Geld & Recht alle pijlers

Eigenaar wilt kat trug

28-09-2016 20:12 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
serieus?
WIL
quote:clowntjemeteenrodeneusje schreef op 28 september 2016 @ 20:13:

serieus?Nee joh.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is de kitten gewoon ontsnapt op een onbewaakt moment. Ga eens in gesprek met de eigenaar. Je kent het verhaal niet, misschien ben je verrast door wat je te horen krijgt. Ik vind je heel negatief overkomen. Denk je dat de eigenaar de kitten express is kwijt geraakt om vervolgens de kitten terug te willen om jou te pesten?
Alle reacties Link kopieren
Ziek melden? Had je het lef niet gewoon verlof op te nemen?



Verder ben ik geen voorstander van loslopende katten, maar het kan natuurlijk zo zijn dat het beestje uit nieuwsgierigheid weggeglipt is en de eigenaresse haar al die tijd aan het zoeken is geweest.



Is ze al gechipt? Ik vind jouw gedrag hondsbrutaal.
Het is niet jouw kat... Die kat hoort gewoon terug te gaan naar het baasje. En dat baadje ben jij niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee maar ik ga haar niet terug geven.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je ziekgemeld? Mag hopen dat je baas hier geen lucht van krijgt
Alle reacties Link kopieren
Waarom koop je niet gewoon zelf een kitten als je graag voor een kitten wil zorgen?
Alle reacties Link kopieren
Luister ik wil alleen maar het beste voor die kat en ik ga haar niet terug geven ik vroeg niet om jullie mening maar om de rechten
quote:Truusjexoxox schreef op 28 september 2016 @ 20:15:

Nee maar ik ga haar niet terug geven.Dus je bent gewoon een ordinaire dief.
Alle reacties Link kopieren
Je moet de kat teruggeven. Jij hebt alleen recht op vergoeding voor de gemaakte kosten.
Alle reacties Link kopieren
om het ziek melden. Echt zwaar idioot.

En je kan niet zo maar loslopende dieren als de jouwe beschouwen. Normaal ga je briefjes ophangen of rondvragen of iemand het mist.
Alle reacties Link kopieren
de eigenaar kan naar de politie voor diefstal. Je hebt iemands huisdier gestolen.
Alle reacties Link kopieren
quote:spinnekop schreef op 28 september 2016 @ 20:15:

Je hebt je ziekgemeld? Mag hopen dat je baas hier geen lucht van krijgtJe bent wel erg herkenbaar zo TO. Ik hoop dat je werkgever het ook leuk vindt om dit te lezen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:boekenlegger0 schreef op 28 september 2016 @ 20:18:

Jij hebt alleen recht op vergoeding voor de gemaakte kosten.Dat betwijfel ik. Dat heeft ze uit zichzelf gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor want ze heeft geen bewijs dat de kat van haar is
Alle reacties Link kopieren
Je zegt het zelf; de EIGENAAR wil haar kat terug !
Alle reacties Link kopieren
quote:Truusjexoxox schreef op 28 september 2016 @ 20:17:

Luister ik wil alleen maar het beste voor die kat en ik ga haar niet terug geven ik vroeg niet om jullie mening maar om de rechtenMeningen krijg je er gratis bij op een forum.
Alle reacties Link kopieren
Even andersom;



Kan de eigenaar bewijzen dat ze de eigenaar is??
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Truusjexoxox schreef op 28 september 2016 @ 20:17:

Luister ik wil alleen maar het beste voor die kat en ik ga haar niet terug geven ik vroeg niet om jullie mening maar om de rechten



Je hebt geen rechten. Je hebt de kat wederrechtelijk in je bezit. Even in voor jou gemakkelijke taal want je komt vrij simpel over: je bent een dief.



Dat is geen mening. Maar een feit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Truusjexoxox schreef op 28 september 2016 @ 20:17:

Luister ik wil alleen maar het beste voor die kat en ik ga haar niet terug geven ik vroeg niet om jullie mening maar om de rechten





Nee hoor. Je wilt het beste voor jezelf.



En bel je baas en zeg dat je niet ziek was maar graag vrije dagen zou opnemen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt geen rechten want als je haar niet terug geeft steel je haar. Punt uit.



Haal een kat op van marktplaats of het asiel. Zitten er genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven