Geld & Recht alle pijlers

Belastingteruggave 2011

03-05-2012 14:16 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb even een vraag, ik heb vorige week een brief gehad van de belastingdienst met het te ontvangen geld, de dagtekening van de brief is 4 mei 2012. Krijg ik dit geld dan op deze datum? Hebben meer mensen al bericht gehad van de belastingdienst?



Alvast bedankt!



Groetjes,



Esmee
Alle reacties Link kopieren
nee hoor hier nog steeeeds niks!
Hier ook niet. DUO heeft me laatst al per ongeluk dood verklaard, misschien dat de belastingdienst me ook heeft begraven ondertussen
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag de brief in mijn brievenbus gevonden, gelijk rekening gecheckt en het stond er ook al bijgeschreven.... Inmiddels een deel overgeschreven naar de spaarrekening en een deel zaterdag al uitgegeven
Alle reacties Link kopieren
Het is al 18 juni, nog steeds geen teken van leven hier :(
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetcandy schreef op 18 juni 2012 @ 19:05:

Het is al 18 juni, nog steeds geen teken van leven hier :(Ik ook nog niet hoor,maar heb even gekeken en vorig jaar hadden wij het ook pas de 28e terug,dus ik ga ervan uit dat het dit keer ook rond die tijd zal zijn.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Belde vorige week mijn moeder op, die zegt dat het ECHT niet voor 1 juli binnen is en dat het bij mijn moeder altijd veel later is.... mmmm... geeft geen goede hoop??
Alle reacties Link kopieren
Goh, wij krijgen veel geld terug en moeten de helft betalen. Ipv dat de snuggere mensen bij de BD dit verrekenen moeten we eerst het bedrag betalen. Krijg dus nu net een brief of we even bijna 2000 euro willen overmaken. Pff
Alle reacties Link kopieren
waardeloos bijenrompje!
quote:doxycycline schreef op 18 juni 2012 @ 16:04:

Hier ook niet. DUO heeft me laatst al per ongeluk dood verklaard, misschien dat de belastingdienst me ook heeft begraven ondertussen gecondoleerd! Voordeel bij DUO is dat je studieschuld dan weg is
quote:sabske schreef op 16 juni 2012 @ 14:14:

Hoi even een vraagje voor de mensen die hun geld al binnen hebben.



Het bedrag dat je te zien krijgt op de digitale aangifte klopt dat bedrag ook met het bedrag dat je heb gekregen?.



Ik heb te horen gekregen via de tel dat mijn dagtekening 22 juni ze hebben 16 maart mijn aangifte binnen gekregen zeiden ze en ze zeiden dat ik bij de laatste zat dit jaar.



grNou ik hoor dan ook bij de laatsten...heb nog steeds niks.
Alle reacties Link kopieren
ik heb vrijdag brief gehad met dagtekening 19 juni. en gister zag ik toevallig dat het er al op stond. normaal krijg ik sms als er geld is gestort. maar vodafone had storing. ik hoop voor iedereen die nog moet krijgen dat het er snel op staat
Alle reacties Link kopieren
Hoop ik ook ! :D Kijk er zo naar uit! hahah! Eerste jaar dat ik eens flink wat geld terug krijg..... en ik kan het enorm hard gebruiken
Alle reacties Link kopieren
ik ook sweetcandy!
Alle reacties Link kopieren
Hm ik had een brief gekregen van de Belastingdienst met het bedrag dat ik zou krijgen, en nu kreeg ik het dus op mijn rekening gestort maar toen was het 10 euro minder. ??
Alle reacties Link kopieren
Heb net gebeld en de brief is onderweg! Hehe eindelijk.....!

Krijg behoorlijk wat terug namelijk en we gaan begin volgende week verhuizen dus had dit bedrag ingecalculeerd bij het budget;-)
Alle reacties Link kopieren
ja hier vandaag bericht en dagtekening 19 juni,dus zal er vandaag of morgen wel opstaan.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Hier nog helemaal niets, tenminste ik heb mijn brief vorige maand al ontvangen. Die van mijn partner moet nog komen, en laat dat nu de aangifte zijn waar een smak geld op terug moet komen.. Tot vorig jaar hadden we het altijd vroeg terug, begin mei. Vorig jaar was het 29 juni, ik vermoed dat we dit jaar ook rond die tijd gaan terug krijgen.
Alle reacties Link kopieren
nog helemaaal niks !!!!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog steeds niks binnen!

Dagtekening 7 juni en ING...



Hoe lang nog????????!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Nog geen brief en geen geld.... word een beetje zenuwachtig....
Alle reacties Link kopieren
OMG, net de belastingdienst gebeld, hebben ze het niet ontvangen! Accountant gebeld en die gaat het nu uitzoeken....

Het gaat om een heul groot bedrag waar wij de rustige zomermaanden altijd mee overbruggen!

En nu maar wachten op het telefoontje van de accountant..... Heb een kop als een boei nu.
Alle reacties Link kopieren
jakkes, dat is vervelend adventure !!



*hier ook nog steeds niks.. datum staat inmiddels al op 20 juni vandaag!*
nog steeds niks....tenminste, ik weet dat ze hem hebben behandeld want ik kreeg gisteren een brief dat nav mijn aangifte onze VT gewijzigd is. Die gaat omhoog en dat bedrag heb ik zowaar vandaag in een keer gekregen (ik dacht dat ze dat per maand gingen uitbetalen.

Nu het geld van de aangifte nog
Alle reacties Link kopieren
Star en sweet, jullie weten in ieder geval dat het binnen 10 dagen duidelijk is... Ik nog lange niet

Hoop zo dat de accountant niet fout zit, maar dat de fout bij de belastingdienst zit.......
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het 20-06-2012 en heb nog steeds niet gehoord van mijn teruggave belasting.

Ik weet uit ervaring dat het altijd langer gaat duren.

Ik heb mijn belasting digitaal ingevuld en opgestuurd begin maart 2012.

Maar ja het is nog geen 01-07-2012.

Dus wachten wij maar netjes geduldig af,wanneer die blauwe smurf eens in de bus valt.

Veel mensen zeggen altijd geduld wordt beloont,afwachten dus,wie weet wat de post morgen komt brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven