Geld & Recht alle pijlers

Die foto van die bloedende vingernagel aan de rechterkant

13-08-2008 16:59 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan die weg?

Word er onpasselijk van.

En als hij niet nu weg kan, vertel me dan alsjeblieft wanneer het ding wel weg is zodat ik tot die tijd van het forum weg kan blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ja zeg, getver! HAAL WEG AUB!!
Alle reacties Link kopieren
mijn idee! weg ermee!

verschrikkelijke foto!!! @-(
Alle reacties Link kopieren
Ja weghalen die foto... ik word er ook onpasselijk van :~)
anoniem_52617 wijzigde dit bericht op 13-08-2008 17:06
Reden: word = zonder T
% gewijzigd
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Ik had 'm niet eens gezien, totdat je er een topic over opende X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem juist mateloos Fascinerend .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Hij doet me denken aan mijn eigen teennagel... X-D sorry....niet grappig.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
ik voel het gewoon bijna... brrr maar ik las net dat ze em weg gaat halen geloof ik :)

en anders is ie morgen zowieso weg toch??
Alle reacties Link kopieren
Ik zet mijn wijntje weer weg en gooi de toastjes in de afvalbak, ben er misselijk van......., van die bloednagel dan hè....:)
Alle reacties Link kopieren
ik krijg er kippenvel van!
Alle reacties Link kopieren
Te goor!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad weg ermee !!
Alle reacties Link kopieren
Getverrrr...
Alle reacties Link kopieren
What's next? Tampons na gebruik?

Wat een wansmaak en ook zo onnodig.
Alle reacties Link kopieren
MissMMM schreef op 13 augustus 2008 @ 17:20:

What's next? Tampons na gebruik?




Haha, wat een vergelijking!



Ik vond het ook niet zo'n mooi plaatje.. Zo een die je niet wíl zien, maar wel naar blijft kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er niet om gevraagd om geconfronteerd te worden met zo'n plaatje.....je moet hier al een hele week naar hetzelfde mokkel staren en nu ook dit nog.....
Alle reacties Link kopieren
WEG! :cheer2: WEG! :cheer2: WEG! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net op telegraaf.nl te kijken naar een filmpje over een gewichtheffer op de olympische spelen, dacht dat het wel mee zou vallen... daar is die foto nog helemaal niets bij... Zijn arm klapte helemaal de verkeerde kant op... getver...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
@amandroe: toch nieuwsgierig, toch even kijken: IEKS!!!

Wel komisch dat die mannetjes er gelijk allemaal schermpjes omheen zetten.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat filmpje is wel echt te erg hoor. En dan ook nog eens vanuit alle hoeken herhalen.



En die schermpjes... Zou dat typisch Chinees zijn?
Alle reacties Link kopieren
amandroe schreef op 13 augustus 2008 @ 17:26:

Ik zat net op telegraaf.nl te kijken naar een filmpje over een gewichtheffer op de olympische spelen, dacht dat het wel mee zou vallen... daar is die foto nog helemaal niets bij... Zijn arm klapte helemaal de verkeerde kant op... getver...




Daar zou ik nou weer niks van hebben, ik kan ook rustig naar de meest bloedige operatie kijken, heb er niets van maar zodra ik iets zie met een nagel draait mijn maag om. Ik kan er ook echt niet tegen als mijn eigen nagel dubbelklapt, kan ook niet kijken naar een ingegroeide teennagel ofzo en het geluid van iemand die zeg maar een soort van klikt (hoe leg ik dit in vredesnaam uit) met zijn nagels daar krijg ik echt kippenvel van.



Dus hup weg die foto!
Alle reacties Link kopieren
rustig maar weer. Ik vervang het plaatje wel even...



Ik heb nog ergens een plaatje van een geknakte vingernagel liggen...zonder bloed :)
Alle reacties Link kopieren
Zo veel mogelijk herhalen ja... stel dat je het niet gezien hebt, dan kun je toch nog ff over je nek gaan, en als je het wel gezien hebt dan kun je lekker nog een keertje over je nek gaan..gatver.... Vind het overigens wel goed, dat met die schermpjes... Stel je voor: je ligt daar en vergaat van de pijn en ziet al die mensen en camera's op je gericht staan... brrr.. moet je toch niet aan denken..... Het is echt zo'n "toch-eventjes-kijken-wat-het-is" filmpje
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
Jakkes, ik had 'm nog niet gezien, lees ik deze post en kijk naar rechts...jahoor! Vieze bloedende vingernagel, als ik dat soort dingen zie voel ik ze al bijna bij mezelf @-(
Alle reacties Link kopieren
Ik zit me nu ook al een uurtje aan die foto te irriteren. Ik dacht; open er geen topic over, want dan vinden ze me vast een zeur. Haha! Maar fijn, dat ik niet de enige ben die er last van heeft.



Overigens kijk ik altijd graag naar Trauma Team en dan heb ik nergens last van. Maar deze foto... Echt, ik word er niet goed van. Dus: weg ermee!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven