Geld & Recht alle pijlers

ING Studentenlimiet

06-10-2015 22:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik heb vanmorgen studentenlimiet aangevraagd om mijn boeken te bestellen. Dit betaal ik dan weer terug de 24ste als ik mijn studiefinanciering binnen krijg. Maar hoe weet je nou of hij geaccepteerd of geweigerd word. Want er stond dat de aanvraag binnen 1 werkdag verwerkt zou worden. Maar heb nog geen mail ontvangen of iets dergelijks. Weet iemand hoe dit werkt?
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt dus uiterlijk morgen ochtend antwoord....
Alle reacties Link kopieren
Als dit rood staan voor studenten is, mijn aanvraag duurde weken. Misschien bedoel je iets anders?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik bedoel inderdaad rood staan voor studenten we hebben al studiefinanciering op onze rekening ontvangen en heb net gekeken en er stond dat ik al rood kon staan maar dat ik mijn limiet kan wijzigen. Ik heb het net geprobeerd maar kon nog niks op mijn spaarrekening zetten
ING is wel heel snel, is mijn ervaring tenminste. Ik denk dat je morgen antwoord krijgt. Even afwachten dus nog ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik er morgen al gebruik van maken keek net op men rekening en toen stond er dat ik een rood kan staan met een limiet van 500 euro alleen ka ik het er nu nog niet vanaf halen
Als het op je rekening al zichtbaar is zou je het ook op moeten kunnen nemen of over moeten kunnen schrijven volgens mij..
Maar fijn dat het al bijna rond lijkt. ING is echt snel. Tien keer sneller dan Rabo, is in elk geval mijn ervaring.
Maar kan je jezelf wel in het rood zetten dan? Ik kan wel rood staan, maar kan mezelf niet in het rood pinnen of geld naar mijn spaarrekening over maken als ik daarmee in het rood kom. Alleen automatische incasso's gaan er wel vanaf, ook al kom ik dan in het rood.
En, en, en?

Of ben je aan het shoppen? ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 07 oktober 2015 @ 00:11:

Als het op je rekening al zichtbaar is zou je het ook op moeten kunnen nemen of over moeten kunnen schrijven volgens mij..



Het kan zijn dat het bedrag nog geblokkeerd is omdat het nog niet helemaal rond is. Dan zie je wel al dat je een limiet hebt maar je kan nog niet daadwerkelijk beschikken over het geld.

Even afwachten en anders de ing even bellen en naar de status vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ga er maar vanuit dat het gewoon goed komt, tenzij je nu al BKR registraties met een slechte score hebt. Die studentenlimieten zijn goud geld voor elke bank. Dat wordt in de 1e maand na activatie opgemaakt door een beetje boeken en vooral veel wijn en bier, en kan vervolgens de gehele studentijd niet meer afgelost worden. Dus, de bank vangt gedurende 6 a 8 jaar rente.



Been there, done that.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven