Geld & Recht alle pijlers

Ieks! Die man rechts is er weer.

25-01-2008 15:13 37 berichten
Die man was toch met pensioen? Wat doet hij dan weer rechts op het scherm?

Ik ben voor lekkere mannen op het viva-forum. Maar deze man is denk ik vooral mooi van binnen.
Alle reacties Link kopieren


Man??? Rechts??? Waar???
Oh zie jij Leo weer? Wat leuk! Ik zie een blond meisje met een roze jurkje. Veel saaier.
Alle reacties Link kopieren
Dat is Leo, Leo is cool! Geen slechte woorden over Leo hoor ;-)



:cheer2: Leeeeeo Leeeeeo :cheer2: :cheer2: Leeeeeo Leeeeeo :cheer2: :cheer2: Leeeeeo Leeeeeo :cheer2: :cheer2: Leeeeeo Leeeeeo :cheer2: :cheer2: Leeeeeo Leeeeeo :cheer2: :cheer2: Leeeeeo Leeeeeo :cheer2: :cheer2: Leeeeeo Leeeeeo :cheer2: :cheer2: Leeeeeo Leeeeeo :cheer2: :cheer2: Leeeeeo Leeeeeo :cheer2: :cheer2: Leeeeeo Leeeeeo :cheer2: :cheer2: Leeeeeo Leeeeeo :cheer2: :cheer2: Leeeeeo Leeeeeo :cheer2:



Misschien is ie terug in dienst?? Misschien kon Viva niet zonder hem?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dus ook Leo, gelukkig :cheer2:
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook een meisje, heel slecht gefotografeerd. Maar daar hebben ze patent op aangevraagd bij de Viva, heb ik me laatst laten influisteren.
Alle reacties Link kopieren
Nee Leo.
Alle reacties Link kopieren
Absolute Einstein, ik moet eerlijk zeggen, ik vond je vorige avator leuker. Suggy heur. :-)
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
ik zie ook een vrouw in een roze jurk
Alle reacties Link kopieren
Was het maar Jan....nog meer fans whahahahahaha.

Maaarrruuuuhhhhh man rechts????? Zie niks hoor......

Of het is een manwijf???
Leo kwam... en ging snel weg... een blond meisje nam zijn plaats in!!
Ik wil ook Leo! Blonde dolly's zie ik vaak genoeg. Kom op Viva, doe eens wat vaker lekkere mannen!
Alle reacties Link kopieren
Nou, we kunnen Jan inderdaad wel nomineren voor de volgende desktop. Per slot van rekening heeft Pruttel nog vast wel die leuke foto van hem!
Nijntje schreef op 25 januari 2008 @ 15:17:

Absolute Einstein, ik moet eerlijk zeggen, ik vond je vorige avator leuker. Suggy heur. :-)
Ik vond het zo raar, zo'n vrolijke giebelfoto, naast soms serieuze antwoorden. Alsof ik altijd mensen aan het uitlachen was. Vandaar de aanpassingen.
Tia Dalma schreef op 25 januari 2008 @ 15:38:

Nou, we kunnen Jan inderdaad wel nomineren voor de volgende desktop. Per slot van rekening heeft Pruttel nog vast wel die leuke foto van hem!
Ik stem voor!
Ik heb nu ook een blond meisje rechts.

Wanneer komt er nou een leuk blond jongetje?
Alle reacties Link kopieren
Met het aanpassen van de achtergrond stond idd Leo er weer even.

Zodra er leuke blonde jongens op de Viva cover verschijnen, plaatsen wij die ook :) Ik zou zeggen; dromen kan geen kwaad :-p
Alle reacties Link kopieren
Het hoeft niet perse blond te zijn hoor Nathalie!!!! Maar een mannelijk model is wel leuk af en toe voor de afwisseling.



Is het een idee als jullie in het blad een intervieuw hebben met een man dat jullie die op de voorkant en hier zetten? Ik snap natuurlijk wel dat die meiden de kleding ergens in het blad moeten showen en apart foto's laten maken van een kerel kost te veel geld. Maar bij intervieuws stonden vroeger ook altijd foto's bij. Dus dan hoeven die niet apart gemaakt te worden.



Nou is dat niet een goed idee of wat?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
mylenevalerie schreef op 25 januari 2008 @ 16:13:

Het hoeft niet perse blond te zijn hoor Nathalie!!!! Maar een mannelijk model is wel leuk af en toe voor de afwisseling.



Is het een idee als jullie in het blad een intervieuw hebben met een man dat jullie die op de voorkant en hier zetten? Ik snap natuurlijk wel dat die meiden de kleding ergens in het blad moeten showen en apart foto's laten maken van een kerel kost te veel geld. Maar bij intervieuws stonden vroeger ook altijd foto's bij. Dus dan hoeven die niet apart gemaakt te worden.



Nou is dat niet een goed idee of wat?
Ik zal een linkje naar dit topic naar de adjunct-hoofdredactrice mailen :) Ik ga helaas niet over dit soort zaken
Lieve adjunct-hoofdredactrice,

Wij willen graag een mooie jongen rechts op het forum.



Vriendelijke groet,

Viva-forumlezeressen.
Alle reacties Link kopieren
absoluteEinstein schreef op 25 januari 2008 @ 16:27:

Lieve adjunct-hoofdredactrice,

Wij willen graag een mooie jongen rechts op het forum.



Vriendelijke groet,

Viva-forumlezeressen.
;-)
Alle reacties Link kopieren
absoluteEinstein schreef op 25 januari 2008 @ 15:40:

Ik heb nu ook een blond meisje rechts.

Wanneer komt er nou een leuk blond jongetje?




Zal ik anders eens vragen of Tia Dalman even lief naar het vogeltje wil lachen? Die voldoet wel aan jouw kwalificatie, AbsoluteEinstein.

(Eensch met de opmerking over jouw avatar overigens, veel unieker)
Alle reacties Link kopieren
absoluteEinstein schreef op 25 januari 2008 @ 16:27:

Lieve adjunct-hoofdredactrice,

Wij willen graag een mooie jongen rechts op het forum.



Vriendelijke groet,

Viva-forumlezeressen.
Ps, zie ook het topic; Wanneer kunnen we een lekkere kerel op de achtergrond zien? Ook op de Viva pijler.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven