Geld & Recht alle pijlers

Huurachterstand en werkloos. Hoe snel aan werk komen?

16-09-2013 21:33 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik heb ook geen verstand van uitkeringen.



Maar als dat huis op je vaders naam staat, heb jij toch geen huurachterstand? Dat heeft je vader dan toch?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me helemaal aan bij Doreia. Kies nou toch eindelijk eens voor jezelf TO!

Oh en trouwens, mijn grote sterke hond eet voor max ¤40 per maand goed voer. Dus hoe je het voor elkaar krijgt om daar ¤100 aan uit te geven? Geef je niet te grote porties? Kijk eens naar Smuldier (de rode versie). Dat vind je in het vriesvak vd supermarkt. Als je je hond daar 2x per dag een pakje van geeft krijgt hij prima voeding (beter dan brokken) en bespaar je veel geld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 19 september 2013 @ 17:34:

VRAAG DIE UITKERING AAN



Echt hoor, met deze houding, met alle respect, val je van de regen in de drup. Ik wil je heel graag helpen, mijn handen jeuken om je overal mee naartoe te nemen, je onder mijn vleugels te nemen en je te helpen met het oplossen van JOUW schulden (niet van je vader of je broer) je te helpen bij het vinden van een kamer en te zorgen voor een stabiel leven voor jou.



Ik kan niet meer doen dan letters uit mijn toetsenbord rammelen, dus dat doe ik dan ook maar.



1. Vraag morgen voor 12 uur een bijstandsuitkering aan

2. Bel de woningbouw en vertel het verhaal

3. Bel de energieleverancier. Als ze een regeling willen, helaas, dan zoek je een andere leverancier OP JE VADERS NAAM afsluiten!

4. Bel maatschappelijk werk om je te ondersteunen hierbij.



Succes!



+1

Succes TO, het gaat je lukken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 19 september 2013 @ 17:34:

VRAAG DIE UITKERING AAN