Geld & Recht alle pijlers

Het wordt steeds erger...

14-07-2008 10:47 9 berichten
De offtopic reacties op sommige postings en dan het "oh ik ben zo grappig maar wel snoeihard" gehalte ervan.

Waarom zou je reageren als je toch niets zinnigs te melden hebt op een vraag of verhaal? Hou je dan gewoon stil. Ik denk dat nieuwelingen hier ontmoedigd worden door zoveel blabla op hun topic.

Zou leuk zijn als er vaak wat serieuzer gereageerd zou worden....ook op vragen die misschien "grappig" overkomen, maar voor een TO erg serieus kunnen zijn. Niet iedereen kan even goed formuleren. Soms lijkt het hier wel een wedstrijd wie de meest intelligente reactie kan schrijven of de meest gevatte.





Just my two cents...
Alle reacties Link kopieren
En wat voor reacties verwacht je nou precies op zo'n topic als dit? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zie ik ook wel eens voorbij komen. Soms zeg ik er ook wat van (als het echt heel storend is)...maarja....verder kan ik me er niet aan ergeren.
Alle reacties Link kopieren
Pientje, helemaal mee eens! :worship:



Als je een topic ziet dat je niet boeit, of dat je niet aanspreekt, reageer dan gewoon niet!
Alle reacties Link kopieren
chica1978 schreef op 14 juli 2008 @ 11:07:

Pientje, helemaal mee eens! :worship:



Als je een topic ziet dat je niet boeit, of dat je niet aanspreekt, reageer dan gewoon niet!
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Anderen voor gek zetten, proberen om gevat te zijn, proberen om op te vallen... allemaal in de hoop de 'queen bee' te worden.

Het doet mij altijd erg aan het schoolplein denken.
Alle reacties Link kopieren
forumers die denken dat ze een bepaalde status hebben, omdat ze hier al zo lang komen en een ander geen ruimte geven om een serieus topic te openen om hierop te reageren.



Dat is de reden waarom ik zo weinig post.
Alle reacties Link kopieren
ModuleX schreef op 14 juli 2008 @ 12:04:

forumers die denken dat ze een bepaalde status hebben, omdat ze hier al zo lang komen en een ander geen ruimte geven om een serieus topic te openen om hierop te reageren.



Dat is de reden waarom ik zo weinig post.
Jij denkt dat ze dat denken of dat weet je gewoon heel zeker ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 14 juli 2008 @ 12:18:

[...]





Jij denkt dat ze dat denken of dat weet je gewoon heel zeker ?
Dat is mijn mening en het gevoel wat ik krijg als ik sommige reacties lees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven