door silke1969
|
- Dit topic is Open
|
Waarom veranderen voor andere?82 reacties., 5431 keer bekeken
Mijn vraag is waarom zou ik mijn karakter moeten veranderen voor andere? Ik ben van mijzelf best wel stil en praat niet veel. 1 op 1 gaat mijn voorkeur naar uit. Ik spreek dan ook meestal met vriendi……
|
kenza23 |
03 mrt door dubiootje
|
- Dit topic is Open
|
niet meer aangetrokken tot mijn vriendin62 reacties., 10015 keer bekeken
Goedendag, Ik ben een man van 28 en ik heb al meer dan 3 jaar een relatie. Jullie kennen het vast wel dat dat gevoel van het begin er niet meer is, maar dat is niet 'the main issue' bij m……
|
peerlover |
10 apr door Dreamglasses
|
- Dit topic is Open
|
Stem van Candy Dulfer24 reacties., 2668 keer bekeken
Wie ergert zich nog meer aan dat vreselijk aanstellerige stemmetje van Candy? Da's alles eigenlijk.…
|
forumdame2011 |
01 mrt door redband
|
- Dit topic is Open
|
Waarin slapen jullie s nachts?141 reacties., 15143 keer bekeken
En dan bedoel ik niet in wat voor bed haha. Naar aanleiding van het 'huishouden: durf te vragen' topic, vroeg ik me af wat jullie dragen s nachts. Voor ik mijn vriend kende, droeg ik s n……
|
paperchase |
05 mrt door ldp
|
- Dit topic is Open
|
vlak bij nederland maar toch een andere wereld.59 reacties., 6591 keer bekeken
Mij lijkt het leuk om een vakantie te boeken vlakbij Nederland maar toch een andere wereld! Wie heeft er tips?…
|
mama22011 |
04 mrt door camomille
|
- Dit topic is Open
|
Wat zouden jullie doen als ouders zijnde?234 reacties., 15305 keer bekeken
Vreselijk irritant om kinderen van rond de 3 jaar met van die winkelmandjes rond te laten scheuren in de winkel, 2 broertjes( de ondeugendheid straalde er af) waren zo aan het klieren met elkaar en ……
|
redband |
01 mrt door Snoesje666
|
- Dit topic is Open
|
Weten dat een vriendin een getrouwde man afpakt38 reacties., 5858 keer bekeken
Hallo allemaal, Een raar ingewikkeld verhaal....een van mijn goede vriendinnen heeft namlijk een relatie met iemand van haar werk. Vooraf waren zij en M collega's en hij had al 8 jaar een re……
|
josee84 |
01 mrt door lilalinda
|
- Dit topic is Open
|
Documentaire over de antroposofie48 reacties., 3401 keer bekeken
Ik ben zelf wel van een afstand geïnteresseerd in de antroposofie. Mijn vriendin en haar broers en zussen hebben allen de gehele vrije school gevolgd. De antroposofie heeft wat mij betreft een aantal ……
|
wdr |
23 mrt door NYC
|
- Dit topic is Open
|
Zwaar ontevreden over sexleven267 reacties., 16680 keer bekeken
Hallo, Dit is mijn eerste post. Lees al een tijdje mee en zie veel interessante topics op dit onwijs grote forum. Ikzelf ben 26 jaar, mijn vriendin is 24 Ik heb nu 2 jaar een relatie met mijn……
|
weetiknietprecies |
28 feb door doddie
|
- Dit topic is Open
|
4 dagen officiele incatrail of Salkantay trek8 reacties., 738 keer bekeken
ik twijfel twijfel twijfel.... tussen de officiele Incatrail naar de Machu Picchu of de Salkantay Trek. Prijsverschil 200-250 US$ dus een hoop! De incatrail moet je ruim van tevoren reserveren, en wil……
|
koekie1980 |
01 mrt door Winterdip
|