Geld & Recht alle pijlers

Haal die K! Barman toch weg man!!!!!

29-05-2008 07:36 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik me iedere keer lam!!!!!! :mad:



Het ontneemt me ook de forum lol, je kunt m niet eens mute-en!!! Wat is dat voor belachelijks!!! En ik weet dat er meer topics over geweest zijn... maar guess what.... hij is er &%$##@ nog steeds!!!! (6) Ga ergens anders lopen wrijven, mafkees!!!





*K!= vrouwelijk geslachtsdeel, niet de ziekte.
En.........nog steeds.......



Prioriteiten he...
Alle reacties Link kopieren
Maar mijn dochter vindt het geweldig:))))
Alle reacties Link kopieren
Als je ICT-mensen dit probleem na zoveel tijd nog niet hebben weten te verhelpen, zou ik toch aanraden om ze te vervangen door ICT-ers van 12+. Dit is namelijk echt te sneu voor woorden!

Wat voor kleuters hebben jullie ingehuurd hiervoor???
Alle reacties Link kopieren
Dit draagt alleen maar bij aan de beeldvorming dat Viva schijt heeft aan de wensen van de forummers. Dat het gezever van de barmannen nu nog steeds niet is verholpen kan op twee dingen duiden. Enerzijds: de afdeling ICT bestaat uit een aantal zuigelingen. Anderzijds: dit "probleem" wordt bewust niet opgelost. Hoe dan ook een teken van onvermogen of onwil.
Alle reacties Link kopieren
Wen, nav dit topic, en de irritante reclame, heb ik die adblocker ook maar geïnstalleerd. Werkt perfect! Zie zelfs de google-ads onder de berichten niet meer.



Tja, Viva, zo kan het dus ook werken. Nu zie ik nooooooooit meer jullie reclames. Als ze niet zo irritant zouden zijn, dan zou ik die adblocker niet geïnstalleerd hebben.



Ik weet overigens nog steeds niet waar die reclame nou voor is trouwens. Dus hij is wél irritant, maar niet effectief.
-
Alle reacties Link kopieren
Voor zover er nog onduidelijkheid over mijn mening mocht bestaan: ik geloof er niet in dat de klachten over het geluid van de barmannen gemeld zijn met de intentie om dit op te lossen. Daarvoor is het namelijk te makkelijk op te lossen.



Mijn enige logische conclusie kan zijn: het geluid is bewust niet verdwenen, onder (financiele) druk van de adverteerder.



Wij kunnen hier dus oneindig over klagen, maar verdwijnen zal het niet.

Je zal toch je klanten eens serieus nemen...
Alle reacties Link kopieren
anemoon schreef op 04 juni 2008 @ 01:09:

Wen, nav dit topic, en de irritante reclame, heb ik die adblocker ook maar geïnstalleerd. Werkt perfect! Zie zelfs de google-ads onder de berichten niet meer.



Tja, Viva, zo kan het dus ook werken. Nu zie ik nooooooooit meer jullie reclames. Als ze niet zo irritant zouden zijn, dan zou ik die adblocker niet geïnstalleerd hebben.



Ik weet overigens nog steeds niet waar die reclame nou voor is trouwens. Dus hij is wél irritant, maar niet effectief.
Natuurlijk is het niet effectief. Er zijn tig communicatiemodellen die dat allang uitgewezen hebben. Maar blijkbaar staat de afdeling communicatie en marketing bij Viva nog dermate in de kinderschoenen dat men die kennis nog niet heeft. Dat neem ik ze ook niet kwalijk. Wel neem ik hen kwalijk dat ze totaal niets doen met de feedback. Dat is struisvogelpolitiek, en wel van een prehistorische orde.
Alle reacties Link kopieren
MEE EENS!!



Ik wil die irritante mannen die je de stuipen op het lijf jagen ook uit beeld.

VOORGOED!!!!!!!!!!



En ook glade muren,inventum en weet ik veel wat voor zooi er iedere keer in het vizier springt.



Ik kom hier voor de ontspanning en niet om humeurig te worden.



Sjonge zeg,ik snap best dat een forum niet kan bestaan zonder vergoedingen van reclames.

Maar zonder forummers ook niet,dus die moet je niet te lang gaan irriteren.
Dat zeg ik, prioriteiten....

Er zitten een stel Josti's op de ICT, óf de klacht wordt gewoon niet doorgegeven. Lekker laten zaniken die forummers, dan hebben ze wat te doen. Hoe meer ze klagen over die reclame, hoe meer ze hem gezien hebben...toch?



Hoe moeilijk is het om reclames op het forum te zetten die NIET gelijk je beeld blokkeren, die je eerst weg moet klikken. Die géén herrie maken ook al kom je er niet eens in de buurt met je muis? Neem een voorbeeld aan die van Ola, prima reclame, geen last van. Wil je er op klikken dan doen je dat, wil je het niet dan hoeft het niet. En ik weet zeker dat die reclame net zoveel geld in het laadje brengt als die fucking barmannenreclame!
Alle reacties Link kopieren
Corrupte rotviva!
Waar ik me eigenlijk nog het meest pissig om maak is dat je als forumbezoeker gewoon NIET serieus genomen wordt.

Schijt aan de forummer, er moet geld verdiend worden.
Alle reacties Link kopieren
Nou is het wachten op een empathisch betoog dat men wel degelijk de forummers serieus neemt. Om vervolgens weer geen flikker te doen aan de irritaties...
Alle reacties Link kopieren
Joeysmiles schreef op 04 juni 2008 @ 11:14:

Nou is het wachten op een empathisch betoog dat men wel degelijk de forummers serieus neemt. Om vervolgens weer geen flikker te doen aan de irritaties...




Niks geen empathisch betoog. Ik ga weer even bellen, want het is idd behoorlijk kwalijk dat dit nog steeds niet is opgelost. Overigens is het dubbel irritant dat ik de reclame zelf niet meer te zien krijg...



Is het trouwens in alle browsers het geval of alleen in Firefox?
IE7
Goeie adblocker, Sanne? ;-)
Alle reacties Link kopieren
En Firefox.
Alle reacties Link kopieren
Vaag. Onze traffic-afdeling (zo heet dat) gaf aan dat het écht opgelost zou zijn. Nou niet bij iedereen dus. (Bij mij in IE 6 wel). De campagne is daarom nu offline gehaald tot ze zeker weten dat het lek gevonden is.



Onze excuses, want dit is dus zeker niet de bedoeling!
SanneW schreef op 04 juni 2008 @ 13:21:

Vaag. Onze traffic-afdeling (zo heet dat) gaf aan dat het écht opgelost zou zijn. Nou niet bij iedereen dus. (Bij mij in IE 6 wel). De campagne is daarom nu offline gehaald tot ze zeker weten dat het lek gevonden is.



Onze excuses, want dit is dus zeker niet de bedoeling!
Dank je wel! (f)
Alle reacties Link kopieren
Weet je dat ik geeneens weet waar de barman reclame voor maakt.... heel efficient reclame maken is het dus niet :)
Alle reacties Link kopieren
issie nou nog niet weg?

t is zelfs zo erg dat mijn browser zich afsluit met een foutmelding zogauw de barman begint te brullen...zelfs mijn pc is hem blijkbaar zat...
SanneW schreef op 04 juni 2008 @ 13:21:

Vaag. Onze traffic-afdeling (zo heet dat) gaf aan dat het écht opgelost zou zijn. Nou niet bij iedereen dus. (Bij mij in IE 6 wel). De campagne is daarom nu offline gehaald tot ze zeker weten dat het lek gevonden is.



Onze excuses, want dit is dus zeker niet de bedoeling!






Is ie echt weg? :cheer2:

Ik hoop dat ie nou ook weg blijft, want ik schrok me elke keer rot van dat gehijg. Vooral 's avonds laat of 's nachts, ik dacht elke keer dat er een kerel in mijn huis stond @-(
Hmm, hij is dus nog niet weg :( Ik zie weer een dikke barman en hoor hem weer hijgen :-@
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op het punt om weer te gaan bellen, maar voor ik dat doe: Zouden jullie aub nog even allemaal willen aangeven:



- of je wel of geen barman reclame ziet

- of je wel of geen geluid hoort zonder dat je met je muis over de banner gaat

- welke browser je gebruikt (IE 6 / 7 / 8, FF welke versie)

- Of je met een Mac of een PC surft



Thnx!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie wél een barman reclame. Ik hoor ook geluid zonder dat ik er met mijn muis overheen ga. (Niet altijd, maar ongeveer 1 van de 3 keer dat ik de barmanreclame zie.) Ik gebruik IE7 en surf met een PC.



Bedankt voor het doorgeven,
Hier ook nog maar even dan....



Ik heb de barman nu in beeld, en wederom MET geluid.

Heb de barman niet gemuist



Draai IE7 op windows XP op een pc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven