Geld & Recht alle pijlers

Belastingteruggave 2011

03-05-2012 14:16 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb even een vraag, ik heb vorige week een brief gehad van de belastingdienst met het te ontvangen geld, de dagtekening van de brief is 4 mei 2012. Krijg ik dit geld dan op deze datum? Hebben meer mensen al bericht gehad van de belastingdienst?



Alvast bedankt!



Groetjes,



Esmee
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook nog niets gehoord... Ben benieuwd wanneer het komt....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week gehoord dat dagtekening 26 juni is... Meestal krijg je de brief dan eerder, dus ik hoop vandaag of morgen duidelijkheid te hebben en in de loop van volgende week de centen te ontvangen!
Alle reacties Link kopieren
En vandaag lag de blauwe envelop keurig op de deurmat te wachten met prima nieuws! Dagtekening inderdaad 26 juni.
Alle reacties Link kopieren
ik ook nog steeds niks heb gebelt maar staat ook nog niks klaar wel beetje raar tog? voorgaande jaren altijd in mei al maja nog afwachten dan maar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook eindelijk de brief binnen! En het is niet veel, maar als ik het geld heb, ga ik er mijn huurauto voor een weekje rondreizen in Marokko van betalen!
Alle reacties Link kopieren
ik kon me niet inhouden en heb de belastingdienst gebeld.ik twijfelde of het wel was aangekomen.ben gerust gesteld.datum staat op 29-06.wat laat!!!!!maar goed,dan kan ik er ook niet aankomen.

afwachten dus,nog een week
Alle reacties Link kopieren
ik vandaag ook nog maar eens gebelt en nog steeds niks staat nog niks klaar dan maar afw8ten he balen zeg als je al zolang zitt tew8ten als je moet betalen weten ze oe wel tevinden lol
Alle reacties Link kopieren
Hier de brief gehad, 26 juni was de dagtekening
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog geen brief en geen geld.

We wachten af.
Alle reacties Link kopieren
geld gestort >>
Gisteren de brief gehad met dagtekening 26 juni. Geld is nog niet gestort, tenminste vanmorgen nog niet. Man heeft nog niks gehoord, maandag maar eens bellen.
hoera! Gister brief + geld gehad. Ter ere van de gelegenheid zijn we lekker gaan stappen (en niet eens het hele bedrag erdoorheen gejaagd )
Alle reacties Link kopieren
eindelijk een brief ontvangen!!





staat erin dat ze nader onderzoek gaan doen(wat houdt dat in?)

en ik pas voor 1 september bericht kan krijgen
Dan gaan ze volgens mij kijken of je aangifte wel klopt en willen ze dat eerst doen voordat ze tot betaling of terugvordering overgaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gebeld met de belastingtelefoon, daar zeiden ze dagtekening 29 juni, dan heb ik mijn geld pas in juli toch? Jammer wat ik zit deze week een paar dagen in Amsterdam en het had goed van pas gekomen..
meestal is het geld er op die dag hoor. Soms zelfs eerder...

Ik keek vorige week bv op mijn rekening en toen stond he er al op, de brief moest nog komen.
Alle reacties Link kopieren
net nog even gebelt aangifte is goed aangekomen op 12 februari mar staat nog geen dagtekening klaar 25 juni :S nog afwachten dus wazige shit dus hoe kan dit?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook net even gebeld. De dagtekening staat op 5 juli, dat betekent dat ze nog kunnen betalen tot 15 juli. Balen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:goodfella schreef op 24 juni 2012 @ 13:55:

eindelijk een brief ontvangen!!





staat erin dat ze nader onderzoek gaan doen(wat houdt dat in?)

en ik pas voor 1 september bericht kan krijgen



fijn dat je eindelijk een brief hebt gekregen ,vervelend dat je nu nog niet je geld krijgt

zeker omdat je er eigenlijk op zat te wachten dan is het flink balen ,dat ze nog nader onderzoek willen doen,maar als ze definitief een aanslag versturen hoef je in iedergeval niet terug te betalen!
quote:Virginia_11 schreef op 25 juni 2012 @ 10:44:

Ik heb ook net even gebeld. De dagtekening staat op 5 juli, dat betekent dat ze nog kunnen betalen tot 15 juli. Balen hoor.





Ik dacht dat ze vóór 1 juli alle aangiftes gedaan vóór 1 april afgehandeld en uitgekeerd moesten hebben....



We zitten hier nog op twee brieven/bedragen te wachten. De eerste brief (mijn aangifte) is binnen, moet nog checken of het al gestort is.

Mijn man krijgt er als het goed is nog een van hemzelf en nog een van een teruggave van z'n overleden pa. Straks maar weer eens bellen....



Ook zo raar, geef je een ander rekeningnummer waar je je centen op wil ontvangen op (een gewone betaalrekening), blijven ze toch steeds het "oude" rekeningnummer gebruiken.
Ook hier wachten we met smart, keurig voor 1 april de aangifte gedaan, maar helaas nog niets gekregen...Wel een brief gehad,

maar hierin stond een veel lager bedrag dat we volgens de belastingadviseur zouden terug krijgen. Raar allemaal!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:dvdl1 schreef op 21 juni 2012 @ 22:15:

En vandaag lag de blauwe envelop keurig op de deurmat te wachten met prima nieuws! Dagtekening inderdaad 26 juni.En vandaag de centjes ontvangen!
Nog maar een keer gebeld. Mijn centjes zijn gestort, de voorlopige teruggave van man schijnt dagtekening 29 juni te hebben, duurt dus niet meer zo lang. Ze gaan nu wel uitzoeken waarom we een voorlopige teruggave-brief hebben gehad (dagtek. 4 juni) van schoonpa, maar dat nog niet is uitgekeerd.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hillariteit bij de belastingdienst.

Ik heb in Maart 2012 digitaal belastingaangifte gedaan.

En wat blijkt aangifte is zoek spoorloos verdwenen.

Ra ra hoe kan dit nou.

Ik moet toch digitaal onderteken voor verzend.

Hoe kan een aangifte dan zoek raken.

Het is me wel een zooi bij de belastingdienst.

Het enige wat ik volgens de belastingdienst nog kan is opnieuw belastingaangifte doen maar dan wel op de oude manier dus brief sturen invullen terugsturen en maar wachten,wachten,wachten,wachten,wachten,wachten en maar wachten tot ze allemaal terug zijn van hun wel verdienden belastingvakantie endan krijg ik eens antwoord ergens in september oktober 2012 LANG LEVE DE BELASTINGDIENST.

DAAR NEMEN WIJ NOG MAAR EEN BORREL OP.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds niets ontvangen... Week of 2 terug wel gebeld en toen was het nog in behandeling. De dame kon mij wel de garantie geven dat ik voor 1 juli bericht zou hebben.



En dat is het natuurlijk ook nog niet, maar ik begin wel behoorlijk ongeduldig te worden.

Overigens hebben we al wel verschillende brieven gehad waarin ze geld terugvragen, daar zijn ze dan wel altijd weer vlot mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven