Geld & Recht alle pijlers

Iemand ervaring met HoyHoy?

21-11-2014 20:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer al 2 dagen een verzekering af te sluiten via HoyHoy. De website is echter ontzettend traag, maar goed.



Vanmiddag een besluit genomen en ik wilde 2 verzekeringen afsluiten. Toen ik de aanmelding wilde bevestigen lag de site er echter weer uit. Contact gezocht met HoyHoy en ze zeiden dat ik het op een later tijdstip nogmaals moest proberen.



Nu wilde ik net alsnog de verzekeringen afsluiten en nu is precies dezelfde verzekering ineens een stuk duurder per maand én moet ik éénmalige kosten betalen. Ik heb wel een printscreen van de "oude" prijs maar wat kan ik hier mee? HoyHoy is een tussenpersoon dus geen idee of zij die oude prijs aan kunnen houden.



Wie heeft ervaring met deze toko?
Ik niet meer ik zou er wel klaar mee zijn. Graag of niet he. Genoeg aanbieders.
Ik was bij dat vreselijke luiaard ding al afgehaakt

;)



Doeydoey
Hoyhoy is wat eerder Verzekeringssite.nl was. Er zijn zoveel andere vergelijkingssites, waarom ga je niet gewoon naar een ander?
Alle reacties Link kopieren
Omdat de prijs heel scherp was



Ik kan idd ook naar een ander en dat zal ik waarschijnlijk ook doen, ik was alleen benieuwd of zoiets vaker voorkomt en hoe dat zoiets kan?
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 21 november 2014 @ 21:00:

Ik was bij dat vreselijke luiaard ding al afgehaakt

;)



DoeydoeyHaha, de telefoon wordt in elk geval opgenomen met "HOYHOY met ... "
Denk het niet, het was een aanbieding die op dat moment gold, daarbij bepalen zij niet de prijs, maar de verzekeraar.

Vaak staat er ook nog in de disclaimer dat tekstfouten zijn voorbehouden.



Zou er verder geen energie in steken iig, komt wel weer een andere aanbieding voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Heb je gelijk in, Penelope.



Iedereen bedankt voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op een avond alle vergelijkingssites naast elkaar gelegd voor een opstalverzekering en hoyhoy kwam met een verzekering (opstal) die minder dAn de helft kostte van de op 1 na duurste. Afgesloten via internet en geen problemen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 21 november 2014 @ 21:00:

Ik was bij dat vreselijke luiaard ding al afgehaakt

;)



Doeydoey







Ik vind het ook een trieste reclame, die nomineer ik voor een loden leeuw.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk beest die luiaard en ligt het aan mij maar er is een reclame van een vliegmaatschappij, of in ieder geval in een vliegtuig, waarbij een man lollig doet tegen een vrouw en iets zegt van samen is leuker dan alleen.....die kerel heeft de stem van dat beest volgens mij. Doet het mij elke keer aan denken.



Of is die reclame ook van hoyhoy en ben ik elke keer vreselijk afgeleid en denk ik alleen maar dat ze vliegtickets verkopen? Ik dacht dat het Vueling was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven