Geld & Recht alle pijlers

Help 5 pinkpop weekend kaartjes .Wat nu??

05-05-2016 20:02 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,



Na bijna 2 jaar ziek geweest en veel problemen met mijn werk, relatie te hebben gehad,begin ik nu eigenlijk een nieuw leven.



Problemen met werk goed opgelost, gezondheid gaat de goede kant op,relatie uit en net verhuisd, dus ik weer zin in het leven.



3 van mijn beste vrienden zouden naar Europa

komen in juni en zouden met z'n alle naar pinkpop ( vrijdag 10- zaterdag 11 en zondag 12 juni) gaan. Ze zouden in NL een paar dagen blijven Amsterdam,Volendam zien en daarna verder reizen binnen Europa



Niet zo lang geleden kreeg ik te horen dat ze toch niet komen .Een vriend is ontslagen en de andere 2 omdat mijn vriendin borskanker heeft gekregen. Allemaal super erg natuurlijk! .Wat een pech!



Ik had 5 pinkpop kaartjes gekocht voor de 3 vrienden, mijn zus die ook in mei komt en voor mij.



Nu omdat mijn vrienden niet meer komen...heb ik ook geen zijn meer om naar pinkpop te gaan in mijn eentje .Mijn zus is niet zo enthousiast en tja....Als het zo gaat dan hoef ik ook niet. Mijn vrienden hier in NL zijn niet zo van festivals.



Wat kan ik doen met deze kaartjes? Ik heb super veel moeite gedaan om ze te kunnen kopen. Ik heb geprobeerd te verkopen via MP zelfs veel goedkoper dan de originele prijs,netjes op de foto's. Ik heb zelfs de kassabon van ze. Ik krijg af en toe vragen er over, maar het wordt niet echt een succes :(.



Ik begin me nu wel echt zorgen over maken. Ik wil zo snel mogelijk van de kaartjes af want misschien mijn zus wilt rondreizen binnen Europa en dan moet ik met haar mee(ben verplicht omdat ze familie is) ,dus misschien ben ik in juni niet eens in NL!



Hebben jullie wat suggesties? .Ik heb ook een advertentie gezet op de Facebook van pinkpop zelf.



Gisteren heb ik niets eens kunnen slapen van de zorgen .Veel geld gekost! .
????
Geen tips, maar ik zou het wel zo fair van je vrienden en zus vinden als ze jou wel het geld voor hun eigen kaartje terug zouden geven als je ze niet verkocht krijgt.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Heb je het al op ticketswap geprobeerd? Er is daar veel aanbod, dus voor de originele prijs zul je ze niet meer kwijtraken denk ik. Maar voor 160 euro per stuk ben je ze denk ik gauw kwijt. Je zou je zus en vrienden dan kunnen vragen of zij de 35 euro die je er dan bij in schiet per kaart aan jou terug te betalen. Dan maken jullie er allemaal maar een klein beetje verlies op in plaats van dat jij met de gebakken peren zit.
Alle reacties Link kopieren
Ticketswap
Ticketswap is een goede tip, ik raak er altijd kaartjes kwijt.



Maar waarom moet jij met je zus mee verplicht?
Alle reacties Link kopieren
Verplicht met je zus op vakantie omdat je familie bent?

Wat is dat nou weer voor iets raars?
Je verhaal is idd wat warrig...zij snappen toch ook wel dat jij nu met hoge kosten zit? Hebben ze nog meer te annuleren bv vlucht, hotels? Hebben ze een annuleringsverzekering? Het is natuurlijk onzin dat jij met alle schade zou blijven zitten, mooie vrienden.......eens met maayke92 proberen via tiketswap en rest aan jou vergoeden
Alle reacties Link kopieren
Je bent verplicht met je zus mee te gaan maar je zus is niet verplicht met jou mee te gaan naar Pinkpop?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze op MP te koop voor 160 euro. Ik wil nu zo graag van de kaartjes af dat zelfs minder dan 160 weg mogen. Mijn zus is volgende week in NL en ze zei dat ze misschien na 2 weken al NL heeft gezien en wil ze verder andere landen zien, dus ik ben bang dat ik niet zo veel tijd meer over om van ze af te komen .



Nu moet ik ook vrij nemen van mijn werk. Ik zit met veel dingen in mijn hoofd. Als ik van de kaartjes af ben zal ik met een stuk vrijer voelen,dus met 160 per stuk vind ik prima als maar rust krijg :(.



Ik ga ticketswap zo meteen kijken .Dank je wel
????
Alle reacties Link kopieren
https://www.ticketswap.nl/



165 euro per driedagenkaartje, wordt er als laagst gevraagd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ticketswap als je etickets hebt, en vaak kopen mensen de dagen ervoor nog kaartjes, dus blijf je aanbod herhalen op de Fb site en marktplaats. Ik denk wel dat je flink verlies gaat leiden. Je zus zou ik zeker gewoon laten betalen. Ik vind trouwens heel raar dat je niet meteen bij aankoop om betaling van deze mensen hebt gevraagd.

Nooit zoveel dure kaarten voorschieten.
quote:Collata2525 schreef op 05 mei 2016 @ 20:19:

Ik heb ze op MP te koop voor 160 euro. Ik wil nu zo graag van de kaartjes af dat zelfs minder dan 160 weg mogen. Mijn zus is volgende week in NL en ze zei dat ze misschien na 2 weken al NL heeft gezien en wil ze verder andere landen zien, dus ik ben bang dat ik niet zo veel tijd meer over om van ze af te komen .



Nu moet ik ook vrij nemen van mijn werk. Ik zit met veel dingen in mijn hoofd. Als ik van de kaartjes af ben zal ik met een stuk vrijer voelen,dus met 160 per stuk vind ik prima als maar rust krijg :(.



Ik ga ticketswap zo meteen kijken .Dank je welWaarom moet je vrijnemen? En waarom gaat ze nu ineens niet mee naar PP? En dan kaartje ook niet betalen?
quote:Collata2525 schreef op 05 mei 2016 @ 20:19:

Ik heb ze op MP te koop voor 160 euro. Ik wil nu zo graag van de kaartjes af dat zelfs minder dan 160 weg mogen. Mijn zus is volgende week in NL en ze zei dat ze misschien na 2 weken al NL heeft gezien en wil ze verder andere landen zien, dus ik ben bang dat ik niet zo veel tijd meer over om van ze af te komen .



Nu moet ik ook vrij nemen van mijn werk. Ik zit met veel dingen in mijn hoofd. Als ik van de kaartjes af ben zal ik met een stuk vrijer voelen,dus met 160 per stuk vind ik prima als maar rust krijg :(.



Ik ga ticketswap zo meteen kijken .Dank je welJe moet helemaal niks, je hebt al genoeg achter de rug zo te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft me niet gezeg dat ik verplicht ben.Ik heb haar 8 jaar niet gezien. Dit zou een hele mooie kans zijn om met haar te zijn. Als ik niet met haar mee gaat vanwege de kaartjes zou ik me super slecht voelen. Zo een reis maak ze misschien nooit meer mee en ik voel me verplicht om bij haar te zijn.Ik wil het ook super graag!
????
Het volle pond zul je waarschijnlijk niet terugkrijgen. Heb je je zus. En vrienden het probleem al voorgelegd? En laat dit een wijzeles zijn, nooit zoveel voorschieten voor zoveel anderen als veel nog onzeker is......
quote:Collata2525 schreef op 05 mei 2016 @ 20:25:

Ze heeft me niet gezeg dat ik verplicht ben.Ik heb haar 8 jaar niet gezien. Dit zou een hele mooie kans zijn om met haar te zijn. Als ik niet met haar mee gaat vanwege de kaartjes zou ik me super slecht voelen. Zo een reis maak ze misschien nooit meer mee en ik voel me verplicht om bij haar te zijn.Ik wil het ook super graag!



Ah ok, zo kwam het niet over

Veel plezer dan!
Alle reacties Link kopieren
Ticketswap is alleen voor e-tickets? Klopt dat?.Ik heb namelijk HARDCOPY kaartjes.



Ik ben net naar ticketswap gegaan en ik zie dat alleen voor e-tickets is?
????
Ze hier onder bij "Aangeboden" zetten? Al je vrienden en familie, kennissen, facebook vrienden enz vragen of ze kaartjes willen of iemand weten. Heel ouderwets bij de supermarkt?



Maar als je er niet vanaf komt zou ik wel met je vrienden en zus overleggen. Misschien valt zoiets binnen de annuleringsverzekering? Van je zus zou ik het wel logisch vinden als ze het kaartje zou betalen, geen zin hebben is geen goede rede iemand met een kaartje te laten zitten.
Hard Copy kaarten zijn best geliefd vaak, maar mensen willen nog wel eens de laatste dagen pas beslissen. Niet fijn voor jou nu maar je kan er vast wel een paar kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Op facebook kan je het ook proberen.

Ticketswap is alleen voor e tickets
De verkoop groep van jouw regio op Facebook?
Ik heb wel belangstelling voor 1 weekendticket !
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 05 mei 2016 @ 21:48:

Ik heb wel belangstelling voor 1 weekendticket !Mooi ! Stuur me een privé bericht daar kan ik je mijn nummer geven en zo
????
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 05 mei 2016 @ 21:48:

Ik heb wel belangstelling voor 1 weekendticket !Je mag me bellen of WhatsAppen voor het kaartje -
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-05-2016 23:52
Reden: 06-nummer verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
????
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 05 mei 2016 @ 21:13:

Hard Copy kaarten zijn best geliefd vaak, maar mensen willen nog wel eens de laatste dagen pas beslissen. Niet fijn voor jou nu maar je kan er vast wel een paar kwijt.Ja,dat denk ik ook.Ik denk dat op het laaste moment iedereen een kaartje zoekt
????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven