Geld & Recht alle pijlers

AH Persoonlijke Bonus: is het wat?

13-04-2017 17:16 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Bonuskaart, maar geen persoonlijke. Omdat ik daar het voordeel niet van zie. Maar ja, dat komt ook doordat die persoonlijke aanbiedingen niet zichtbaar zijn voor gewone stervelingen (zoals ikzelf). Dus: heb jij Persoonlijke Bonus? En is het de moeite waard? Krijg je, in ruil voor nóg meer persoonsgegevens heel gave kortingen? Of valt het tegen en moet ik voor deze habbekrats mijn ziel niet aan de duivel (of de ap) willen verkopen?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Niet echt de moeite waard vind ik.
Van de Appie site:

Activeer uw Bonuskaart en ontvang 5 gratis AH Moestuinpotjes



Nou nou..
Alle reacties Link kopieren
Nee, mijn bonus aanbiedingen hebben echt nooit iets te maken met wat ik daadwerkelijk koop.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nog wel eens persoonlijke aanbiedingen op dingen die ik regelmatig koop, dat vind ik er handig aan. Anderzijds zijn de meeste van die dingen ook vaak genoeg in de 'gewone' bonus, dus heel veel voordeel levert het nou ook weer niet op.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 13 april 2017 @ 17:21:

Nee, mijn bonus aanbiedingen hebben echt nooit iets te maken met wat ik daadwerkelijk koop.



Dit.

De aanbiedingen voegen niks toe.



Ik heb hem alleen persoonlijk gemaakt zodat ik boodschappen kan laten bezorgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 13 april 2017 @ 17:21:

Nee, mijn bonus aanbiedingen hebben echt nooit iets te maken met wat ik daadwerkelijk koop.

Dat.



Mijn boodschappen zijn altijd 100% vegetarisch, maar ik krijg regelmatig persoonlijke aanbiedingen voor gerookte zalm of gedroogde worst. Daar gaat toch iets mis in hun database met informatie over mij vrees ik
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk moet je nooit je ziel en zaligheid verkopen voor geldelijk gewin. Duh..
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Bij mij zitten er regelmatig dingen bij die ik koop, ik vind het dus wel de moeite. Bovendien kan ik bij een persoonlijke kaart mijn airmiles koppelen, dan hoef ik de caissière maar 1 kaart aan te bieden.
Alle reacties Link kopieren
Zoals al gezegd hebben de aanbiedingen weinig te maken met wat je echt koopt, en de kortingen zijn ook nog eens bepaald niet spectaculair. Ik kreeg ooit 25 % korting op een pak zout van 39 cent. Echt waar.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb vaak goede persoonlijk bonus aanbiedingen.

Wij kopen hier altijd soya en geit producten, die zijn best prijzig. 25 of 35% korting is dan mooi meegenomen.
Alle reacties Link kopieren
Niet de moeite waard vind ik.
Prrrr, mauw miawwwww.
Vandaag gratis Old Spice deo en douchegel mogen halen. Blij mee.
Bij mij sluiten de persoonlijke aanbiedingen vaak wel goed aan op mijn koopgedrag. Aanbiedingen meestal -15% of -25% dus best wel interessant. En nu hadden ze de mogelijkheid om zelf je aanbiedingen te kiezen, maar ik weet niet of dat éénmalig was of een terugkerend iets.



Bovendien kan je dan je airmiles ook meteen koppelen aan je bonuspas, dus dat vind ik ook een voordeel. Mosterd zie ik



Af en toe een gratis product, vind ik ook leuk inderdaad
Ja, soms krijg ik opeens extra korting op de thee die ik koop ( ik koop altijd dezelfde thee van de appie ). Ik zie dat dan pas bij de kassa
quote:ChocoladeBloem schreef op 13 april 2017 @ 17:35:

Nou ik heb vaak goede persoonlijk bonus aanbiedingen.

Wij kopen hier altijd soya en geit producten, die zijn best prijzig. 25 of 35% korting is dan mooi meegenomen.Hier ook goede bonussen op 'speciale' (vaak duurdere) producten zoals bio, glutenvrij of vega(n). Bonussen slaan meestal wel op wat ik koop.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er niks aan.



Vaak zijn het varianten van producten die voor iedereen in de bonus zijn.



Stel: merk X koek in de bonus voor 89 cent.

Krijg jij een 'persoonlijke bonus' van merk Y koek voor 99 cent.





Resultaat: Meer omzet voor AH en jouw portemonnee is leger dan die van je buurvrouw.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
quote:stippensokken schreef op 13 april 2017 @ 17:24:

[...]



Dat.



Mijn boodschappen zijn altijd 100% vegetarisch, maar ik krijg regelmatig persoonlijke aanbiedingen voor gerookte zalm of gedroogde worst. Daar gaat toch iets mis in hun database met informatie over mij vrees ik



Van de 5 persoonlijke aanbiedingen zijn er volgens mij 3 van producten die je regelmatig koopt, 1 van een soortgelijk product wat je nooit koopt maar op basis van je aankopen misschien wel interessant vindt en 1 (op basis van je aankopen) voor jou onbekend product. En door die laatste categorie kun je als vega ook vlees met korting aangeboden krijgen.

(I.ig. zoiets was het volgens mij, heb een keertje op Facebook voorbij zien komen dat iemand een soortgelijke vraag stelde aan de AH en dat was ongeveer het antwoord).



Om op jouw vraag in te gaan TO, nee ze voegen niet echt veel toe. Meestal maximaal 25% korting op vijf verschillende artikelen, maar het zijn eigenlijk altijd producten die ook regelmatig in de gewone bonus zijn met dezelfde korting.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er blij mee. Regelmatig producten die ik normaal ook koop. Soms ook dingen die ik nooit koop. Ik heb het gewoon gepersonaliseerd. Heb ik er voordeel van is het mooi meegenomen en anders heb ik er ook geen last van.
Alle reacties Link kopieren
Mmm, ik word niet meteen heel enthousiast...
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Bij mij sluiten ze niet aan. Maar dat komt ook omdat ik maar af en toe bij de appie wat koop. Ik denk dat je wel passendere bonussen krijgt als je je wekelijkse boodschappen daar doet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn persoonlijke bonus van deze week (om je een idee te geven over de kortingspercentages);



20% korting op roerbakgroente 400 gram

1 euro korting op Douwe Egberts 500 gram

25% korting op scharrelkipschnitzel

20% korting op voordeelzak prei 5 stuks

20% korting op AH salsa 300 gram

20% korting op AH champignons 250 of 400 gram
Alle reacties Link kopieren
O, dat is tof, dat lijstje. Dat lijkt op kleine kortingen die leuk meegenomen zijn.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zijn ze altijd wel vrij gebonden aan wat ik zelf koop (eet vaak kipfilet, heb nu al meerdere keren 25% korting op kipfilet). Andere dingen zijn denk ik doelgroep gebonden (als vrouw krijg ik vaak chocoladeijs kortingen, mn vriend dan weer mannendeo )
Alle reacties Link kopieren
quote:may_ka schreef op 13 april 2017 @ 17:57:

O, dat is tof, dat lijstje. Dat lijkt op kleine kortingen die leuk meegenomen zijn.



En een ander voordeel van de geregistreerde bonuskaart vind ik dat er wordt bijgehouden wat je koopt en er wordt aangegeven dat dit in de bonus is.

Als ik inlog op de AH site en op bonus klik dan staan er eerst de persoonlijke bonusaanbiedingen, vervolgens komt er een lijstje met producten die je eerder hebt gekocht en die week in de bonus zijn en daarna een overzicht van alle producten die die week in de bonus zijn.



Op die manier zie je in één keer welke producten die je eerder hebt gekocht in de aanbieding zijn. Vooral bij houdbare dingen die je niet vaak koopt kan dat handig zijn, bijvoorbeeld als je graag schoonmaakmiddel van een bepaald merk gebruikt, nadat je dat één keer koopt zie je het de eerstvolgende keer meteen als deze in de bonus is (ipv het toevallig zien staan in de folder).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven