Log nu in om te reageren
  1. quote:
    viva-amber schreef op 20 april 2017 @ 15:33:
    [...]

Hoe weet de politie welk pand zij moeten checken als jij adres geheim hebt gehouden?
    Dat detail heeft hij/zij gefingeerd voor de privacy. X-D

Voor jezelf zorgen is soms het mooiste wat je voor een ander kunt doen
  2. quote:
    [...]

Hoe weet de politie welk pand zij moeten checken als jij adres geheim hebt gehouden?
    Dacht ik ook gelijk...
  3. quote:
    [...]

Dat adres is nu niet meer geheim. Ik ben binnengestapt met de vraag of het mogelijk was om eerst mijn verhaal te doen alvorens het adres/mijn naam (want adres) door te geven.
    Na de garantie van de politie tijdens het gesprek dat het mogelijk is om de huiszoeking te doen in enkel deze specifieke kamer en de rest van bewoners/bedrijvigheden niet op slot hoeven/doorzocht/andere wijze gestoord/etc. heb ik het adres en de naam van betreffende persoon door gegeven en exact in welke kamer van al die deuren ze moeten zijn.

Ik weet echter niet wat ik had moeten doen als dit niet mogelijk was, of ik dan gewoon had kunnen weglopen. Ben ik ook vergeten te vragen in hoeverre ik dan schuldig was aan iets niet melden.
    Maar jullie hadden me overtuigd dat hij hoe dan ook weg moet dus eigenlijk was dat voor mij al geen optie meer bij dit gesprek aangaan en dit enkel een kans op 'verzachtende omstandigheden' en de andere optie een totale huiszoeking met gevolgen van dien.
  4. Goed dat je daarvoor gekozen hebt.
  5. Handig.
    Kan je als dubieuze Henkie mooi je troep in andermans kamer leggen want meneer de pliesie heeft beloofd dat ze daar toch niet gaan kijken.
  6. quote:
    Kuzu schreef op 21 april 2017 @ 23:11:
    Handig.
    Kan je als dubieuze Henkie mooi je troep in andermans kamer leggen want meneer de pliesie heeft beloofd dat ze daar toch niet gaan kijken.
    Vertel mij wat. Ik ben al door mijn rug gegaan door die hele kwekerij te moeten verplaatsen. Maar uiteindelijk heb je dan ook wat he! (nuja niet, geen strafblad etc.).
  7. quote:
    Snoekbaars schreef op 21 april 2017 @ 23:24:
    [...]

Vertel mij wat. Ik ben al door mijn rug gegaan door die hele kwekerij te moeten verplaatsen. Maar uiteindelijk heb je dan ook wat he! (nuja niet, geen strafblad etc.).
    :rofl: Ik moet je één ding nageven: ik moet wel om je verhaaltje lachen.
  8. Door deze rare tip doen jouw pumps geen pijn meer

De spreuk 'wie mooi wil zijn, moet pijn lijden' is voor niets zo toepasselijk als voor het dragen van pumps. Want die hoge hakken mogen je benen dan wel langer laten lijken, je betaalt er vaak een blarende prijs voor. En dan hebben we het nog niet eens over die arme tenen die afgekneld worden.

Lees verder

9. quote:
    Snoekbaars schreef op 12 april 2017 @ 14:30:
    [...]

Ja? Ik wist eerlijk gezegd niet dat misdaad anoniem hier voor was. En als ik dat bel, komen ze dan niet alsnog het huis voor maanden afsluiten? :P

Andere vragen die mensen stelden:
    - Geen plantages, drugs wordt niet gemaakt. Dagelijkse stroom aan klanten, harddrugs en wapens aanwezig. Hij woont hier eigenlijk ook niet; al 8 maanden geen meubels in zijn kamer; hij gebruikt deze kamer om te kunnen dealen zodat waar hij écht woont niet in gevaar komt. Overlast is er tot nu toe nooit geweest van hem.
    - Ik denk dat de kans groter wordt dat de politie eens voor de deur staat binnenkort omdat hij elke week met ze in contact komt door domme dingen, de brieven en aanmaningen vanwege mensen in elkaar slaan/te hard rijden/afgepakt rijbewijs/etc. opent hij niet, de overburen beginnen het al bijzonder vervelend te vinden dat hier elke nacht schreeuwende drugsjunkies voor de deur staan en gaan waarschijnlijk eens klagen bij de politie.
    - Alle kamers hebben een eigen slot, maar 4 kamers delen hetzelfde huisnummer. Volgens de gemeente delen wij geen huishouden (kwam aan het licht door uitkering). En die appartementen en bedrijf hebben dus een ander nummer.
    Bel gewoon de politie. Wat een gemuts.

Jan, wat Schaft het?
  10. Goed dat je het gemeld hebt. Ik ben benieuwd hoe het afloopt.
  11. Als het om hard drugs gaat dan kan het huis zelfs voor een jaar gesloten worden

Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
  12. Ik heb niet alles gelezen. Maar een soortgelijke ervaring. Deelde het trappenhuis en de voordeur met andere bewoners. Alleen zijn privédeel is toen op slot gedaan. Ging alleen om vuurwapens ipv drugs.