Geld & Recht alle pijlers

Buitensporige maar oh zo fantastische uitgave

14-08-2015 22:55 1502 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens een buitensporige uitgave gehad (voor bijvoorbeeld een totaal over de top luxe artikel) waar die erg blij mee is? Deel het hier



Wat heb je gekocht en hoeveel was je kwijt? Ben je er nog steeds blij mee?
blo3mpj3 wijzigde dit bericht op 14-08-2015 23:00
Reden: Typefout
% gewijzigd
quote:amarna schreef op 16 februari 2017 @ 11:52:

[...]



Smaakt hetzelfde en is net zo gezond.Versgeperste sap verliest na verloop van tijd vitamines. Qua smaak proef ik zeker het verschil tussen vers geperst en niet vers geperst.
Alle reacties Link kopieren
Heb mij vandaag een wenkbrauwpotlood van €33,- aan laten smeren. Belachelijk, maar eerlijk is eerlijk hij werkt heel fijn. En volgens de douglas jongen gaat hij een leven lang mee. Dus daar hou ik me dan maar aan vast...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalou schreef op 16 februari 2017 @ 14:59:

Heb mij vandaag een wenkbrauwpotlood van €33,- aan laten smeren. Belachelijk, maar eerlijk is eerlijk hij werkt heel fijn. En volgens de douglas jongen gaat hij een leven lang mee. Dus daar hou ik me dan maar aan vast... Hoe bedoel je een leven lang mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:gedanst schreef op 16 februari 2017 @ 15:03:

[...]





Hoe bedoel je een leven lang mee?Omdat het van echt haar gemaakt is. Dan nog is het een belachelijke uitgave.
quote:Dalou schreef op 16 februari 2017 @ 14:59:

Heb mij vandaag een wenkbrauwpotlood van €33,- aan laten smeren. Belachelijk, maar eerlijk is eerlijk hij werkt heel fijn. En volgens de douglas jongen gaat hij een leven lang mee. Dus daar hou ik me dan maar aan vast... De Anastasia?
Ik kon het niet betalen maar moest en zou loafers met een luipaardprint.

En het merk waar ze normaal heel lelijke schoenen hebben die heel comfortabel zitten, en die 1 mooi paar per jaar uitbrengen, had ze.

Afgeprijsd. Nog steeds te duur en gezien mijn berg schoenen ook zeker niet nodig.

Ze zijn zo moooooooi!

Maar nog geen loafer weer
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalou schreef op 16 februari 2017 @ 16:21:

[...]





Omdat het van echt haar gemaakt is. Dan nog is het een belachelijke uitgave.Een wenkbrauwpotlood van haar? Bedoel je niet een kwastje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Meauve01 schreef op 16 februari 2017 @ 17:01:

[...]





Een wenkbrauwpotlood van haar? Bedoel je niet een kwastje? Hahaha ja ik bedoelde een wenkbrauwkwastje idd Zou wel top zijn een potlood dat je hele leven meegaat..
Alle reacties Link kopieren
quote:TinPanAlley schreef op 15 februari 2017 @ 05:43:

Ik neig een Zumex Soul te kopen. Een automatische sinaasappelpers voor thuis. We worden debiel van ochtend sinaasappels uitpersen Geweldig ding, ik heb een paar weken geleden de Zumex Multifruit gekocht!
quote:Kate2000 schreef op 16 februari 2017 @ 18:53:

[...]





Geweldig ding, ik heb een paar weken geleden de Zumex Multifruit gekocht!Is dat een sapcentrifuge? Wat heb je ervoor betaald?
Alle reacties Link kopieren
Mijn lens voor mijn camera. 300€. Zomaar. Omdat manlief het handig vond voor mijn reis. Die reis was ook buitensporig ;). Met dochter 3000€ ;). Was iedere euro waard met herinneringen voor het leven
quote:TinPanAlley schreef op 16 februari 2017 @ 10:29:

[...]



De Zumex Soul is juist een ding wat op je aanrecht past.



Ik weet het, het is belachelijk veel geld voor een apparaat dat maar één ding kan, maar ik geloof nooit dat we er spijt van krijgen.Dan hoop ik dat je een enorm aanrecht hebt, want wat een giga groot ding! (ik heb het filmpje gekeken) En lijkt me best veel werk om schoon te maken. Wel lekker en handig als je het intensief gebruikt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zonikwiljeterug schreef op 16 februari 2017 @ 12:32:

Een LV handtas. Klinkt misschien wat raar maar ik wou hem al jaren hebben (hij was toen rond de 460 euro en nu rond de 900 dus had hem beter eerder kunnen kopen). Heb hem een maand geleden aangeschaft en ben er zo blij mee. Was nooit zo van de tassen maar deze vind ik wel heel erg mooi.



En ze gaan heel lang mee! Ik heb de mijne al bijna 10 jaar en ziet als nieuw eruit!

(Ik ben niet heel zuinig ermee, stop zelfs nu en dan boodschapjes erin. Hij is echt sterk!)
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zonikwiljeterug schreef op 16 februari 2017 @ 12:32:

Een LV handtas. Klinkt misschien wat raar maar ik wou hem al jaren hebben (hij was toen rond de 460 euro en nu rond de 900 dus had hem beter eerder kunnen kopen). Heb hem een maand geleden aangeschaft en ben er zo blij mee. Was nooit zo van de tassen maar deze vind ik wel heel erg mooi.



Een handtas van 900 euro....

Mag zeker hopen dat je hem mooi vind....

Dat kan ik mij echt niet voorstellen om überhaupt te overwegen om te kopen.



Maar goed, veel plezier ermee.
Ik had al jaren een oogje op de mooie leren tassen van Mutsaers en ik ontdekte dat je in hun werkplaats een eigen leren tas kunt maken. Dit heb ik dus gedaan voor 350 euro. Het was veel geld maar ik heb nu een unieke tas en het was geweldig leerzaam om achter de schermen te mogen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn auto! Ik heb echt een hekel aan autorijden, maar dit ding maakt het net draaglijk. Ik heb er een tijd voor moeten sparen, want ik wilde er niet voor lenen en vond het heel spannend om zoveel geld uit te geven aan iets waarvan ik niet eens zeker wist of het zou bevallen. Ik had niet eens een proefrit kunnen maken, omdat de betreffende uitvoering nog niet in de showrooms stond, maar ik wist zeker dat ik hem wilde. Hij doet bijna alles zelf, behalve sturen en remmen Ben er nog elke dag gelukkig mee, al jarenlang.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
quote:TinPanAlley schreef op 17 februari 2017 @ 10:10:

[...]



Is dat een sapcentrifuge? Wat heb je ervoor betaald?2100 Euro
quote:Kate2000 schreef op 17 februari 2017 @ 16:33:

[...]





2100 EuroJa, da's serieus geld voor een sapcentrifuge, maar hij zal fantastisch zijn
quote:clemance schreef op 17 februari 2017 @ 10:22:

[...]





Dan hoop ik dat je een enorm aanrecht hebt, want wat een giga groot ding! (ik heb het filmpje gekeken) En lijkt me best veel werk om schoon te maken. Wel lekker en handig als je het intensief gebruikt!

Onderdelen kunnen in de vaatwasser, maar zijn ook zo af te spoelen, maw, dat valt mee.



In ons nieuwe huis zal er vast voldoende ruimte zijn op het aanrecht
Alle reacties Link kopieren
quote:Kate2000 schreef op 16 februari 2017 @ 18:53:

[...]





Geweldig ding, ik heb een paar weken geleden de Zumex Multifruit gekocht!Loopt dat sap niet over de schillen heen, waar gif op zit?
Alle reacties Link kopieren
Ik proef altijd schil als de sinaasappel op die manier wordt geperst, in zijn geheel dus. Ziet er wel kek uit op je aanrecht, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kate2000 schreef op 17 februari 2017 @ 16:33:

[...]





2100 Euro
Prrrr, mauw miawwwww.
Verkeerde topic
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me een paar weken geleden een föhn van Dyson aangeschaft. €400,- is echt teveel geld voor een föhn maar ik liep erlangs en toen ik m in mijn handen had en uittestte was ik helemaal verliefd!



Ik heb ontzettend dik haar en een kapsel wat niet zonder föhn kan dus ik ben helemaal blij!



Hij blaast mijn haar van kletsnat zo snel droog en ook lijkt t alsof ze nog zachter zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 17 februari 2017 @ 22:15:

[...]





Loopt dat sap niet over de schillen heen, waar gif op zit?Alles gaat er zonder schil in, dus nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven