Geld & Recht alle pijlers

Buitensporige maar oh zo fantastische uitgave

14-08-2015 22:55 1502 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens een buitensporige uitgave gehad (voor bijvoorbeeld een totaal over de top luxe artikel) waar die erg blij mee is? Deel het hier



Wat heb je gekocht en hoeveel was je kwijt? Ben je er nog steeds blij mee?
blo3mpj3 wijzigde dit bericht op 14-08-2015 23:00
Reden: Typefout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalou schreef op 16 februari 2017 @ 17:49:

[...]





Hahaha ja ik bedoelde een wenkbrauwkwastje idd Zou wel top zijn een potlood dat je hele leven meegaat..Oooooh! Ik vond het al zo vreemd!
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 20 februari 2017 @ 14:56:

Reis geboekt voor 4 personen van een maand naar Zuid-Afrika deze zomer, ga niet zeggen hoeveel het was maar je kan er een leuk nieuw autootje voor kopen

Bankrekening roept au au au maar wat hebben we er zin in Wij hebben door de loop der jaren een paar grote reizen gemaakt. Veel mensen in onze omgeving verklaarden ons voor gek, maar de herinneringen kan niemand ons afnemen!
quote:amarna schreef op 23 februari 2017 @ 08:34:

[...]

Wij hebben door de loop der jaren een paar grote reizen gemaakt. Veel mensen in onze omgeving verklaarden ons voor gek, maar de herinneringen kan niemand ons afnemen!



Hier worden we niet voor gek verklaard maar vroegen een paar mensen of we soms geld gewonnen hadden aangezien ik een paar maanden geleden een splinternieuwe auto heb gekocht

Nou nee helaas, maar gewoon een kwestie van sparen.

Ik heb al te vaak gezien dat mensen zeiden, nou die reis gaan we later maken en bleek er opeens geen later meer te zijn....

Als de kinderen de deur uit zijn dan gaan we pas écht dure reizen maken samen
[quote]paper-clip schreef op 23 februari 2017 @ 10:47:

[...]





Hier worden we niet voor gek verklaard maar vroegen een paar mensen of we soms geld gewonnen hadden aangezien ik een paar maanden geleden een splinternieuwe auto heb gekocht

Nou nee helaas, maar gewoon een kwestie van sparen.

Ik heb al te vaak gezien dat mensen zeiden, nou die reis gaan we later maken en bleek er opeens geen later meer te zijn....

Als de kinderen de deur uit zijn dan gaan we pas écht dure reizen maken samen :rofl:[/quote]





Jullie ook al?

Even off topic, jullie gaan ook met de kinderen naar Z-A, weet jij of je dat internationaal geboortecertificaat met allebei de ouders aan moet vragen? Ik kan het nergens vinden.
Alle reacties Link kopieren
Die heb je inderdaad nodig bubbelwijn. Wordt gevraagd bij de douane op het vliegveld.
Ik heb het bij de gemeente nagevraagd en volgens hen kan je het op hun website downloaden. Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept aangezien we pas in juli gaan en het moet nog minimaal 3 maanden geldig zijn na afgifte en in het engels.

Ik ga ff kijken wat er staat.
Op de geboorteakte staat toch wie de ouders zijn, ik ga er vanuit dat onze beide namen daarop vermeld worden.

Hoe zag het er bij jou uit runningmonster ?
Alle reacties Link kopieren
Ik zal straks thuis even kijken. Het is op groen papier geprint en er staan beide ouders op. Het is in het nederlands en in kleine letters staat ook father en mother etc. Kostte iets van 12.50 per stuk (Amsterdam) en heb het bij de afd burgerzaken afgehaald.
Hebben ze er ook echt naar gekeken met jullie paspoorten erbij ? Ik ga het sowieso regelen maar vroeg me af of ze er echt zo streng op zijn aangezien de organisatie waar wij de reis boekten zei dat we echt het land niet inkomen zonder.
Ja, dat het nodig is heb ik ondertussen begrepen, maar moet je met beide ouders het aanvragen? Dat moesten wij nl. wel voor het paspoort. Dan zou mijn man even eerder uit zijn werk moeten komen.
Welke organisatie gaan jullie paperclip? Straks gaan we met dezelfde reis mee?
Wij hebben geen georganiseerde reis, we gaan met zijn vieren met de auto in verschillende B&B's slapen.

Via Lekkerbly hebben we de accomodaties, auto en tickets geboekt dus geen groepsreis.
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 23 februari 2017 @ 13:04:

Ja, dat het nodig is heb ik ondertussen begrepen, maar moet je met beide ouders het aanvragen? Dat moesten wij nl. wel voor het paspoort. Dan zou mijn man even eerder uit zijn werk moeten komen.Nee hoor, dat is wel voor id documenten. Maar een geboortecertificaat kun je in je eentje aanvragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 23 februari 2017 @ 13:11:

Wij hebben geen georganiseerde reis, we gaan met zijn vieren met de auto in verschillende B&B's slapen.

Via Lekkerbly hebben we de accomodaties, auto en tickets geboekt dus geen groepsreis.Heerlijk paper-clip! Hadden wij ook, een mix van lodges in Krugerpark, airbnb's in Hermanus en Kaapstad en ook hotels. Ik ben jaloers!
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 23 februari 2017 @ 12:55:

Hebben ze er ook echt naar gekeken met jullie paspoorten erbij ? Ik ga het sowieso regelen maar vroeg me af of ze er echt zo streng op zijn aangezien de organisatie waar wij de reis boekten zei dat we echt het land niet inkomen zonder.Ik stond bij een ander loket dan mijn oudste en ik werd echt naar dat loket geroepen om te bewijzen dat ik zijn moeder ben en mijn man ook. Dat was in Johannesburg maar het zal ik Kaapstad ook wel zo werken. En de KLM benadrukt het ook nog een keer dat je zonder het land niet in komt.
We gaan inmiddels way of topic

In het Z-A topic verder gaan ?
Een Kitchenaid keukenmachine, nog elke dag zoooooo blij mee
Alle reacties Link kopieren
Viva-30,

Die heb ik jaaaarrren terug aangeschaft. Mijnmoeder vond het belachelijk, want zo'n duur apparaat! Net als jij ben ik er nog elke dag zo ontzettend blij mee! En mijn moeder? Toen ze tot de ontdekking kwam hoe makkelijk het was, heeft ze er ook één gekocht! Het jammer is dat ze alleen destijds mijn favoriete kleur nog niet hadden en nu dus wel......
Alle reacties Link kopieren
Mijn iPad mini vorig jaar laptop niet meer aangeraakt.

Verder mijn hond en over een maand komt er een ebike met mand voor de hond voorop. Dat laatste wordt gedeeltelijk vergoed door me ouders. Kan nu al niet wachten om met moeders en hond lekker te gaan fietsen.
@Koekkie, haha ja ze zijn niet goedkoop, maar het is niet iets wat je over 2 jaar weer opnieuw moet aanschaffen.

Leuk dat je moeder er ook 1 gekocht heeft.

Ik vind het echt een geweldig apparaat!
Alle reacties Link kopieren
deze klok http://www.qlocktwo.com/info.php?lang=en

1.5jaar over getwijfeld en nu van eindejaarsuitkering toch gedaan, ben er erg blij mee (alleen jammer dat hij in de tussentijd nog duurder was geworden.)
Alle reacties Link kopieren
Mijn Gabor laarzen. 150 euro in de sale....

Maar man, wat lopen ze heerlijk en staan ze goed!
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk ding die klok. Hoe duur?
Alle reacties Link kopieren
Samsung smartwatch 300 Euro zo motiverend ook met sporten.



Nieuwe eettafel en salontafel zelf laten maken via via dus niet heel duur 600 Euro totaal maar uniek en helemaal naar wens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven