Geld & Recht alle pijlers

Beschuldigd van onderhuur

05-10-2014 02:18 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt beschuldigd van onderhuur. De woningbouw is bij mij thuis gekomen en troffen daar allemaal spullen aan van een man en niks van mij. Ze hebben de sloten veranderd en ik kan mijn huis niet in.

Ik heb nooit eerder iets van hun gehoord en opeens gebeurt dit.



Ik heb problemen met mijn buurman hij viel mij lastig en is psycho en ik heb vele gesprekken gehad met de politie en huismeester en woningbouw maar zolang hij mij niet verkracht of vermoord Konden ze niks doen!



Omdat ik niet meer alleen daar durf te slapen en persoonlijke problemen had sliep ik tijdelijk niet thuis en liet mijn ex er even verblijven tot een vriendin bij mij kon komen wonen.



Wat moet ik nu doen het is weekend, wil maandag naar hun toe.. Please help me!
Alle reacties Link kopieren
Nee mijn vader is in die periode ook nog overleden, een van de redenen dat ik niet thuis woonden was dat ik hem

Verzorgde tijdens zijn ziekte. Mede door dat ben ik ook echt depressief en kan ik niet alleen zijn. Ik kan wel aantonen dat mijn vader is overleden onlangs
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaemma schreef op 05 oktober 2014 @ 11:27:

Ja sloten zijn zelfs al veranderd! Ik kan er nu gewoon in maar denk als ze die melding maandag zien dat ze denken oeps dat was niet de bedoeling en dat ze weer de sloten gaan veranderen?



Ik heb niemand gesproken van de woningbouw omdat ze vrijdag al dicht waren. Wat ik gehoord heb heb ik allemaal van mij m ex te horen gekregen!Ik snap er niks van, de slotenmaker is al geweest, je kunt nu je huis weer in?
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat eerst bjj mijn vader en nu bij familie.



Mocht mijn ex dit verzinnen is het niet zo sllim van hem.

Denk niet dat mijn ex mijn druppel kan laten blokken.

En ik betaal de huur als ik zou denken dat ik mijn huis kwijt zou zijn zou ik geen huur meer betalen dus dan heeft hij ook geen huis, dus dat lijkt me onwaarachijnlijk
Nu heb je weer niemand van de wb gesproken? Net had je nog een telefoniste gesproken van de wb, die je doorverbond met de slotenmaker van de wb...
Heeft de woningbouw misschien het systeem van de druppels vervangen en heeft iedereen behalve jij een nieuwe druppel gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Ja kan er nu gewoon in, gek he?! Maar ik denk dat als de woningbouw maandag ochtend in de computer kijkt denkt van dit was niet de bedoeling we gaan de sloten weer veranderen. Ik wist toen nog niet wat er aan de hand was. Ik had mijn ex niet te pakken gekregen 2 dagen gin langs me huis en dacht in de eerste instantie dat hij mijn sloten had veranderd, toen ik hem daarmee confronteerden vertelde hij dus het hele verhaal en ik geloof hem opzich wel want het zag er echt uit alsof hij opeens weg moest alles staat er nog van hem
Alle reacties Link kopieren
Misschien neemt hij de huur wel over nu. Geen werk, wel een adres nu dus evt een uitkering. Zou hij het daarom niet zo spelen?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Hou er rekening mee dat je die slotenmaker ook zelf moet betalen! Je had beter gewoon tot maandag kunnen wachten. Er lagen toch geen spullen van jou daar die je direct nodig had.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaemma schreef op 05 oktober 2014 @ 11:30:

Nee mijn vader is in die periode ook nog overleden, een van de redenen dat ik niet thuis woonden was dat ik hem verzorgde tijdens zijn ziekte. Mede door dat ben ik ook echt depressief en kan ik niet alleen zijn. Ik kan wel aantonen dat mijn vader is overleden onlangs



Ach meid, gecondoleerd met het overlijden van je vader.



Het is wel essentiële aanvullende informatie voor de wbv. Het is een reden dat jij tijdelijk elders verbleef.



Je hebt in een paar maanden tijd met heftige situaties moeten dealen. Je bent momenteel te emotioneel om je hoofd koel te houden.



Julia, als ik je een advies mag geven. Kijk wie er in jouw omgeving geschikt is om morgen het woord voor je te voeren.



Pak de telefoon en bel diegene op. Misschien kan je er vanmiddag langsgaan. Spreek het door en dan morgenochtend verdere actie.



Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist dit nog niet vrijdag ik kreeg mijn ex niet te pakken dus ging gewoon naar het huis toen kwam ik er niet in, belde de woningbouw van kunnen jullie me helpen met de sloten etc. Hun sturen iemand. Dus ik app me ex kwaad van waarom heb je de sloten veranderd enzo en toen vertelde hij pas t verhaal maar toen was ik al in de woning.
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaemma schreef op 05 oktober 2014 @ 11:33:

Ik zat eerst bjj mijn vader en nu bij familie.



Mocht mijn ex dit verzinnen is het niet zo sllim van hem.

Denk niet dat mijn ex mijn druppel kan laten blokken.

En ik betaal de huur als ik zou denken dat ik mijn huis kwijt zou zijn zou ik geen huur meer betalen dus dan heeft hij ook geen huis, dus dat lijkt me onwaarachijnlijkJouw ex heeft misschien de druppel laten blokkeren met de smoes dat jullie deze verloren hebben o.i.d.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Hoe goed ga je met je ex om? Is hij in staat je dit te flikken?

En waarom is hij zo slecht bereikbaar? Is dat toeval?
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaemma schreef op 05 oktober 2014 @ 11:41:

Ik wist dit nog niet vrijdag ik kreeg mijn ex niet te pakken dus ging gewoon naar het huis toen kwam ik er niet in, belde de woningbouw van kunnen jullie me helpen met de sloten etc. Hun sturen iemand. Dus ik app me ex kwaad van waarom heb je de sloten veranderd enzo en toen vertelde hij pas t verhaal maar toen was ik al in de woning.Als de woningbouwvereniging jou pakt op illegale onderverhuur, danzetten ze niet alleen jou/de huurder op straat, maar ook de onderhuurder.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Er lagen geen spullen van mij maar ik en mijn ex hadden nog wel vaak contact en als hij opeens 2 dagen niet bereikbaar is en ik dacht eerst nog er is wat met hem, ik ga even bij hem kijken en toen ik dus mijn deur niet kon openen dacht ik in de eeste instantie mijn ex is boos op mij hij heeft de sloten veranderd. Pas toen ik hem daar mee confronteerde ging hij het hele verhaal vertellen
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex mocht van de woningbouw geen contact met mij en. Mij niet inlichten want de woningbouw wil kijken na hoelanf je omkijkt naar je eigen huis zij hij.
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaemma schreef op 05 oktober 2014 @ 11:45:

Er lagen geen spullen van mij maar ik en mijn ex hadden nog wel vaak contact en als hij opeens 2 dagen niet bereikbaar is en ik dacht eerst nog er is wat met hem, ik ga even bij hem kijken en toen ik dus mijn deur niet kon openen dacht ik in de eeste instantie mijn ex is boos op mij hij heeft de sloten veranderd. Pas toen ik hem daar mee confronteerde ging hij het hele verhaal vertellenMaar hoe ging dat met die slotenmaker dan, vroeg hij om je id-bewijs?
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Als hij niet met hun zou meewerken zou hij een boete krijgen en ze spullen niet terug zien
Alle reacties Link kopieren
Ik belde de woningbouw die controleerde al mijn gegevens telefonisch van geboortedatum adres naam etc toen dat klopte stuurde ze iemand. Slotenmaker zelf vroeg niet om een id of iets
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaemma schreef op 05 oktober 2014 @ 11:50:

Ik belde de woningbouw die controleerde al mijn gegevens telefonisch van geboortedatum adres naam etc toen dat klopte stuurde ze iemand. Slotenmaker zelf vroeg niet om een id of ietsAls dat allemaal klopte, dan staat de woning gewoon nog op jouw naam hoor.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk omdat dit nog maar onlangs is gebeurt stond er nog niks in hun systeem en hebben ze vrijdag avond gewoon een slotenmaker gestuurd maar krijg ik nu maandag te Horen dat ik dat ook niet mocht doen maar toen wist ik dit allemaal nog niet
Ik geloof je ex totaal niet.

Raar verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaemma schreef op 05 oktober 2014 @ 11:57:

Waarschijnlijk omdat dit nog maar onlangs is gebeurt stond er nog niks in hun systeem en hebben ze vrijdag avond gewoon een slotenmaker gestuurd maar krijg ik nu maandag te Horen dat ik dat ook niet mocht doen maar toen wist ik dit allemaal nog nietDat zou kunnen, maar dat lijkt me echt zeer, zeer onwaarschijnlijk. Ik denk dat je ex je voorliegt. Maar goed, morgenochtendvroeg meteen bellen om een en ander te checken. En je ex geen sleutel meer geven!
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kunnen ze niet zomaar zonder bericht, zonder waarschuwing je sloten vervangen. Zou wat wezen zeg, voor het zelfde geld ben je even naar de winkel terwijl je kind thuis ligt te slapen (ben ik geen voorstander van, maar even als voorbeeld) en kun je er niet meer in bij thuiskomst.



Ik zeg ook: ex liegt dat hij barst!
Alle reacties Link kopieren
Heftig dit, onderhuur wordt zwaar berekend bij de woningbouwverenigingen. In jouw geval , kun je bewijzen dat je met ernstige emotionele en in een gevaarlijke situatie zat/zit, een buurman die je stalkt/ bedreigd, de conciërge van het gebouw had je hierover ingelicht. Het verzorgen, verblijven bij jouw en daarna het overlijden van je vader is te bewijzen. Je hebt je woning in bewaring gesteld van je ex. Volgens de regels van de meeste woningbouwvereniging mag je je huis in bewaring stellen, dit zelfs voor 1 jaar lang. Alleen had je dan wel de woningbouw in moeten inlichten. Dit is niet gebeurd omdat je in een verwarrende en emotionele noodsituatie zat/zit. Klopt dit?Zoja kun je morgen ochtend de woningbouwvereniging bellen en jouw situatie voorleggen/uitleggen..



Ik hoop dat de woningbouwver. begrip heeft voor jouw situatie en wie weet kunnen zij je doorplaatsen naar een andere woning wat mij het beste lijkt in jouw geval. Heel veel sterkte en laat ons weten wat de woningbouw besluit..
Alles is niets, Niets is alles
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je niet eerlijk vertelt aan de woningbouwvereniging wat je plannen waren toen je tijdelijk vertrok?

Gewoon de waarheid, vervelende buurman, samenwonen gaat niet dus ik verblijf heel kort elders en daarna ga ik met een vriendin de woning weer bewonen.



Dan was er niets aan de hand geweest.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven