Geld & Recht alle pijlers

bezorging viva vraagje

09-07-2008 12:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een hele goede middag allemaal!! Eindelijk ben ik ook lid geworden van de Viva! Helelmaal leuk natuurlijk! Ik zou graag willen weten wanneer jullie de viva binnen krijgen. Op wat voor dag. Hij ligt op vrijdag in de winkel hebben jullie hem dan al? Ik woon in Ridderkerk (onder de rook van Rotterdam) en ze hebben nogal moeite om mij te vinden geloof ik. Ik krijg hem pas op zaterdag en dan mag ik nog blij zijn want nu kreeg ik hem gisteren (dinsdag!!) pas. Dat is wel een beetje jammer want nu stond er bijvoorbeeld een stuk in dat er een feest georganieerd werd in een museum in Rotterdam waar ik best graag heen gewild had, maar het was al afgelopen.....Dus nu zou ik graag willen weten op wat voor dag jullie hem krijgen. Dan kan ik een klacht indienen bij TNT. Alvast bedankt voor jullie reactie!!
Bevalt de Viva-vieb? ;-)

Toen ik nog lid was kwam ie pas op zaterdag, terwijl hij op vrijdag in de winkels ligt. Slecht beleid, zo hou je abonnee's! :no:
Ik krijg m ook altijd op zaterdag, een heel enkele keer op maandag of dinsdag, maar t boeit me niet zo erg hoor. Het is niet zo dat ik smachtend bij de brievenbus zit ;-]
Ik kreeg em ook op zaterdag, en een enkele keer op maandag en dat was dan wel balen ( ik ga meestal met de viva in bad op zondag lekker relaxen)
Ik krijg hem ook op zaterdag, maar nu voor de tweede keer deze maand al helemaal niet! En waar ik dan naartoe moet bellen... Geen idee!



Vroegah kon dat gewoon via het adresstickertje...



Maar ik was ook verbaasd dat de Viva tegenwoordig al op vrijdag in de winkels ligt, ik dacht altijd dat dat pas op maandag was...
Gewoon even in de colofon kijken Mardjen....dat is dat saaie kolommetje met wie het blad maakt, en dus ook telefoonnummers.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de flair altijd op vrijdag en de viva op zaterdag. Ik vind dat altijd een beetje stom omdat ik ten eerste de viva veel leuker vind (de flair kreeg ik voor mijn verjaardag) en als ik m in de winkel zou kopen ik m veel eerder zou hebben. Ik heb altijd voor de media expresse gewerkt totdat die ophield te bestaan en er zwaaide wat als ik m later bezorgde dan zaterdag twee uur. Dus ik zou gewoon de sanoma bellen omdat dit echt niet moet kunnen. De week is op dinsdag al zowat voorbij.

Maar goed, de sanoma is een grote organisatie dus met de nodige bureaucratie zal er wel weer niks uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
Moet je even in de colofon van de Viva kijken, daar staat een nummer van de bezorgservice....



Ik krijg hem bijna altijd op zaterdag, een heeeel enkel keertje komt hij op maandag of dinsdag. Maar dat zijn echt uitzonderingen. Kijk het dus gewoon nog even aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg hem normaal ook op zaterdag.

Maar deze week was ie LAAT! volgens mij wast maandag dat ik um kreeg.... B-tje jammer.

Hoop dat dat niet al te vaak gebeuren gaat!
Miss Chicken.. zo`n vermoeden had ik al, nog geen zin gehad. Lui he! X-D Maar thanx, nu toch maar een keertje bellen, morgen ofzo!
Alle reacties Link kopieren
Heel erg bedankt voor jullie reacties tot dusver. Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die hem altijd te laat krijg. Ik baal er gewoon wel heel erg van en heb al een paar keer gebeld naar zester maar die zeggen dat ik het met de TNT moet opnemen. Ik vind dat persoonlijk onzin want zij zijn toch diegene die met TNT in zee gaan! Wij zijn lid van een blad wat mensen die geen lid zijn eerder kunnen krijgen dan leden..... mmmm rare zaak. Zijn er mensen van de VIVA zelf die dit mischien ook lezen? Ik hoor graag reaties van die kant want bij Zester kom ik niet verder.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook sinds een maandje lid en bij mij komt de Viva ook op zaterdag. Had er ook al een topic over geopend.

Werd gezegd dat dat zou komen door vertraging bij de tnt, maar lijkt me heel vreemd dat ze door het hele land elke week vertraging hebben. Misschien de bladen eerder versturen?

Ben al van heel veel bladen lid geweest, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat je als abonnee je blad later krijgt dan dat hij in de winkel ligt....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna anderhalf jaar lang abonnee geweest van de Viva en ik kreeg het blad altijd op zaterdag in de brievenbus. De Viva wordt vrijdag of zaterdag bezorgd (zie www.zester.nl).



De laatste tijd kwam het vaak voor dat ik de Viva pas op dinsdag kreeg of helemaal niet. Dus ik heb mijn abonnement opgezegd!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, klopt, er was al een topic geopend (http://forum.viva.nl/forum/list_messages/16920), hopelijk beantwoordt dit je vragen?



"Abonnees horen hun Viva op vrijdag of zaterdag in de bus te krijgen. Op maandag is echt uitzonderlijk. En ja, wij vinden het ook onwijs vervelend dat Viva soms niet op tijd bezorgd wordt!



Krijg je geen Viva? Bel de klantenservice: 0800-5383736. Zij zorgen dat je alsnog eentje krijgt.

Krijg je jouw Viva pas op maandag? Bel dan ook, dan kunnen wij achterhalen wat & waar het mis gaat.



Mocht je toch twijfelen; als abonnee heb je natuurlijk wel voordelen die losse kopers niet hebben :-) Zoals bovengenoemde service, je krijgt Viva thuis in de bus, een cadeau of korting bij het aangaan van het abonnement en regelmatig gratis tijdschriften of kortingen op andere bladen.



Gaat het mis met de bezorging? Bel! 0800-5383736"



Grt! Sheila

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven