Geld & Recht alle pijlers

groupon geen geld terug?

18-08-2014 18:48 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder zou 2 weken geleden met een uitje mee met haar vrouwenclubje. Degene die het heeft geboekt via Groupon had betaald voor 20 personen. Iedereen moest een bedrag betalen van 15 euro p.p. Nu zijn er 3 niet meegeweest, waaronder mijn moeder (vanwege ziekte). Degene die de boel heeft geboekt zegt dat je bij annulering helaas geen geld terugkrijgt van Groupon. Mijn moeder heeft nu dus 15 euro betaald voor... niets. Is dit inderdaad gebruikelijk? Ik vind het maar raar.
Alle reacties Link kopieren
Heel gebruikelijk. Je kunt via Groupon meestal niet annuleren.
Alle reacties Link kopieren
O.k.,ik kende het niet. Wel iets om rekening mee te houden dus. Ik zou er zelf om die reden niet gauw iets boeken.
Alle reacties Link kopieren
Staat volgens mij zelfs in de voorwaarden
Ja, je denkt toch niet dat je die aanbiedingsprijzen ook nog terug kunt krijgen? Het staat gewoon in de voorwaarden.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed begrijp was het een uitje voor 20 personen dat in 1 x via een Groupon is aangeschaft? Dan snap ik wel dat het niet geannuleerd kan worden, anders is het als bijv, een restaurant aanbieding is voor een x aantal personen. Als je dan 5 restaurant vouchers voor 4 personen koopt en er gaan er 3 niet mee, zou je er 4 kunnen inleveren en dan voor die ene persoon apart betalen, die voucher voor 4 personen kun je dan later nog gebruiken.

Ik heb overigens wel eens geld terug gehad omdat ik een voucher niet kon verzilveren, het bedrijf had zoveel aanmeldingen via Groupon dat er geen plek meer was. Toen heb ik gewoon mijn geld terug gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Als je een theater- of concert kaartje koopt en wordt ziek, krijg je toch ook geen geld terug?.
Alle reacties Link kopieren
Als je een doorlopende annuleringsverzekering hebt kun je onder bepaalde voorwaarden wel vooraf gekochte kaartjes vergoed krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ja begrijpelijk. Je koopt een bon voor 20 personen. Er wordt in totaal betaald aan groupon, groupon betaalt de aanbieder.



Het betreft een aanbieding. Je kunt wanneer je een groupon koopt wel binnen een paar dagen de gekochte bon annuleren. Echter wanneer de bon is geind en het evenement heeft plaats gevonden bij de aanbieder dan kun je achteraf geen geld terug claimen.



Je kunt het ook niet annuleren op die manier...eigen risico idd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:kerstklok schreef op 18 augustus 2014 @ 19:08:

Als je een doorlopende annuleringsverzekering hebt kun je onder bepaalde voorwaarden wel vooraf gekochte kaartjes vergoed krijgen.



Alleen bij ernstige ziekte en zo'n verzekering kost nog wel een paar euro extra.



Dus nee, het voorbeeld van Gisselle is een goeie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven