Geld & Recht alle pijlers

Buitensporige maar oh zo fantastische uitgave

14-08-2015 22:55 1502 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens een buitensporige uitgave gehad (voor bijvoorbeeld een totaal over de top luxe artikel) waar die erg blij mee is? Deel het hier



Wat heb je gekocht en hoeveel was je kwijt? Ben je er nog steeds blij mee?
blo3mpj3 wijzigde dit bericht op 14-08-2015 23:00
Reden: Typefout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Op maat gemaakte kledingkasten. Was niet goedkoop (standaardmaten passen niet in de nissen). Kijk er iedere dag naar, dus zeker hun geld waard.
Alle reacties Link kopieren
Onze duurste aanschaf van 2016 is: de koop van onze bouwkavel en het huis dat we erop laten bouwen. De vergunningsaanvraag bij de gemeente is eindelijk goed gekeurd en nu kunnen we volgend jaar starten met de bouw van ons huis. Een droom die voor ons uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Spawater82 schreef op 29 december 2016 @ 12:09:

Onze duurste aanschaf van 2016 is: de koop van onze bouwkavel en het huis dat we erop laten bouwen. De vergunningsaanvraag bij de gemeente is eindelijk goed gekeurd en nu kunnen we volgend jaar starten met de bouw van ons huis. Een droom die voor ons uitkomt.gefeliciteerd met jullie droom. Maar een huis/bouwkavel vind ik geen buitensporige uitgave, al is het natuurlijk wel een groot bedrag.
quote:Mugske schreef op 28 december 2016 @ 21:47:

Op maat gemaakte kledingkasten. Was niet goedkoop (standaardmaten passen niet in de nissen). Kijk er iedere dag naar, dus zeker hun geld waard.Gebruik je ze ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 25 december 2016 @ 14:49:

Telt het dat mijn man gisteren naar de winkel ging voor een plectrum en thuis kwam met een gitaar?Als het z'n eerste gitaar is, is het niet raar. Dan zou het raar zijn geweest als hij echt alleen voor een plectrum ging :-)
Ik heb ooit eens (toen nog) 150 gulden voor een waterkoker betaald. Bedrag zelf is niet schokkend, maar dat bedrag voor een waterkoker wel als je bedenkt dat je voor 30gulden ook een prima waterkoker had en ik op dat moment student was. Maar vond m zo ontzettend mooi en ben er 10 jaar lang elke dag blij mee geweest. Nu is ie stuk :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begin dit vorig jaar een paar oorbellen voor mezelf gekocht die al lang op m'n wensenlijstje stonden. € 300 euro waren ze en was er zoooo blij mee! Afgelopen september ging er 1 kapot, ik verdrietig en terug naar de winkel om te kijken of het gerepareerd kon worden. Ik hoefde geen bonnetje te laten zien, werd heel goed geholpen en kreeg wegens een defect aan mijn paar oorbellen gratis en voor niks een nieuw paar.



Die service is ook onbetaalbaar!
Alle reacties Link kopieren
Zojuist een nieuwe zwarte Visconti Rembrandt vulpen gekocht voor €135,-. Mijn derde Visconti.

Helaas is mijn oudste van de drie beschadigd geraakt, zit nu een klein gaatje in de schacht, en daar ergerde ik me aan. Dus vanmiddag een nieuwe gekocht en zelf de punt van de oude in de nieuwe gezet. De oude punt is op mijn handschrift ingesleten en is ook een veel betere punt als standaard geleverd wordt.



Ik ben er blij mee, maar als ik ooit nog ergens een tegenkom gelijk aan mijn oude, koop ik die meteen. Die pen heeft inmiddels een mooi patina, en het duurt weer een jaar of 5 voor deze dat weer heeft.
auditor wijzigde dit bericht op 14-01-2017 17:23
Reden: Het buitensporige bedrag toegevoegd.
% gewijzigd
When in doubt, the auditor is always right!
Een knalroze 3DS XL en veel spelletjes (meeste 2e handschoenen, paar nieuwe). Ik had ooit de eerste DS en sinds kort zat ik er op Marktplaats naar te kijken. Toevallig kwam ik daar een knalroze 3DS XL tegen dus een bod gedaan. Na een paar dagen geen reactie en zag op internet overal staan dat de roze niet meer te krijgen was. Toen ik met mijn kind in de speelgoedwinkel liep en ook even bij de games e.d. ging kijken zag ik daar ineens de laatste 3DS XL staat, nog een roze ook en €150 (terwijl ik verder op internet de goedkoopste had gezien voor €189 ofzo). Het voelde als meant to be. Meteen 2 spellen erbij gekocht en in de dagen erna nog bij andere winkels spellen gekocht. Heb niet heel veel tijd om ermee te spelen (kind mag ook niet zomaar op de tablet dus tja dan kan ik ook niet zomaar op de DS ) maar daardoor geniet ik wel lang van het uitproberen van nieuwe spellen
Alle reacties Link kopieren
quote:runningmonster schreef op 27 december 2016 @ 13:35:

[...]





De mast zit bij de lichtjes inbegrepen volgens mij .

Nee, was dat maar waar.

Wij hebben ook geen vlaggenmast, maar vriend had nog een aluminium buis van een metertje of 5. Beetje knutselen en klaar was ie. Toen kwam de klus van in elkaar zetten. Had ik het instructiefilmpje al drie maal bekeken op YouTube en wist dus precies welke stappen je moest volgen, vriend rukt het hele spul uit de doos. Toen zat alles in de knoop.

Na een uurtje ruzieën in de kou hebben we het voor die dag opgegeven (begon al donker te worden).

Volgende dag lukte het wel. Hij zit sinds gisteren weer in de doos (zo jammer), over 11 maanden mag ik weer!
Onze hond! Misschien een beetje gek? Ik heb hem "gekocht" in het asiel. En hij hoort er nu helemaal bij en is mijn tweede kindje.



(Niet op een rare manier. Ik kleed hem niet aan. En hij kent mij alleen als mama door mijn zoon. Dat vind ik al irritant. )
Alle reacties Link kopieren
quote:miepje1971 schreef op 14 januari 2017 @ 18:43:

[...]



Nee, was dat maar waar.

Wij hebben ook geen vlaggenmast, maar vriend had nog een aluminium buis van een metertje of 5. Beetje knutselen en klaar was ie. Toen kwam de klus van in elkaar zetten. Had ik het instructiefilmpje al drie maal bekeken op YouTube en wist dus precies welke stappen je moest volgen, vriend rukt het hele spul uit de doos. Toen zat alles in de knoop.

Na een uurtje ruzieën in de kou hebben we het voor die dag opgegeven (begon al donker te worden).

Volgende dag lukte het wel. Hij zit sinds gisteren weer in de doos (zo jammer), over 11 maanden mag ik weer!O, wat erg, valt in de categorie samen tent opzetten. Maar je hebt weer iets om naar uit te kijken .
Alle reacties Link kopieren
quote:emmeline schreef op 15 november 2016 @ 14:38:

Bijna de hele winter lingerie collectie van Lise Charmel aangeschaft. Alle setjes zijn zo mooi dat ik geen keuze kan/wil maken. De kenner weet ongeveer wat de bedragen zijn. Verder hoge zwarte gucci laarzen gekocht.Oei. Die laarzen kunnen me gestolen worden, maar lise charmel
Via Marktplaats een ivoren kathedraal sluier voor mijn trouwdag.

Nog duur voor iets voor 1 dag.
Alle reacties Link kopieren
Een m-line kussen van 109,-. Wat een bedrag voor een kussen maar het slaapt hemels.
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Ik neig een Zumex Soul te kopen. Een automatische sinaasappelpers voor thuis. We worden debiel van iedere ochtend sinaasappels uitpersen
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:irbaboon schreef op 13 februari 2017 @ 20:38:

Een m-line kussen van 109,-. Wat een bedrag voor een kussen maar het slaapt hemels. Vertel! Wat is er zo hemels aan dan?
quote:TinPanAlley schreef op 15 februari 2017 @ 05:43:

Ik neig een Zumex Soul te kopen. Een automatische sinaasappelpers voor thuis. We worden debiel van iedere ochtend sinaasappels uitpersen Ik ben door deze post hoopvol gaan googelen want ik pers ook kannen vol. En word er ook gestoord van. Maar zo'n Zumex is zelfs voor dit topic veel te buitensporig duur. Ook op mp .
quote:made@kate schreef op 15 februari 2017 @ 21:06:

[...]





Ik ben door deze post hoopvol gaan googelen want ik pers ook kannen vol. En word er ook gestoord van. Maar zo'n Zumex is zelfs voor dit topic veel te buitensporig duur. Ook op mp .

De Zumex Soul ben ik op Marktplaats (nog) niet tegengekomen, we die grote supermarktpersendingessen. De Zumex Soul is juist een ding wat op je aanrecht past.



Wel heb ik occasions gevonden in Frankrijk, ze kosten dan nog €1300,-



Ik weet het, het is belachelijk veel geld voor een apparaat dat maar één ding kan, maar ik geloof nooit dat we er spijt van krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:helena2 schreef op 15 februari 2017 @ 21:02:

[...]



Vertel! Wat is er zo hemels aan dan?



Ik heb hem in combinatie met ons M-Line bed, en die combinatie is zo fijn! Mijn hoofd zakt helemaal weg in het kussen en op die manier slaap ik rustiger. Ik ben een ontzettende woelmuis, en ik ben wel eens met mijn hoofd bij het voeteneinde wakker geworden.

Dat gebeurt nu gelukkig niet meer.
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Alle reacties Link kopieren
quote:TinPanAlley schreef op 15 februari 2017 @ 05:43:

Ik neig een Zumex Soul te kopen. Een automatische sinaasappelpers voor thuis. We worden debiel van iedere ochtend sinaasappels uitpersen

Flessen vers sap bij AH of de groenteman? Je

kunt heeeel wat flessen vers sap kopen voor de prijs van zo'n apparaat.
quote:amarna schreef op 16 februari 2017 @ 11:23:

[...]



Flessen vers sap bij AH of de groenteman? Je

kunt heeeel wat flessen vers sap kopen voor de prijs van zo'n apparaat.Er gaat toch niets boven versgeperste sap
Alle reacties Link kopieren
quote:TinPanAlley schreef op 16 februari 2017 @ 11:29:

[...]



Er gaat toch niets boven versgeperste sap Smaakt hetzelfde en is net zo gezond.
Alle reacties Link kopieren
Een LV handtas. Klinkt misschien wat raar maar ik wou hem al jaren hebben (hij was toen rond de 460 euro en nu rond de 900 dus had hem beter eerder kunnen kopen). Heb hem een maand geleden aangeschaft en ben er zo blij mee. Was nooit zo van de tassen maar deze vind ik wel heel erg mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven