Geld & Recht alle pijlers

Bloedirritante pop-ups

04-07-2008 06:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen die enorm irritante pop-ups, die precies op de plek waar je moet inloggen verschijnen, per gisteren afgeschaft worden? Dit is nou precies waar internetters zich zo aan storen.



Hoewel eerder aangegeven is dat men de mening van de forummers wel degelijk belangrijk vindt, wordt dit weer totaal ondermijnd door dit "geintje". Grrrr.....
Geen last van, maar ik log dan ook niet uit.
Je kan ook je Flashplayer Plug-in inactief maken, ben je af van de vele popupjes...echter.....sommige sites werken met Flash...dat is dan weer niet zo handig!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die reclames op de telegraaf site zo irritant. En als je op het kruisje drukt om ze te verwijderen komen ze toch tevoorschijn...irritant......
Alle reacties Link kopieren
Moet je maar niet op de Telegraafsite komen!
Wees blij!
Alle reacties Link kopieren
Xander68 schreef op 04 juli 2008 @ 09:18:

Je kan ook je Flashplayer Plug-in inactief maken, ben je af van de vele popupjes...echter.....sommige sites werken met Flash...dat is dan weer niet zo handig!




Dank je Xander. Dit is echter geen optie voor me om de door jou genoemde reden.



En eh... het onderwerp van dit topic lijkt mij duidelijk (zie OP) en behelst dus niet de Telegraafsite. Daar kom ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, en dan die reclame-filmpjes hier op die Viva-site, ook zo blóedirritant!
Alle reacties Link kopieren
@CharlotteC: precies, daar doelde ik op!
Alle reacties Link kopieren
je kan ook op je virusscanner instellen dat je popups niet toelaat. Die heb ik ook aanstaan. Ik krijg dan ook bijna nooit popups hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf lezen over pop-ups/reclames en achtergrondgeluiden hier op de viva site. Ik heb ze werkelijk nog nooit gezien.



Ik gebruik 'gewoon' windows vista, heb daar aangeklikt dat ik geen pop-ups wens bij de instellingen. Verder inderdaad ook mijn virusscanner goed ingesteld en echt nooit ergens last van. En dan bedoel ik ook nooit.



Misschien dus toch nog de moeite waard om eens naar je instellingen te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Liselotte4 schreef op 05 juli 2008 @ 11:53:

je kan ook op je virusscanner instellen dat je popups niet toelaat. Die heb ik ook aanstaan. Ik krijg dan ook bijna nooit popups hier.
Staat standaard aan. Werkt niet 100% omdat de pop-ups als content verpakt worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven