Geld & Recht alle pijlers

Belastingteruggave 2011

03-05-2012 14:16 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb even een vraag, ik heb vorige week een brief gehad van de belastingdienst met het te ontvangen geld, de dagtekening van de brief is 4 mei 2012. Krijg ik dit geld dan op deze datum? Hebben meer mensen al bericht gehad van de belastingdienst?



Alvast bedankt!



Groetjes,



Esmee
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eergisteren bericht gehad. Volgens mij horen ze je voor 1 juni uit te betalen als je voor 1 april ingediend hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een brief, met dagtekening 4 mei 2012.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen brief gehad, helaas. Ik dacht altijd dat het geld omstreeks juni kwam, maar kan me ook vergissen.
Als je voor 1 april aangifte doet krijg je voor 1 juLi bericht. Wanneer het geld er is, is niet te voorspellen.
Alle reacties Link kopieren
In de regel krijg je het het bedrag inderdaad op de dag van dagtekening.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het , zou heel goed uitkomen. Maar je weet het maar nooit met de belastingdienst...
Alle reacties Link kopieren
quote:jepss schreef op 03 mei 2012 @ 14:24:

In de regel krijg je het het bedrag inderdaad op de dag van dagtekening.Inderdaad, meestal werkt het wel zo. Lekker extraatje voor het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, laat die brief maar komen dan!
Alle reacties Link kopieren
Heb al ruim voor april ingevuld, maar nog geen brief gehad!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Nog niks. Ik heb ook pas gisteren aangifte gedaan
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar deden wij eind maart aangifte en kregen rond half juni gestort. Ik houd daarom maar 3,5 maand aan (tussen aangifte en cashen).
Alle reacties Link kopieren
De belastingdienst zet vaak een toekomstige datum op de brieven. Vaak is dat de uitbetaaldatum, hoeft niet. Als je voor 1 april je aangifte hebt gedaan word je tussen 1 mei en 1 juni betaald, dat is het streven.
Alle reacties Link kopieren
Oh...het jaarlijkse topic! Ik heb half januari al aangifte gedaan, maar nog geen bericht. Nu krijg ik dit jaar wel niet zo veel terug als vorig jaar, maar toch, geld terug krijgen is altijd leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg vorige week ook bericht, mijn man al drie weken geleden. Die moest zijn rekeningnummer doorgeven en dan werd het binnen twee weken na verwerking daarvan overgemaakt. Nu afwachten hoe lang het verwerken duurt
Alle reacties Link kopieren
quote:twitters schreef op 03 mei 2012 @ 15:03:

Als je voor 1 april je aangifte hebt gedaan word je tussen 1 mei en 1 juni betaald, dat is het streven.Weet je dat zeker? Ik dacht voor 1 juli?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
ik had ook een dagtekening 4 mei. dus ik hoop op morgen. lekker om het weekend mee te beginnen:)
Alle reacties Link kopieren
oooo ;laat de blauwe brieven maar komen dan :D:D:D:D heb ook in februari of begin maart denk ik aangifte gedaan....
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vaak het geld al op de rekening voordat de brief überhaupt aankomt. En daar staat dan een datum in de toekomst op.



Er zit volgens mij geen systeem in. Heb weleens in januari aangifte gedaan en kreeg in juni uitbetaald. En ook weleens begin maart en eind mei uitbetaald. En vorig jaar had ik de aangifte van mijn ouders 3 weken later gedaan en zij kregen een paar weken eerder uitbetaald. Bepaald geen fifo....
Ik dagtekening 5 mei. Da's in 't weekend.. Hm.. even afwachten dus!
Hier nog geen brief. Wel al een tijd geleden aangifte gedaan, ik ben benieuwd wanneer de brief komt.
Alle reacties Link kopieren
Een aantal mensen krijgt dit jaar gelijk een definitieve aanslag binnen, eerder dan de voorlopige aanslagen die voor 1 juli beloofd zijn. Waarschijnlijk zijn dit diegenen die de vooringevulde aangifte zo in konden dienen, zonder wijziging of toevoeging. Deze kunnen daarom door de belastingdienst automatisch worden afgedaan.



Klopt dit? (vraag voor diegenen die al een aanslag hebben gehad?) Als het klopt zal de rest gewoon moeten wachten tot eind mei / begin juni, en behoor je tot de gewone hoos aan

aanslagen.
Alle reacties Link kopieren
2day, ik heb de vooringevulde wel gebruikt, maar die moet je sowieso aanvullen. Hypotheekrente zat er nog niet in. Overigens kwam vanmiddag het eerste deel, van mijn man, binnen! Zo, een derde is er, nu de rest nog.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou het kunnen zijn dat men dit jaar gewoon heel vroeg is...ik heb zelf eigenlijk nog geen voorlopige aanslagen voorbij zien komen....
Ik had ook een paar dagen geleden een brief ontvangen met dagtekening 4 mei en inderdaad vandaag is het bijgeschreven! Lekker hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven