Geld & Recht alle pijlers

contributie ANWB

19-12-2014 09:20 67 berichten
Pfff zojuist zag ik dat premie anwb is afgeschreven . maar liefst. 95 euro voor winkel pakket. Vorig jaar was t nog 80 euro. Mag dit zomaar?? Een prijstijging van maar liefst 15 euro...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook prijzig! Maar denk wel dat het mag, al is t raar dat er geen aankondiging is geweest van de prijsstijging. Netjes is t niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik stond er ook van te kijken! Zojuist gekeken en vorig jaar betaalde ik voor datzelfde pakket ¤ 70,-!!



Vraag me af of dit wel klopt.....
Alle reacties Link kopieren
Er is hier meerdere keren aandacht aan besteed door Kassa. Als het goed is hebben jullie maanden geleden al een brief ontvangen over de nieuwe pakketten waarna jullie dit hadden kunnen aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook , 95eur, wat een geld !
Alle reacties Link kopieren
wij hebben hier maanden geleden een brief over ontvangen.

Ik vind het ook een belachelijke stijging inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 19 december 2014 @ 09:50:

Er is hier meerdere keren aandacht aan besteed door Kassa. Als het goed is hebben jullie maanden geleden al een brief ontvangen over de nieuwe pakketten waarna jullie dit hadden kunnen aanpassen.Inderdaad, zelf ook een paar keer een brief over gehad. Wel jammer uiteraard, maar gewoon netjes aangekondigd
Ik heb geen brief ontvangen.... Ik laat de boel mooi storneren... Beetje omgekeerde wereld dit
Ik betaal minder geloof ik, voor de motor van mijn man en van mij samen, voor mij 55 en voor mijn man 35. Ik geloof wel dat het aangekondigd is hoor, en dan had je op kunnen zeggen natuurlijk.
Wij hebben daar laatst een brief over gehad (dat alles zo'n ¤15 duurder werd) en hebben accuut een lager abonnement genomen.
Dat vind ik kul Whopper... Is net als bij postcode loterij..als u niet reageert krijgt u twee extra loten erbij... Als ik een extra pakket wil vraag ik daar zelf wel om.
quote:prik schreef op 19 december 2014 @ 09:50:

Er is hier meerdere keren aandacht aan besteed door Kassa. Als het goed is hebben jullie maanden geleden al een brief ontvangen over de nieuwe pakketten waarna jullie dit hadden kunnen aanpassen.



Klopt. Een aantal maanden geleden hebben alle anwb leden een brief gehad dat de inhoud van de pakketten en de tarieven met ingang van komend jaar zouden wijzigen. Ook heeft er een pagina's lang artikel in de kampioen gestaan over hetzelfde onderwerp.

Als je het niet eens was met deze wijzigingen had je toen op moeten zeggen of je pakket moeten wijzigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hebbes-1 schreef op 19 december 2014 @ 10:00:

Ik heb geen brief ontvangen.... Ik laat de boel mooi storneren... Beetje omgekeerde wereld dit



Dat opzeggen moet je ook maar precies op het juiste moment doen, wij wilden vorige week het abonnement opzeggen ivm auto verkocht maar dat had voor 15 november gemoeten, nu zitten we er sowieso nog een jaar aan vast.

Staat ook wel op het pasje, daar niet van. Maar een beetje achterlijk vind ik het wel, die opzegtermijn.
quote:hebbes-1 schreef op 19 december 2014 @ 10:06:

Dat vind ik kul Whopper... Is net als bij postcode loterij..als u niet reageert krijgt u twee extra loten erbij... Als ik een extra pakket wil vraag ik daar zelf wel om.Prima dat jij dat kul vindt. Ik vind het netjes dat ze zeggen: wij gaan onze contributie verhogen. U kunt hiernaar handelen als u dat niet wenst. Je had gewoon op kunnen zeggen ipv pas gaan piepen als je de afschrijving krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb de verkeerde gequote, sorry!
quote:_blabla_ schreef op 19 december 2014 @ 10:08:

[...]





Klopt. Een aantal maanden geleden hebben alle anwb leden een brief gehad dat de inhoud van de pakketten en de tarieven met ingang van komend jaar zouden wijzigen. Ook heeft er een pagina's lang artikel in de kampioen gestaan over hetzelfde onderwerp.

Als je het niet eens was met deze wijzigingen had je toen op moeten zeggen of je pakket moeten wijzigen.Volgens TO is dit kul, dus stop maar
Het is geen normale verhoging..er is een extra pakket toegevoegd waar ik niet om gevraagd heb
quote:lettertype schreef op 19 december 2014 @ 10:08:

[...]





Dat opzeggen moet je ook maar precies op het juiste moment doen, wij wilden vorige week het abonnement opzeggen ivm auto verkocht maar dat had voor 15 november gemoeten, nu zitten we er sowieso nog een jaar aan vast.

Staat ook wel op het pasje, daar niet van. Maar een beetje achterlijk vind ik het wel, die opzegtermijn.Heb je ze gebeld? Want volgens mij kan dit anders hoor, als je je auto verkocht hebt en er geen ander voor in de plaats hebt dan kan er volgens mij wel wat aan gedaan worden....
quote:hebbes-1 schreef op 19 december 2014 @ 10:11:

Het is geen normale verhoging..er is een extra pakket toegevoegd waar ik niet om gevraagd hebEn daar is dus een brief over gekomen. En daar had je op kunnen reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:hebbes-1 schreef op 19 december 2014 @ 10:00:

Ik heb geen brief ontvangen.... Ik laat de boel mooi storneren... Beetje omgekeerde wereld ditAltijd mooi, mensen die denken met storneren hun gelijk te halen
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 19 december 2014 @ 10:12:

[...]



Heb je ze gebeld? Want volgens mij kan dit anders hoor, als je je auto verkocht hebt en er geen ander voor in de plaats hebt dan kan er volgens mij wel wat aan gedaan worden....Oh echt waar? M'n vriend heeft gebeld maar ik weet niet wat hij precies gezegd heeft. Zal er nog eens achteraan gaan dan!
quote:hebbes-1 schreef op 19 december 2014 @ 10:11:

Het is geen normale verhoging..er is een extra pakket toegevoegd waar ik niet om gevraagd hebDe inhoud van de pakketten is gewijzigd, bij deze wijziging heb je een pakket gekregen wat zo dicht mogelijk bij je oude pakket lag. Ja, dan kan het zijn dat je een extra pakket hebt, wat voorheen in je reguliere pakket zat om dezelfde dekking te behouden. Als je dat niet wil had je dat moeten wijzigen toen de pakketten gewijzigd werden.
quote:lettertype schreef op 19 december 2014 @ 10:16:

[...]





Oh echt waar? M'n vriend heeft gebeld maar ik weet niet wat hij precies gezegd heeft. Zal er nog eens achteraan gaan dan!Oh als hij al gebeld heeft dan zal het wel niet. Ik denk dat ik dan in de war ben met de verkoop van de auto van mijn moeder. Maar zij was overleden en dan doen ze natuurlijk niet moeilijk. Sorry als ik je valse hoop heb gegeven...
quote:minnimouse schreef op 19 december 2014 @ 10:16:

[...]





Altijd mooi, mensen die denken met storneren hun gelijk te halen En dat je dan opeens met pech staat. Kun je gelijk mooi 100 piek aftikken als je op weg geholpen wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Dit is inderdaad op tv geweest een tijdje geleden. De werkwijze van de ANWB vind ik ook klantonvriendelijk en de omgekeerde wereld maar ze handelen rechtmatig en harken zo heel wat extra geld binnen. Net als de opzegtermijn, ik wilde dit jaar opzeggen maar was helaas te laat. Omdat het een vereniging is kunnen ze zo'n ruime opzegtermijn hanteren. Nu heb ik het in mijn agenda gezet voor volgend jaar, ga ervoor zorgen dat ik dan wel op tijd ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven