Log nu in om te reageren
  1. Nee wij voorlopige vorig jaar ook en daarvan nog geen definitieve vreemd
  2. Net om half 6 bericht op mijn overheid.
    Difinitieve aanslag 2016, met dagtekening 2 mei.
    3 maart aangifte gedaan.
  3. Zelfde hier, zal er dus snel op staan :-d

And the sun shines out the clearer, Golden glory in the blue! There’s a light on the horizon and it’s guiding me to you.
  4. Dagtekening 2 mei. Aangifte 1 maart gedaan.
  5. Ik ook vandaag bericht gehad, 2 mei!!!!!
    annie2 wijzigde dit bericht op 25-04-2017 21:00 met 23%
  6. Wij ook 2 mei, gisteren bericht van gehad!
    Het is best veel geld dus ik ben blij dat er snel berichtgeving over was.
  7. Ja hier ook 2 mei.

Prrrr, mauw miawwwww.
  8. Door deze rare tip doen jouw pumps geen pijn meer

De spreuk 'wie mooi wil zijn, moet pijn lijden' is voor niets zo toepasselijk als voor het dragen van pumps. Want die hoge hakken mogen je benen dan wel langer laten lijken, je betaalt er vaak een blarende prijs voor. En dan hebben we het nog niet eens over die arme tenen die afgekneld worden.

Lees verder

9. Hebben jullie allemaal een definitieve aanslag?
  10. Jippie hier inderdaad ook een definitieve aanslag met de dagtekening 2 mei :-D
  11. Definitieve aanslag heb ik binnen datum 2 mei

.
  12. Jeetje wat snel bij sommigen. Ik wacht ook met smart. :rolling:
  13. Ja definitieve binnen, dagtekening 2 mei, aangifte gedaan op 1 maart.
    Flink de spaarrekening spekken!
  14. Hier aangifte gedaan op 24 maart. Helaas nog niets. Wij gaan met de teruggave de badkamer verbouwen dus zijn blij als het snel komt!
  15. Ik krijg hem altijd heel laat, geen idee waarom, en ga er dus ook vanuit dat dat dit jaar op het nippertje is.
  16. Hebben den mensen met dagtekening 2 mei al het geld op.hun rekening?
  17. quote:
    Ik zit ook bij de rabo, maar hier nog niet gestort.
  18. Wel vreemd dat ze de ene eerder storten terwijl de datum het zelfde is. Vreemd beleid bij de belastingdienst
  19. Dagtekening 2 mei definitieve aanslag 2 maart aangifte gedaan.
  20. Nog niet gestort.
    robast wijzigde dit bericht op 26-04-2017 18:54 met 13%
  21. quote:
    Nee helaas
  22. Ik heb dagtekening 2 mei, nog niks ontvangen en ik verwacht het ook niet eerder dan 2 mei.

De vraag is welke dagtekening had Voetbal001. Ik kan mij niet voorstellen dat er
    2 mei op stond, maar ik kan het mis hebben. Voetbal001 kan je hier nog antwoord opgeven, schept duidelijkheid.
  23. Nog niet gestort, post ook niet in de brievenbus, maar wel op de site van de bd.
  24. Hier ook nog niet gestort maar verwacht het ook niet eerder dan datum dagtekening hoor.
  25. Vandaag bericht in mijn overheid, definitieve aanslag met dagtekening 3 mei.
  26. Hier ook definitieve aanslag met dagtekening 3 mei ga er dan ook van uit dat het daarna pas gestort word.