Geld & Recht alle pijlers

definitieve berekening toeslagen 2015

21-06-2016 21:58 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al een definitieve berekening van de toeslagen van 2015 ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Ja het was direct definitief bij ons
Alle reacties Link kopieren
Jazeker

Of ik even duizend nog wat wil terugbetalen.

Waarvan weet ik niet want de toeslagen zijn ook gestopt en de KGB flink verlaagd
Alle reacties Link kopieren
aiii dat is zwaar k*t Bammetje



ik had nog geen bericht, maar net even ingelogd en ik krijg nog 353 euro terug
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 juni 2016 @ 22:17:

aiii dat is zwaar k*t Bammetje



ik had nog geen bericht, maar net even ingelogd en ik krijg nog 353 euro terug



Zeker. Dat werken blijkt een dure hobby te zijn.



Jij had een leuker bericht van de blauwe brigade!
Alle reacties Link kopieren
quote:moonlightdreamer schreef op 21 juni 2016 @ 22:07:

Ja het was direct definitief bij onsDat kan helemal niet.
Alle reacties Link kopieren
Kan lezen sugarmiss. Staat definitief boven..
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 22 juni 2016 @ 04:27:

[...]





Dat kan helemal niet.Als je het later aangevraagd hebt wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:BAMmetjebamie schreef op 21 juni 2016 @ 22:09:

Jazeker

Of ik even duizend nog wat wil terugbetalen.

Waarvan weet ik niet want de toeslagen zijn ook gestopt en de KGB flink verlaagd Je kunt het in termijnen terugbetalen. Daarnaast zou ik ook even kijken of je inkomen nu goed staat voor 2016, anders kom je volgend jaar weer voor die vervelende verrassingen te staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:wilma36 schreef op 22 juni 2016 @ 07:32:

[...]



Je kunt het in termijnen terugbetalen. Daarnaast zou ik ook even kijken of je inkomen nu goed staat voor 2016, anders kom je volgend jaar weer voor die vervelende verrassingen te staan.



In termijnen is het nog steeds net zo veel geld



En ja inkomen staat goed vandaar dat het gestopt is.
Alle reacties Link kopieren
quote:wilma36 schreef op 22 juni 2016 @ 07:31:

[...]



Als je het later aangevraagd hebt wel.





Wij hebben geen dingen als eigen huis en alimentatie. Is alleen loon wat berekent wordt. Als de b.d die binnnen heeft van onze werkgevers is dat zo gecontroleerd. Er staat hier is uw definitieve aanslag voor 2015, gecontroleerd en weet ik veel nog meer door de controleur van de b.d. in maart ingedient en half mei antwoord..



Kom maar kijken als je me niet geloofd haha.
quote:moonlightdreamer schreef op 22 juni 2016 @ 08:40:

[...]





Wij hebben geen dingen als eigen huis en alimentatie. Is alleen loon wat berekent wordt. Als de b.d die binnnen heeft van onze werkgevers is dat zo gecontroleerd. Er staat hier is uw definitieve aanslag voor 2015, gecontroleerd en weet ik veel nog meer door de controleur van de b.d. in maart ingedient en half mei antwoord..



Kom maar kijken als je me niet geloofd haha.Haal je nu de definitieve berekening IB en de afrekening toeslagen 2015 niet door elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Nee want we hebben geen toeslagen.
Alle reacties Link kopieren
Zit niet te lezen.. Gaat om toeslagen..
quote:moonlightdreamer schreef op 22 juni 2016 @ 08:48:

Nee want we hebben geen toeslagen.



Maar TO heeft het wel over de definitieve berekening van de toeslagen 2015, dus dat is heel wat anders.



Edit: Haha, we schreven tegelijk zie ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 22 juni 2016 @ 04:27:

[...]





Dat kan helemal niet.



Had er overheen gelezen dat to alle toeslagen bedoelde. Huurtoeslag en zorgtoeslag kun je inderdaad achteraf nog aanvragen en dan gelijk een definitieve berekening krijgen.



Dacht dat ze het alleen over kot had.
Alle reacties Link kopieren
Krijg je zo'n ding eigenlijk ook als je geen recht hebt op toeslagen? Ik was te laat met m'n aangifte (uit afschuwelijke laksheid) en heb dus nog niks.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 22 juni 2016 @ 16:50:

Krijg je zo'n ding eigenlijk ook als je geen recht hebt op toeslagen? Ik was te laat met m'n aangifte (uit afschuwelijke laksheid) en heb dus nog niks.Wat bedoel je met 'ding'?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 22 juni 2016 @ 16:50:

Krijg je zo'n ding eigenlijk ook als je geen recht hebt op toeslagen? Ik was te laat met m'n aangifte (uit afschuwelijke laksheid) en heb dus nog niks.Als jij geen recht hebt op toeslagen en je hebt ze ook niet aangevraagd dan krijg je geen beschikking. Als je het wel hebt aangevraagd dan krijg je een definitieve beschikking een X aantal weken nadat je de definitieve berekening hebt gekregen van je aangifte.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 juni 2016 @ 22:17:

aiii dat is zwaar k*t Bammetje



ik had nog geen bericht, maar net even ingelogd en ik krijg nog 353 euro terug
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rosanna, had jij bij de statusoverzichten in het hoofdscherm dan ook staan dat ze je inkomen hadden doorgekregen vanuit BRI? Zo ging dit voorgaande jaren en dan wist ik dat het eraan zat te komen (zit er zelf met smart op te wachten, verwacht ook teruggave :-) en heb al een hele poos terug mijn definitieve aanslag inkomstenbelasting gehad... Maar heb nu het vermoeden dat dit niet meer zo gaat doordat alles digitaal is nu met Mijn Overheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:DK17 schreef op 23 juni 2016 @ 11:44:

Hoi Rosanna, had jij bij de statusoverzichten in het hoofdscherm dan ook staan dat ze je inkomen hadden doorgekregen vanuit BRI? Zo ging dit voorgaande jaren en dan wist ik dat het eraan zat te komen (zit er zelf met smart op te wachten, verwacht ook teruggave :-) en heb al een hele poos terug mijn definitieve aanslag inkomstenbelasting gehad... Maar heb nu het vermoeden dat dit niet meer zo gaat doordat alles digitaal is nu met Mijn Overheid.Er staat bij mij ook iets van inkomen doorgegeven en er is ook al een nieuwe berekening gemaakt voor 2015. De beschikking staat nog niet in mijn toeslagen, maar ook nog niet in mijn overheid (nog geen bericht gehad in mijn mailbox)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog niet binnen. Hoe lang duurt dat altijd?

Heb ook ingelogd, maar zag nog niks staan. Alleen mijn eigen geschatte inkomen.
Procrastinate now and panic later.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook nog geen brief gehad, maar als ik inlog en kijk onder nieuwe beschikkingen, staat het onder document en dan specificatie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wilma36, heb je wel bij beschikkingen 2015 gekeken? Daar zetten ze de definitieve neer van dat jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven