Geld & Recht alle pijlers

any body discriminatie?!

28-01-2008 14:54 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst stond er in de viva een oproep om je aan te melden voor any body.

Iederee kan zich aanmelden...ja....mijn neus!

ik heb me al verschillende keren aangemeld maar nooit iets van gehoord. Ik heb me alleen aangemeld en met mijn vriend maar geen respons.

Volgens mij is dat omdat ik boven de 40 ben.

Ik ben dan wel al jaren abonnee maar eigenlijk vinden ze je te oud.

Anders kan ik nl helemaal geen reden bedenken waarom ik niks van de viva hoor.

Eigenlijk begrijp ik het niet. Ik vind het juist leuk om naar een lijf te kijken en dan te raden hoe oud het is en of ze sporten en/of kinderen hebben gekregen.

Mijn lijf ziet er prima uit en ik denk dat dat misschien ook wel leuk is om te zien voor jonge meiden. je hoeft geen oud lijf te hebben als je boven de 40 bent.
Stuur je foto nog eens in en lieg dat je 25 bent.
Alle reacties Link kopieren
Dan post je hier toch een foto van jezelf?

kunnen we met zn allen raden hoe oud je bent en of je kinderen hebt etc.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nu simpel of kán ook iedereen zich aanmelden voor Anybody? Het is een tweede of ze vervolgens elke Jan, Klaas, Katrien en Truus die zich aanmeldt ook in de Viva zullen tonen, maar aanmelden kan iedereen zich.



My best bet? Viva volgt gewoon een doelgroep die men voor ogen heeft. Ongeacht of we het dan hebben over de artikelen (let maar op; artikelen over leeftijdsverschil zal altijd minimaal vanuit de beleving van de jonge partner zijn en nooit sec vanuit de 60-jarige oudere partner in die relatie) of over Anybody. Daar kun je het natuurlijk heel erg mee eens of oneens zijn, maar zo werken bladen. Een verhaal of foto kan nog zo leuk, intrigerend, spannend, schokkend, weet ik veel wat zijn, het moet passen bij de doelgroep en het profiel dat een redactie voor het specifieke blad voor ogen heeft. Viva zal met Anybody wellicht mikken op vrouwen -al dan niet met partner, maar niet alleen de man als het niet een 'mannenviva' is- van een bepaalde leeftijd waar ze bepaalde uitspraken uit kunnen krijgen over uiterlijkheden waarvan men bedenkt dat het zo leuk aansluit bij wat ze voor ogen hebben.
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren
roosvrouw schreef op 28 januari 2008 @ 15:15:

Ben ik nu simpel of kán ook iedereen zich aanmelden voor Anybody? Het is een tweede of ze vervolgens elke Jan, Klaas, Katrien en Truus die zich aanmeldt ook in de Viva zullen tonen, maar aanmelden kan iedereen zich.



My best bet? Viva volgt gewoon een doelgroep die men voor ogen heeft. Ongeacht of we het dan hebben over de artikelen (let maar op; artikelen over leeftijdsverschil zal altijd minimaal vanuit de beleving van de jonge partner zijn en nooit sec vanuit de 60-jarige oudere partner in die relatie) of over Anybody. Daar kun je het natuurlijk heel erg mee eens of oneens zijn, maar zo werken bladen. Een verhaal of foto kan nog zo leuk, intrigerend, spannend, schokkend, weet ik veel wat zijn, het moet passen bij de doelgroep en het profiel dat een redactie voor het specifieke blad voor ogen heeft. Viva zal met Anybody wellicht mikken op vrouwen -al dan niet met partner, maar niet alleen de man als het niet een 'mannenviva' is- van een bepaalde leeftijd waar ze bepaalde uitspraken uit kunnen krijgen over uiterlijkheden waarvan men bedenkt dat het zo leuk aansluit bij wat ze voor ogen hebben.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden RV. Dank je :)
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik nu gewonnen? X-D
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren
Laat ze dan even aangeven dat reageren boven een bepaalde leeftijd geen zin heeft.

Dat geeft duidelijkheid!
Alle reacties Link kopieren
;-)
Alle reacties Link kopieren
dat is eigenlijk net zoiets dat vriendjelief (28) een brief naar de donald duck zou sturen en dan boos zou zijn omdat ie er niet in kwam als brief van de week
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Voor een knipoog koop ik niets, dus vertel; is het een all inclusive tripje naar de Maladiven geworden of een 'shop till I drop' dag op kosten van Viva? :jump:
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren
Vivamod schreef op 28 januari 2008 @ 15:31:

[...]





Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden RV. Dank je :)
Buiten het feit, dat RV het prima verwoordt, lijkt mij het ook best fatsoenlijk om een ieder die reageert even een antwoord te geven. Is toch niet zo heel moeilijk? Ik vind het eigenlijk best onbeschoft om gewoon niet te reageren. Je kunt het zo lang en zo kort maken in de mail als je wilt. Zelfs als het 'je bent te oud voor onze doelgroep' is. Degene die reageert tevreden en jij netjes je werk gedaan. Of ben ík nou helemaal gek?
Alle reacties Link kopieren
CL2, zo denk ik er ook over! De opmerking van itsme vind ik best wel kwetsend.Ik neem aan dat als je 28 bent, je volwassen bent? Net zo goed dat je volwassen bent als je 42 bent.

Dat is het verschil tussen 8 en 28 jaar.

Maar als dat ook de boodschap is van de viva dan kan ik inderdaad beter mijn lidmaatschap opzeggen bij de viva en lid worden van een blad voor volwassenen.
Ik begrijp best dat ze het in de doelgroep zoeken, maar Viva maakt zich er weer es lekker vanaf. Dapper hoor.
Alle reacties Link kopieren
Eranma; ik begrijp je volkomen hoor. Is een heel normale verwachting, die je hebt. Wat Itsme zegt, is trouwens ook een niet-Donald-Duck-lezend-antwoord, dus voel je niet gekwetst. In de Donald Duck worden vragen van volwassenen ook gewoon beantwoord (hé, dat is raar, een volwassene, die de Donald Duck soms leest). Daar begrijpen ze, dat volwassenen net zo goed een kinderblad kunnen lezen en nog belangrijker, dat zij de betalende partij zijn in het geheel. Zonder betalende volwassenen geen Donald Duck voor de kleintjes.



Viva gaat op deze manier met haar betalende partij om. Stoer.
Alle reacties Link kopieren
He bedankt Fleur en CL2, ik ben benieuwd of viva ook nog komt met een reactie. Ik zou dat wel op prijs stellen.
Hmmmm, ik zou mn adem niet inhouden.....
Alle reacties Link kopieren
CL2 schreef op 30 januari 2008 @ 00:18:

[...]





Buiten het feit, dat RV het prima verwoordt, lijkt mij het ook best fatsoenlijk om een ieder die reageert even een antwoord te geven. Is toch niet zo heel moeilijk? Ik vind het eigenlijk best onbeschoft om gewoon niet te reageren. Je kunt het zo lang en zo kort maken in de mail als je wilt. Zelfs als het 'je bent te oud voor onze doelgroep' is. Degene die reageert tevreden en jij netjes je werk gedaan. Of ben ík nou helemaal gek?
Ik reageer wanneer noodzakelijk in ieder topic dat ik tegenkom. Op het moment dat iemand mij voor is geweest met het plaatsen van een reactie die verwoord wat ik had willen typen vind ik dat afdoende.
Alle reacties Link kopieren
fleurtje schreef op 30 januari 2008 @ 11:22:

Ik begrijp best dat ze het in de doelgroep zoeken, maar Viva maakt zich er weer es lekker vanaf. Dapper hoor.
Kun je deze opmerking nader toelichten? 'Weer es lekker vanaf'?
Alle reacties Link kopieren
roosvrouw schreef op 28 januari 2008 @ 18:48:

[...]





Voor een knipoog koop ik niets, dus vertel; is het een all inclusive tripje naar de Maladiven geworden of een 'shop till I drop' dag op kosten van Viva? :jump:
Ze kunnen je toch wel op z'n minst zo'n VivaVibrator sturen :-p
Alle reacties Link kopieren
Vivamod schreef op 30 januari 2008 @ 13:47:

[...]





Ik reageer wanneer noodzakelijk in ieder topic dat ik tegenkom. Op het moment dat iemand mij voor is geweest met het plaatsen van een reactie die verwoord wat ik had willen typen vind ik dat afdoende.
Je gaat helemaal niet in op wat ik schrijf. Probeer het nog een keer, dan wacht ik nog even.
Alle reacties Link kopieren
CL2 schreef op 30 januari 2008 @ 14:32:

[...]





Je gaat helemaal niet in op wat ik schrijf. Probeer het nog een keer, dan wacht ik nog even.
Waar wil je op wachten? Als je wilt horen dat 'Viva je niet wil omdat je te oud bent'. Prima. Of wil je horen dat de prima verwoorde reactie van een andere forummer door mij niet aangehaald kan worden? Ook best. Realiseer je alleen wel dat er geen enkele gegronde reden voor is.
Ik vind dat de Mod's wel vaker vragen mbt Viva laten liggen.
Alle reacties Link kopieren
fleurtje schreef op 30 januari 2008 @ 16:04:

Ik vind dat de Mod's wel vaker vragen mbt Viva laten liggen.
Specifiek op de Viva pijler of ook op andere pijlers? En worden die vragen dan helemaal niet of te laat beantwoord?
M.n. op de Viva-pijler, omdat daar ook de meeste vragen over of mbt het blad staan.

Dan worden er topics geopend met een vraag, waar een mod snel antwoord op zou kunnen geven, maar dat gebeurt dan niet. Soms duurt het weken voordat er een berichtje van een van jullie komt. Ik heb nu even geen voorbeeld bij de hand.



Ik weet niet hoe het is als je jullie zou mailen (wat ik dan weer zou doen als ik echt een dringende vraag had).
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je geen voorbeeld hebt. Ik doe mijn best om zo snel mogelijk antwoord te geven op vragen. Hetzelfde geldt voor mailen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven